اخبار داغ

تلفنی که صدای مردم را درآورد

ترافیک تماس تلفنی با رئیس جمهور در همان ساعات اولیه

ترافیک تماس تلفنی با رئیس جمهور در همان ساعات اولیه
شهروندان پارس آبادی برای تماس با سامانه تلفنی 111 رییس جمهور در استان اردبیل باید ساعت ها وقت بگذارند زیرا بیشتر اوقات این خط تلفن اشغال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آران مغان، سامانه تلفنی 111 در حالی آماده پاسخگویی به مطالبات مردم در خصوص سفر ریاست محترم جمهور به استان اردبیل است که این سامانه از دیروز تا کنون اشغال بوده و اهالی شهرهای شمالی این استان در پارس آباد، بیله سوار و ... نیز باید ساعت ها برای تماس با این سامانه وقت بگذارند تا از این طریق مشکلات و مطالبات خود را با رییس جمهور و هیئت دولت در میان گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آران مغان,

تعدادی از شهروندان پارس آبادی در گفتگو با خبرنگار آران مغان اظهار کردند: بارها برای تماس با سامانه مردمی 111 تلاش کرده اند اما موفق به ارتباط با این سامانه نشده اند و هر بار این خطوط اشغال است.

,

این شهروندان با بیان اینکه تاکنون زمینه ارتباطی مردم این بخش با سامانه 111 فراهم نشده است، افزودند که برای برقراری ارتباط با این خط باید ساعتها وقت گذاشت.

,

تلاش خبرنگار ما  نیز برای ارتباط با این خط با وجود تلاش چندباره به نتیجه ای نرسید.

,

این در حالی است که امیری رئیس مرکز ارتباطات سفرهای ریاست جمهوری روز سه شنبه در بازدید از سامانه الکترونیکی 111 در آستانه سفر رئیس جمهور به اردبیل اظهار کرد: بیش از 600 کاربر به صورت شبانه‌روزی به ثبت درخواست‌ها و مطالبات مردم تنها با دریافت کد ملی از سوی متقاضیان اقدام می‌کنند تا با ثبت درخواست‌های آنها پیگیری این امر در دستور کار باشد و مردم حدالمقدور از دادن نامه پرهیز کرده و از طریق این سامانه درخواست‌هایشان را مطرح کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه