اخبار داغ

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در شورای اداری نهبندان؛

کوچ بیش از 6 هزار نفر در نهبندان بر اثر خشکسالی

کوچ بیش از 6 هزار نفر در نهبندان بر اثر خشکسالی
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت 4 سال گذشته بیش از 6 هزار نفر در شهرستان نهبندان بر اثر خشکسالی کوچ کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نهبندان خبر،  نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه ظهر امروز در شورای اداری نهبندان با تقدیر و تشکر از حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در شهرستان نهبندان گفت: نهبندان در یک چهار راه اصلی قرار دارد و می طلبد که به این نقطه از کشور رسیدگی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر,

وی با بیان اینکه در 4 سال گذشته بیش از 6 هزار نفر بر اثر خشکسالی از نهبندان مهاجرت کرده اند افزود: چنانچه شرایط به همینگونه پیشروی کند دهنه این دالان 200 متری خالی خواهد شد و بایستی به منابع بیش از حد این منطقه توجه گردد.

,

افضلی اظهار داشت: سرمایه گذار بخش خصوصی به این منطقه ورود نمی کند و این منطقه چشم به تسهیلات و سرمایه زیادی  از جانب دولت دارد.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه به تشکیل ستاد توسعه نهبندان اشاره کرد و افزود: از تشکیل ستاد هیچ نتیجه ای حاصل نگردیده است.

,

وی در ادامه به معرفی منطقه ویژه شاهکوه پرداخت و خواستار رسیدگی به وضعیت اشتغال شهرستان شد.

,

 افضلی با بیان اینکه حقوق کارگران در بخش های راه و آب معوق می باشد به پاره ای از مشکلات مردم از جمله عدم جایگزینی کارخانه پنبه نسوز،تامین پزشک درمانگاه تامین اجتماعی،تسهیلات مددجویان ،200 نفر معلول در نوبت ، کمک در راه اندازی اورژانس اجتماعی شوسف ،بیمه اجتماعی خاص افراد فاقد هویت،صندوق خردهای زنان،ورزشگاه کارگری نهبندان،ارتقاء اداره کار و...  اشاره کرد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: خانه امیدی برای این منطقه می طلبد و مسئولین بایستی دارای فاکتورهای  عقلانیت،سختکوشی و مدار باشند .

,

افضلی با بیان اینکه این شهرستان  260 متر مرز مشترک با افغانستان دارد خواستار گسترش روابط اقتصادی شد و افزود با پاسداری و حفاظت از مرزها مانند قامتی استوار در تاریخ ایستادگی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه