اخبار داغ

گزارش دانا از همایش «مقاومت تا پیروزی»/

معاون روابط بین الملل بسیج: اتفاقات فلسطین و فرگوسن نمایشگاه محصولات لیبرال دموکراسی/ تدوین اقدامات اقتصادی و نظامی علیه صهیونیست‌ها

معاون روابط بین الملل بسیج: اتفاقات فلسطین و فرگوسن نمایشگاه محصولات لیبرال دموکراسی/ تدوین اقدامات اقتصادی و نظامی علیه صهیونیست‌ها
نشست «مقاومت تا پیروزی» با هدف اعلام حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه و تجلیل از دیپلمات‌های کشورهای آمریکای لاتین حامی فلسطین، امروز 28 مرداد در حسینیه‌ی الزهراء(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، نشست «مقاومت تا پیروزی» با هدف اعلام حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه و تجلیل از دیپلمات‌های کشورهای آمریکای لاتین حامی فلسطین، روز گذشته 28 مرداد در حسینیه‌ی الزهراء(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این نشست با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،معاونت بین‌الملل نیروی مقاومت بسیج و مرکز مقاومت بسیج وزارت امور خارجه و به منظور یادآوری پیروزی افتخارآمیز حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه، اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدردانی از کشورهایی که در جریان جنگ اخیر در غزه، روابط دیپلماتیک خود با رژیم صهیونیستی را قطع کردند امروز 28 مردادماه در محل حسینیه  الزهرا(س)  این سازمان برگزار شد.

,

در این نشست که با حضور سفرا و کارداران کشورهای حامی فلسطین (ونزوئلا، الجزایر، کاستاریکا، بولیوی، سودان،عراق،اوگاندا) برگزار شد، نمایندگان وزرای امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان جنبش‌های مقاومت از جمله، حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی، سفیر فلسطین در تهران، جمعی از هنرمندان و فرهیختگان و تعداد زیادی از اصحاب رسانه برگزار شد، از سفیر ونزوئلا و کاردار رسمی بولیوی در تهران به دلیل حمایت‌های دولت‌های کشورهایشان از مردم فلسطین تجلیل و قدردانی شد.

,

احمد اسفندیاری معاون روابط بین الملل بسیج از سخنرانان همایش، ضمن سخنانی به بیان مشابهت های ایدئولوژیک گفتمان های صهیونیستی و لیبرالیستی پرداخته و نیابت عملکرد رژیم صهیونیستی از سوی لیبرالیسم بین المللی را متذکر شد.

,

اتفاقات فلسطین و فرگوسن نمایشگاه محصولات لیبرال دموکراسی

, اتفاقات فلسطین و فرگوسن نمایشگاه محصولات لیبرال دموکراسی, اتفاقات فلسطین و فرگوسن نمایشگاه محصولات لیبرال دموکراسی,

وی با گرامیداشت یاد شهدای جنگ 33 روزه لبنان و 22 و 8 روزه غزه  و شهدایی که در جنگ اخیر غزه به شهادت رسیدند، بیان کرد: اتفاقی که اکنون در دنیا شاهد آن هستیم در واقع نمایشگاهی است از اقدامات نظام لیبرال دموکراسی غربی به رهبری آمریکا که بخشی از آن در غزه در جریان است و بخشی در عراق و بخش دیگر آن در قلب آمریکا در ایالت میسوری.

,

معاون روابط بین الملل بسیج با اشاره به اینکه در هر بیست و هشت ساعت یک سیاهپوست درآمریکا کشته می‌شود گفت: رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی به نمایندگی این نظام خشن، به ظاهر بزک کرده است و به بهانه خلع سلاح مقاومت و مبارزه با تروریسم این اقدامات فجیع را مرتکب می‌شود.

,

 

,

برژینسکی از فروپاشی 10 ساله رژیم صهیونیستی خبر داد

, برژینسکی از فروپاشی 10 ساله رژیم صهیونیستی خبر داد, برژینسکی از فروپاشی 10 ساله رژیم صهیونیستی خبر داد,

اسفندیاری افزود: امام خامنه ای رهبری مستضعفان جهان را بر عهده دارد و بر اساس فرمایشات ایشان نباید رسالت اصلی را فراموش کنیم. رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی در حال فرو پاشی است  و اخیرا خود اندیشمندان غربی اذعان کرده اند. آنان قبلا می‌گفتند 15 سال آینده شاهد فروپاشی رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود و برژینسکی اخیرا گفته است 10 سال تا فروپاشی این رژیم باقی مانده است.

,

معاون بین الملل بسیج خاطر نشان کرد: رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی روی همه جانیان بشری را سفید کرده و همانطور که آنها دچار نابودی شدند و قطعا وعده الهی تحقق می‌یابد و روزی شاهد فروپاشی رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی خواهیم بود.

,

 

,

هدف همایش تقدیر از حامیان مقاومت است

, هدف همایش تقدیر از حامیان مقاومت است, هدف همایش تقدیر از حامیان مقاومت است,

اسفندیاری با ذکر هدف بسیج از راه اندازی این همایش عنوان کرد:  در واقع این جلسه به منظور یادآوری پیروزی غرور آفرین  حزب الله لبنان بر علیه رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی  و به منظور اعلام  ایجاد حمایت از  از ملت مقاوم و رنج کشیده فلسطین تشکیل شده است. مردم مقاوم غزه الگویی است برای همه ملتهایی که در مقابل ظلم و استبداد استکبار جهانی ایستاده اند.

,

معاون روابط بین الملل بسیج هدف دیگر تشکیل این همایش را قدردانی از کشورهایی که شجاعانه علیرغم همه فشارها  رابطه خود را با رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی قطع کردند و سفیران خود را فراخوانی کردند ذکر کرد و گفت: ما به نمایندگی  ملت بزرگ ایران از همه این کشورها و بویژه کشورهای آمریکای لاتین قدر دانی می‌کنیم.

,

وی ادامه داد: ما تاکید می‌کنیم که موضوع اصلی همه جهان بشریت، موضوع فلسطین است و در موضوع آتش بس حقوق ملت فلسطین نباید تضییع شود تا زمانی که موضوع فلسطین حل شود و به صاحبان اصلی آن برگردد.

,

 

,

مقاومت محصول تفکر بسیجی است

, مقاومت محصول تفکر بسیجی است, مقاومت محصول تفکر بسیجی است,

اسفندیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: امام مسلمین راه حل فلسطین را گفتند که فلسطین در عقل، فکر و وجدانهای  بیدار اولویت اصلی و گفتمان غالب  بشریت و قضیه اول جهان اسلام باید باشد و جنایات تروریستهای  دست نشانده  سرویسهای جاسوسی آمریکا، موساد و انگلیس نباید  ما را از آن هدف و جریان اصلی منحرف کند،  کما اینکه تمام جریانهای ساختگی که از 70 سال گذشته تا کنون شکل گرفته برای منحرف کردن  ذهن و فکر دنیا از موضوع فلسطین بوده است و باید این موضوع را رعایت کنیم.

,

معاون روابط بین الملل بسیج با خاطر نشان کردن فرمایشات  مقام معظم رهبری مبنی بر این که در هر نقطه جهان ملت و گروهی در مقابل رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی  بیاستد ما باید از آن حمایت کنیم، افزود:  بسیج مستضعفین که در حال حاضر به عنوان الگویی برای  بسیج جهانی اسلام در خیلی از کشورها شکل گرفته است و همین گروههایی که در فلسطین و لبنان شاهدش هستیم، محصول این تفکر  هستند که حضرت امام (ره) هم بر این وجه بسیج تاکید داشتند.

,

 

,

بنا به فرمان رهبری کمک برای تسلیح کرانه باختری آغاز شد

, بنا به فرمان رهبری کمک برای تسلیح کرانه باختری آغاز شد, بنا به فرمان رهبری کمک برای تسلیح کرانه باختری آغاز شد,

اسفندیاری با اعلام برنامه های آتی بسیج در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: بر اساس این تفکر،  بسیج برنامه ریزی های  مدون، مشخص و عملیاتی  در حوزه های مختلف  در نظر دارد. نحوه عملیاتی کردن این برنامه ها را به مرور اعلام خواهیم کرد و برای اجرایی شدن آن مقدمات را فراهیم کرده ایم و اقدامات خوبی را انجام خواهیم داد و با برنامه ریزی دقیق و با پشتیبانی ملتها  بویژه ملت  غیور ایران اسلامی که همواره مدافع فلسیطن بوده است امیدواریم راه را در حوزه های مختلف پیش ببریم.

,

معاون روابط بین الملل بسیج اقدامات بسیج در حمایت از فلسطین در حوزه اقتصادی را بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری دانست و افزود: به محضی ایشان فرموردند کرانه باختری باید تسلیح شود کمکهای مردمی برای خرید سلاح جمع آوری شد و این نشان از استقبال  مردم ما در حمایت از آرمان فلسطین دارد.

,

اسفندیاری با ذکر یک نمونه از حمایتهای مردمی در جمع آوری کمکها برای تسلیح کرانه باختری گفت: در یک شهر کوچک مرزی در جمهوری اسلامی ایران و در استان سیستان و بلوچستان  در کمتر از نصف روز شش میلیون پول جمع آموری شد و در شهر سرباز در لحظات اولیه که بسیج اصناف شماره حسابی را برای جمع آوری کمهای مردمی برای خرید تسلیحات برای کرانه باختری اعلام کرد مردم در حالی که آمادگی قبلی نداشتند نزدیک سه میلیون پول کمک کردند.

,

 

,

در حال تدوین اقدامات عملی اقتصادی و نظامی علیه صهیونیست‌ها هستیم

, در حال تدوین اقدامات عملی اقتصادی و نظامی علیه صهیونیست‌ها هستیم, در حال تدوین اقدامات عملی اقتصادی و نظامی علیه صهیونیست‌ها هستیم,

وی با اشاره به حمایت ملت ایران از فلسطین عنوان کرد: مردم ما این حمایت را بارها اعلام کرده. در بحث تحریم که به کمک ملت ایران در حال برنامه‌ریزی دقیق این تحریم ها هستیم که شرکت‌های وابسته به صهیونیست‌ها، شرکتهای آمریکایی، اروپایی و حامیان رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی تحریم شوند و همینطور برنامه های فرهنگی و تبلیغی متعددی علیه صهیونیستها در دستور کار است که اعلام خواهد شد.

,

معاون روابط بین الملل بسیج گفت: علاوه بر برخوردهای تحریمی، اقدامات و برنامه ریزی های عملی نظامی برای حمایت مردم مقاوم فلسطین پی ریزی خواهد شد و گردانهای بیت المقدس بسیج منتظر فرمان فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری هستند، برنامه های رزمی و عملیاتی گردانهای بیت المقدس بسیج توسط ستاد فرماندهی اعلام خواهد شد. و همه این اقدامات پیش رو نتیجه همکاری آحاد جامعه ما در حمایت از آرمان فلسطین است.

,

وی ادامه داد: همه این اقدامات در جهت تسریع فروپاشی رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی است که ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.  ما از همین جا حمایت از مقاومت را اعلام می‌کنیم تا مقاومت بتواند جلوی ددمنشی رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی را بگیرد.

,

 

,

ضرورت امضای پیمان امنیت دسته جمعی گروه های مقاومت منطقه

, ضرورت امضای پیمان امنیت دسته جمعی گروه های مقاومت منطقه, ضرورت امضای پیمان امنیت دسته جمعی گروه های مقاومت منطقه,

معاون روابط بین الملل بسیج با ذکر این نکته که نباید منتظر باشیم یک روز این رژیم حمله کند و وقتی با شکست رو به رو شد به دنبال آتش بس باشد ادامه داد: نباید این گونه باشد که این رژیم هر زمان در منطقه و در دنیا اراده کند حمله کند و به محضی که دچار مشکل و شکست شد دست تسلیم بالا ببرد و آتش بس اعلام کند کما اینکه در جنگ اخیر هم شاهد این نوع برخورد رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی بودیم، بایستی یک پیمان امنیتی میان همه گروههای مقاومت  در منطقه بسته شود و رسماً هم اعلام شود.

,

اسفندیاری در پایان با خاطر نشان کردن اینکه نباید دشمن جرات حمله کند، افزود: به نمایندگی بسیج بیست میلیونی مردم ایران که بزرگترین تشکل مردمی سازمان یافته  است از مقاومت مردم فلسطین اعلام حنمایت می‌کنیم و تشکر می‌کنیم از همه کشورهایی که اعلام حمایت از ملت فلسطین کردند، بویژه کشورههای آمریکای لاتین که پرچم به دست  آماده ایستاده اند، ان شاء الله  شاهد این باشیم که رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی دچار فروپاشی شود و این  غده سرطانی از منطقه خاور میانه محو شود و در ادامه آن شاهد فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی غرب هم باشیم.

, اسفندیاری در پایان با خاطر نشان کردن اینکه نباید دشمن جرات حمله کند، افزود: به نمایندگی بسیج بیست میلیونی مردم ایران که بزرگترین تشکل مردمی سازمان یافته  است از مقاومت مردم فلسطین اعلام حنمایت می‌کنیم و تشکر می‌کنیم از همه کشورهایی که اعلام حمایت از ملت فلسطین کردند، بویژه کشورههای آمریکای لاتین که پرچم به دست  آماده ایستاده اند، ان شاء الله  شاهد این باشیم که رژیم گرگ صفت کودک کش صهیونیستی دچار فروپاشی شود و این  غده سرطانی از منطقه خاور میانه محو شود و در ادامه آن شاهد فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی غرب هم باشیم.,

 

,

داود عباس‌زاده، فرمانده مقاومت بسیج و مشاور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در امور ایثارگران در سخنانی با اشاره به حضور در عصری که به نام عصر فضا و تکنولوژی نامگذای شده است، گفت: متأسفانه در این دوره شاهد زیر پا گذاشتن انسانیت در تمام دنیا به ویژه از سوی رژیم صهیونیستی هستیم.

,

 

,

همچنین علی‌محمد حلمی، رییس مرکز گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات در سخنانی در این نشست، مسأله‌ فلسطین را مسأله‌ بشریت عنوان و به تلاش‌های مرکز تحت امرش در ترغیب مراکز جهانی گفت‌وگوی ادیان برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و همچنین جریان‌های تندروی منطقه مانند داعش، اشاره کرد.

,

 

,

وی گفت: پس از انتشار بیانیه‌ی مرکز گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات، مراکز و رهبران دینی ادیان مختلف، از جمله پاپ فرانسیس اول، رهبر کاتولیک‌های جهان، کاردینال توران، رییس بخش گفت‌وگوهای دینی واتیکان و مشاور پاپ، اسقف‌های اعظم کشورهای مختلف و بسیاری دیگر در این خصوص اعلام موضع و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه و همچنین اقدامات گروه‌های منتسب به اسلام در عراق و سوریه را محکوم کردند.

,

حجت‌الاسلام براتی، رییس مجمع جهانی مردمی فعالین انقلاب اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به دفاع مظلومانه‌ی مردم غزه، گفت: ما بر اساس آموزه‌ةای دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، علاوه بر مردم غزه، از مردم سیاهپوست آمریکا در شهر فرگوسن و ایالت میسیوری که تحت ظلم و ستم زندگی می‌کنند هم حمایت می‌کنیم.

,

 

,

صلاح زواوی، دیگر سخنران این نشست بود که به زبان‌های عربی و فارسی، سخنان خود را ارایه داد. وی در بخشی از سخنان خود با تأکید بر قدرددانی از کشورهای عربی و اسلامی حامی فلسطین، به ویژه جمهوری اسلامی ایران و در رأس تمامی آنها، قدردانی از مقام معظم رهبری، گفت: با توجه به نشانه‌های موجود، دوران پایان رژیم جعلی صهیونیست آغاز شده است. زیرا این دشمن در مقابل حمله‌ی بین‌المللی و تظاهرات گسترده علیه آن حتی در آمریکا مواجه شده است. همچنین اعلام حمایت بیشتر خانواده‌های فلسطینیان از مقاومت، پایبندی به شرط‌های فلسطینی در مذاکرات قاهره، ایجاد وحدت بیشتر بین فلسطینیان، موضع‌گیری‌های مناسب کشورهای عربی و اسلامی، ایحاد هراس در دل شهرک‌نشینیان و بازگشت‌ آنها به کشورهای مبدأ و ... از نشانه‌های به پایان رسیدن طرح ایجاد و تثبیت کشور اسراییل است.

,

در پایان این نشست که در آن بیانیه‌ی مراسم نیز خوانده شد، از سفیر ونزوئلا در تهران، کاردار رسمی سفارت بولیوی در تهران قدردانی از نقاشی محمدعلی جوهدلی،  نقاش 7 ساله‌ی ایرانی ـ پاکستانی، با موضوع بمباران غزه و همچنین نمایشگاه مجازی غزه در خون، رونمایی شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه