اخبار داغ

پاسخ به سوالات شرعی تحصیلی در سایت رهبری

پاسخ به سوالات شرعی تحصیلی در سایت رهبری
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نظر دارد به پرسش‌های شرعی مخاطبان خود در موضوعات خاصی که کمتر به آنها پرداخته شده، منطبق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نظر دارد به پرسش‌های شرعی مخاطبان خود در موضوعات خاصی که کمتر به آنها پرداخته شده، منطبق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در همین راستا و به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید، کاربران گرامی می‌توانند سوالات شرعی خود را که مربوط به مسائل تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب، معلمان و اساتید است، از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۷ شهریور ۹۳ در بخش نظرات این صفحه ارسال کنند. (مواردی از قبیل رعایت حقوق مولف؛ رابطه دانشجویان دختر و پسر در محیط‌های آموزشی؛ خرید پایان‌نامه و مقاله؛ تقلب در امتحانات؛ دریافت شهریه از محصلین؛ رعایت آیین‌نامه‌ی محیط‌های آموزشی؛ خمس کتاب یا وسایل آموزشی بلا استفاده؛ نحوه‌ی پوشش در محیط‌های آموزشی؛ تنبیه دانش‌آموزان و ...).

, سوالات شرعی خود را که مربوط به مسائل تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب، معلمان و اساتید است، از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۷ شهریور ۹۳ , این صفحه,

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، کارشناس مسائل فقهی به پرتکرارترین سوالات، منطبق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ خواهد داد.
همچنین عموم مقلدین میتوانند سوالات خود را به شماره پیامک ۲۰۱۱۰ ارسال نمایند.

* با توجه به کثرت پرسش‌ها، شما می‌توانید ابتدا نظرات منتشر شده در همین صفحه را مشاهده نمایید و یا به منابع فقهى موجود در پایگاه اطلاع‌رسانی (آداب تعلیم و تعلم | حکم نماز دانشجویان و روحانیون | حقوق چاپ و تالیف) مراجعه کرده و اگر پرسش و پاسخ مدنظرتان را نیافتید، سوال شرعی خود را نوشته و ارسال فرمایید.

,
, شماره پیامک ۲۰۱۱۰ ,
,
, *, آداب تعلیم و تعلم, حکم نماز دانشجویان و روحانیون, حقوق چاپ و تالیف,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه