اخبار داغ

سقف قیمتی خرید مرغ 7000 تومان تعیین شد/ مرغ در بازار گران می‌شود؟

سقف قیمتی خرید مرغ 7000 تومان تعیین شد/ مرغ در بازار گران می‌شود؟
رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغ‌داران گوشتی با بیان اینکه سقف قیمت خرید مرغ از تولیدکننده توسط دولت 7000 تومان تعییین شده است، گفت: حداقل قیمت مرغ برای مصرف کنندگان باید 7200 تومان باشد و نباید توقع داشت تولیدکننده برای مصرف کننده هزینه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  عطاالله حسن زاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه در هفته جاری جلسه‌ای میان مسئولان اتحادیه و معاونت امور دام برگزار شد، افزود: طی این جلسه، قرار شد دولت زمانی که قیمت مرغ در بازار پایین آمد و مرغ‌داران متضرر شدند، این کالا حداکثر را به قیمت 7000 تومان از آنان خریداری کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی با اشاره به اینکه قرار بود این موضوع به ستاد تنظیم بازار برود و اعلام شود، افزود: تاکنون این اتفاق رخ نداده و ما منتظر اعلام آن هستیم.

,

حسن زاده اعتراض تولیدکنندگان به قیمت تعیین شده را مورد اشاره قرار داد و گفت: قیمت تعیین شده با بهای تمام شده تولید برابری نمی کند و سودی برای تولیدکنندگان ندارد.

,

وی درباره تعیین قیمت مرغ زنده نیز اظهارداشت: ما این امر را طی نشستی با کشتارگاه‌ها و با در نظر گرفتن حداقل کارمزد بررسی و سپس اعلام می‌کنیم که به احتمال زیاد این قیمت حدود 4500 تا 4600 تومان خواهد بود.

,

حسن زاده با بیان اینکه حداقل قیمت مرغ برای مصرف کنندگان باید 7200 تومان باشد، افزود: قیمت مرغ در حال حاضر بین 6800 تا 7000 تومان است، نباید توقع داشت که تولید کننده برای مصرف کننده هزینه کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه