اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر نهبندان؛

حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن،نشان از وفاداری،اتحاد به نظام و انقلاب است

حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن،نشان از وفاداری،اتحاد به نظام و انقلاب است
عضو شورای اسلامی شهر نهبندان به نقش مردم در عرصه های سیاسی اشاره و افزود: لازم است مردم یکبار دیگر در راهپیمائی 22 بهمن اتحاد،وفاداری و پشتیبان ولایت فقیه بودن خویش را به نمایش گذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته رشیدنژاد عضو شورای اسلامی شهر نهبندان صبح امروز در گفتگو با نهبندان خبر، گفت: مراسم راهپیمائی 22 بهمن امسال مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب به خصوص آمریکا که در راس دشمنی با ایران اسلامی قرار دارد خواهد بود.

وی به نقش مردم در عرصه های سیاسی اشاره و افزود: لازم است مردم یکبار دیگر در راهپیمائی 22 بهمن اتحاد،وفاداری و پشتیبان ولایت فقیه بودن خویش را به نمایش گذارند.

رشید نژاد تصریح کرد:حضور با شکوه مردم در راهپیمائی 22 بهمن با توجه به حوادث اخیر دشمن که سعی می کند ذهن مردم را نسبت به آینده نظام بدبین و مایوس سازد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما ملت با حضور خود در راهپیمائی نباید اجازه دهیم تا چهره نظام و انقلاب را خدشه دار کنند و قطعا ترس،رعب و وحشت در وجود دشمنان ایجاد خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می خواهند با طرح مشکلات اقتصادی مردم را ناامید  و آنها را از نظام جدا سازند و بایستی دولت با تمام همت طرح اقتصاد مقاومتی را گسترش داده و گره های کور اقتصادی کشور را باز نموده و گرانی و تورم را مهار نماید و با این وجود مسئولیت دولت در حل مشکلات مردم سنگین است ،پس باید به جد به فکر حل مشکلات مردم باشد.

رشید نژاد گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمائی 22 بهمن امسال وفاداری و اتحاد آنان به نظام و انقلاب است و بنابراین مسئولین نیز باید بیشتر به فکر حل مشکلات مردم باشند و کاری کنند که کارد به استخوان مردم نرسد،مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را درک کنند و عدالت علوی را اجرا نمایند تا خدائی نکرده مردم دینشان را از دست ندهند چرا که فقر و کفر در فرهنگ دینی ما همسایه هستند و چنانچه فقر پیدا شود کفر نیز خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران به اغتشاشگران اعتنائی نکرده و مسیر خود را جدا نمودند  پس باید از مردم خردمند،صبور و نجیب تشکر نمود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
نعمت الله طالبی فرشته -> 1402/09/28
پاسخ

سلام عزیزم خسته نباشید انشاالله به زودی در مجلس میبینم شما را ای بانو کدبانو سرکار خانم سرکار علیه وهمشهری نازم دوستت دارم