اخبار داغ

پیام‌های مردمی در آستانه چهل‌سالگی انقلاب؛

مردم دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی: تا هستیم پشت ولایت خالی نیست/دشمن در انتظار مشت‌های گره کرده و حضوری تماشایی باشد

مردم دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی: تا هستیم پشت ولایت خالی نیست/دشمن در انتظار مشت‌های گره کرده و حضوری تماشایی باشد
در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل‌سالگی آن مردم اسدآباد در پیام‌های از حضور حماسه‌آفرین خود در روز 22 بهمن می‌گویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ سی و نهمین سال از پیروزی انقلاب را پشت سر می‌گذاریم و با نزدیک شدن به 22 بهمن امسال چهل‌سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

انقلابی که پایه‌گذارش امام بود و وحدت و یکپارچگی ملتی که یک‌صدا سرنگونی رژیم طاغوتی را فریاد زدند؛

,

هنوز شور و شادمانی در این انقلاب زبانزد خاص و عام است و محبین آن سخن از شیرینی آن روزهای پیروزی می‌زنند.

,

با طرح چند سؤال از شهروندان اسدآبادی درزمینهٔ انگیزه حضور آنان  در راهپیمایی و اینکه این حضور آنان چه پیامی برای دشمنان دارد، گزارشی میدانی تهیه‌شده که در ادامه آمده است:

,

, ,

رئیس سازمان تأمین اجتماعی اسدآباد که بنا به گفته خودش حدود ۲۸ سال است در راهپیمایی۲۲بهمن شرکت می‌کند،  گفت: ۲۲ بهمن یادآور یک‌صدایی ملت در مقابل ظلم ونیز یادآور حماسه‌ها و روزهای پرخاطره‌ای است که ملت ایران یک‌صدا در مقابل ظلم ایستادند و بساط رژیم ستم‌شاهی را برچیدند.

,

کمال شعبانی به یادآوری خاطره از دوران پیروزی انقلاب و حضورش در راهپیمایی گفت: بهترین خاطره بنده از ایام دهه فجر در دوران تحصیل است که به استقبال این ایام می‌رفتیم و مسئول تزئین کلاس بودم و همچنین سعی می‌کردم گروه‌های تئاتر و سرود تشکیل دهیم که در شأن این ایام باشد.

,

, ,

وی با اشاره به فرمایش امام ره که فرمود 22 بهمن‌ماه به معنای واقعی کلمه یوم‌الله است و ندای الله‌اکبر و ندای آزادی‌خواهی و عدالت جهانی ملت ایران در تمام دنیا طنین‌انداز شده، گفت: سه عامل اصلی ایمان و اعتقاد، رهبری امام و اتحاد و وحدت مردم مثلثی ر شکل داد و باعث شد انقلاب به پیروزی برسد و امروز ما بتوانیم جشن 40 سالگی انقلاب را برگزار کنیم.

,

شعبانی انگیزه حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و حمایت از رهبر معظم انقلاب و نیز حفظ انسجام و وحدت و انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به نسل آینده دانست.

,

وی در خصوص پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان را تودهنی محکمی به کسانی خواند که علیه نظام جمهوری اسلامی نقشه می‌کشند. دشمنان انقلاب اسلامی هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که آنان در حفظ مواضع انقلاب و نظام  متحد و منسجم هستند.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد هم از دوران تحصیل در مدرسه می‌گوید که چگونه با شور و شوق در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کرده است و در مراسمات این ایام فعالیت داشته است.

,

, ,

حمید عافیتی می‌گوید: 22 بهمن یادآور جشن پیروزی ملتی ستمدیده  و استکبارستیزی و خیزش مردم غیور علیه حکومت دیکتاتور و خاطراتی که از لسان بزرگان شنیده‌ام، بنابراین باید در شرایط حساس کنونی ملت غیور حضور پرشوری را به منصه ظهور برساند.

,

وی پیام راهپیمایی 22 بهمن را مبارزه با استکبار، نپذیرفتن زورگویی، شناساندن شیطان بزرگ امریکای جنایتکار به تعبیر حضرت امام خمینی، به جهانیان می‌داند و می‌گوید: انگیزه‌ام از شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن  اعلان برائت از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

عافیتی خاطرنشان کرد: پیام حضور پرشور مردم را در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای دشمنان این است که این مردم بصیر همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و بحران‌زایی دشمنان تأثیری در ولایت پذیری ما ندارد.

,

وی با اشاره به حدیثی از حضرت محمد(ص) که می‌فرماید: «خداوند عزّوجلّ نفرت دارد از مردى که در خانه‌اش بر او حمله کنند و او نجنگد»، گفت: امید است روزی درحالی‌که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را باافتخار در دست داریم، در روز عید انقلاب شرکت کنیم.

,

سارا نظری عضو بسیج دانشجویی و نایب دبیر هلال‌احمر دانشگاه آزاد واحد اسدآباد که حضورش را در راهپیمایی 22 بهمن هرسال یک افتخار می‌داند، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور رشادت‌های امام خمینی ره امام خوبی‌ها و مردم ایرانم است که این تعاریف را از پدرم که در آن روزهای سخت بوده شنیده‌ام.

,

, ,

او ادامه می‌دهد: پدرم از روزهای انقلاب ۵۷ می‌گوید که جوانی بوده پیرو امام و از اسدآباد به تهران می‌رفته و پای صحبت‌های امام در حسینیه جماران می‌نشسته و  همچنین می‌گوید حرف‌های امام گویی حرف تاریخی و به‌روز شده هرروز کاربرد خود را دارد و کهنه و قدیمی نمی‌شود.

,

این دانشجوی اسدآبادی اذعان داشت: ما مردم ایران اگر زاده این کشور هستیم و روی داشته‌هایمان که با ریختن خون هزاران شهید به‌دست‌آمده تعصب‌داریم باید در راهپیمایی‌ها شرکت کنیم چراکه دشمن چشم دیدن و حضور پرشور مردم را ندارد اتحاد مردم بزرگ‌ترین ضربه ایست که می‌توان به دشمن وارد کرد .

,

وی ادامه داد: ما بایستی با این انگیزه به راهپیمایی‌ها حاضر شویم که تنها قصدمان کوری چشم اهریمن باشد. نبایستی یادمان برود پیروزی انقلاب بزرگ‌ترین علتش اتحاد و همبستگی و انسجام مردم که همان« آری » بوده پس همچنان اتحاد داشته باشیم تا کشورمان با همان استحکام سابق باقی بماند.

,

یکی از ذاکرین اهل‌بیت(ع) هم انقلاب اسلامی را همان انقلابی دانست که زمینه‌ساز انقلاب امام زمان عج است و گفت: یوم‌الله 22بهمن یادآور روزی است که کاملاً دست خدا و یاری امام زمان عج در پیروزی این نهضت توسط رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره که از سلاله پاک حضرت زهرا س بود مشخص بود

,

, ,

ناصر بهمن زاده پیام این انقلاب همان پیام نهضت خون بر شمشیر ابی‌عبدالله الحسین خواند و گفت: این انقلاب نشان داد که ظلم نمی‌تواند پابرجا باشد و قطعاً روزی شکست خواهد بود و طبق آیه شریفه «ید الله فوق ایدیهم» هرچند عده‌ای از خارج و گاها" در داخل کشور در تلاش‌اند که حضور ملت شریف و ولایی را کم‌رنگ نشان دهند اما این ملت هستند که همیشه مثل سال‌های قبل نشان می‌دهند که اسلام و ولایت‌فقیه همیشه در اصل این کشور است و ولایت‌فقیه را تنها نخواهند گذاشت.

,

وی تأکید کرد: ملت ایران با حضور پرشور در این روز بار دیگر نشان خواهند داد که سه  اسم اعظم الله و سه رنگ  پرچم مقدس ملت ایران همیشه عزیز و در قلب‌ها قرار دارد.

,

غلامرضا همایی لطیف یکی از معلمانی است که 30 سال در این راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت میکند، گفت:  این روز یادآور در مسیر ولایت حرکت کردن ومتحد بودن  است.

,

وی پیام روز 22 بهمن را تجدید پیمان با آرمان های امام عزیز، شهدا ورهبری فرزانه دانست و افزود: ایران متحد ویکپارچه در برابر استکبار ایستاده است . ایران اسلامی در خط امام ورهبری ثابت قدم است .

,

, ,

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی نیز از حضورش از دوران تحصیل در مدرسه اشاره می‌کند می‌گوید این حضورم  به خاطر پایبندی به آرمان‌های انقلاب بود تا  نشان بدهم که ما با انقلاب و آرمان‌های آن‌هم پیمانیم .

,

یوسف ولی‌زاده گفت: راهپیمایی مردم در روز 22 بهمن یادآور خون شهیدان ، راه امام و پیروزی حق بر باطل است با اهداف مشترک در این سه زاویه هست .

,

وی به خاطراتی از دوران بعد از پیروزی انقلاب اشاره می‌کند و می‌گوید: یاد مراسمات خودجوش که در دهه‌ 60 و 70 با یک ذوق و شوق عجیب در مدارس برگزار و خیلی لذت‌بخش بود.

,

یوسفی اذعان داشت : هر کشوری یک روز به‌عنوان روز پیروزی در تاریخ ثبت‌شده که 22 بهمن نیز در تاریخ ایران به‌عنوان روز پیروزی شناخته‌شده است؛ لذا بر خود واجب میدانیم به‌عنوان یک ایرانی و پایبند به‌نظام در این روز حضورداشته باشیم و به جهانیان خصوصاً دشمنان قسم‌خورده ایران نشان دهیم که ما با نظام هستیم.

,

وی خطاب به دشمنان ایران گفت: این حضور پیامی به جزء این ندارد که هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید و ما پشت ولایت و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

,

دبیر تشکل سیاسی اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد هم که ۱۰ سال است که در جشن بزرگ  ۲۲ بهمن شرکت می‌کند، می‌گوید: این روز یادآور پیروزی دموکراسی ملت بر نظام دیکتاتوری و انقلابی کاملاً پاک بدون نفوذ یا برنامه‌ریزی‌شده از طرف بیگانگان بر وضعیت مملکتی ایران.

,

صابر کرمی پیام روز 22 بهمن را این‌گونه شرح می‌دهد که رسیدن ملت به حقانیت خود در مملکت و به اجرا درآوردن کلمه وحدت و انسجام جمهوری اسلامی ایران و پایدار مانده به انقلاب در برابر دوستان و دشمنانش چه در داخل و چه در خارج از کشور.

,

وی گفت: دشمنان ایران می‌دانند که ما بیگانه‌پرست نیستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد درباره ایران نظریه‌پردازی کنند و به آنان نشان می‌دهیم که مردم ایران همانند گذشت متحد و یکپارچه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه