اخبار داغ

رئیس دادگاه انقلاب تهران:

دشمن در کمین غفلت ملت ایران است/ حضور مردم در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گوی استکبار

دشمن در کمین غفلت ملت ایران است/ حضور مردم در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گوی استکبار
رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت:مردم از حضور در این راهپیمایی غفلت نکنند چرا که دشمن همیشه در کمین غفلت های ملت ایران است لذا برای خدا تصمیم بگیرند و با عزت، آزادی و سربلندیمان یک بار دیگر در 22 بهمن هوشیارانه این ملت حضور پیدا خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب تهران در گفتگو با ناب نیوز، در رابطه با نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم کشور دلسوزی های روحانیت را دیده اند، اظهار کرد: نود و نه درصد از قشر روحانیت وضعیت زندگی شان از حد متوسط پایین تر است؛ اما تلاش آنان همواره برای دین، آسایش و آرامش مردم  تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

وی با تأکید بر اینکه روحانیت درد و مشکلات مردم را منعکس می کنند و در همه حال در کنار مردم بوده اند،تصریح کرد:روحانیت زحمات بسیاری را قبل و بعد از انقلاب کشیده اند و همچنین قبل از انقلاب شکنجه ها و آزار و اذیت های بسیاری را متحمل شده اند.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی ادامه داد: قبل از انقلاب جو بسیار نامناسبی علیه روحانیت بود و علی رغم اینکه این جو نامناسب و متنشج  از طرف حکومت برای روحانیون به وجود آمده بود،آنان با مقاومت خود و تکلیفی که احساس می کردند از سوی خداوند متعال بر دوش آنان قرار داده شده این تکلیف الهی خود را با رهبری حضرت امام خمینی (ره) پیش بردند و خداوند متعال هم تلاش زحمات آنها را در  غالب هدیه الهی یعنی انقلاب اسلامی عنایت فرمود.

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران با بیان اینکه پس از انقلاب نیز اکثر روحانیون تلاش و همت دارند که دین و اسلام مردم را به عنوان یک تکلیف تأمین کنند، ابراز کرد: این انقلاب که بنا به گفته بزرگان و امام راحل انقلاب الهی است، زمینه ساز ظهور حضرت حجت است و ان شاالله مردم با از جان گذشته هایی که انجام دادن و با هماهنگی که روحانیت در این محور نقش اساسی را داشته اند؛بتوانیم این امانت بزرگ الهی را به امام عصر ارواح النا فداه بودند به زودی تحویل دهیم.

,

وی با تأکید بر اینکه امروزه نقش روحانیت نقش ارزنده ای است، عنوان کرد: این افراد قشری هستند که برای مردم بی ادعا کار می کنند و این روزها دشمنان انقلاب و اسلام ،اعم از آمریکا و منافعشان چندین سال به خطر افتاده؛ پروژه هایی را علیه روحانیت آغاز کرده اند که البته ملت ما با مردم مومن و متدین هوشیار این موضوع هستند.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی  با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد:مردم از حضور در این راهپیمایی غفلت نکنند چرا که دشمن همیشه در کمین غفلت های ملت ایران است لذا برای خدا تصمیم بگیرند  و با عزت، آزادی و سربلندیمان یک بار دیگر در 22 بهمن هوشیارانه این ملت حضور پیدا خواهند کرد و مشت محکمی را بر دهان یاوه گوی استکبار و صهیونیست و منافقین داخلی و خارجی وارد کنند.

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران  در پایان خاطر نشان کرد:همانگونه که سال های گذشته مردم با رشادت، آگاهی و در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کردند امسال بهتر از سال های گذشته حضور پیدا کنند  تا یک بار دیگر دشمن با دیدن عظمت، شکوه و اقتدار ملت ایران مأیوس شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه