اخبار داغ

پایان سال 93 رشد اقتصادی مثبت خواهد بود

وعده وعیدهای رفاهی و اقتصادی روحانی در اردبیل

وعده وعیدهای رفاهی و اقتصادی روحانی در اردبیل
رییس جمهور ترجیح داد در روزی که وزیر علومش در تهران استیضاح می شود، در هوای خنک اردبیل و در میان مردم این استان حضور یافته و وعده وعیدهایی در باب اقتصاد، رفاه و سلامت به مردم بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا حسن روحانی، صبح امروز وارد اردبیل شد و بعد از مراسم استقبال، در میان مردم این شهر، وعده وعید های رفاهی و اقتصادی به مردم داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

ساعت 9:30 ورود به اردبیل

,

 به گزارش سبلانه ساعت 9:30 امروز  هواپیمای رئیس جمهور و هیات همراه در فرودگاه اردبیل به زمین نشست.

, سبلانه,

در داخل فرودگاه  استاندار، امام جمعه  اردبیل و نمایندگان  مجلس و خبرنگان رهبری ، اعضای شورای تامین استان، فرماندار، 10 نفر از خبرنگاران از رئیس جمهور و هیات همراه از رئیس جمهور استقبال کردند.

,

رییس جمهور کشورمان پس از استقبال جمعی از مسئولان استانی و خوش آمدگویی فرزند شهید گودرز محمدی، در جمع خبرنگاران، حضور در میان مردم غیور، مرزدار و تاریخ ساز اردبیل را که عالمان بزرگی را پرورش داده و در جبهه های دفاع مقدس سرآمد بوده توفیق خداوند دانست.

,

حسن روحانی گفت: اردبیل استعدادهای فراوانی در کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد باید از این پتانسیل ها و فرصتها به نحو احسن استفاده کرد.

,

وی ادامه داد: ضمن دیدار با مردم عزیز این استان با علما، نخبگان فرهیختگان و ایثارگران و همچنین شرکت در جلسات شورای اداری تصمیمات مهم برای سرنوشت مردم اردبیل اتخاذ می شود امیداواریم این قدمها موجب شادمانی و سرافرای بیشتر مردم  این استان شود.

,

 

,

سخنان اولیه در فرودگاه

, سخنان اولیه در فرودگاه,

حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم غیور و تاریخ ساز اردبیل، گفت: استان اردبیل عالمان بزرگی را در دامان خود پرورش داده و در جبهه های دفاع مقدس سرآمد بوده است

,

حسن روحانی گفت: اردبیل استعدادهای فراوانی در کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد باید از این پتانسیل ها و فرصتها به نحو احسن استفاده کرد.

,

سخنرانی در ورزشگاه تختی

,

دکتر حسن روحانی در اجتماع مردم اردبیل در ورزشگاه تختی اردبیل،اظهار کرد:  بسیار خوشحالم که در شروع دومین سال از دولت تدبیر و امید در محضر شما مردم شریف، غیور و وفادار به انقلاب و رهبری، هستم.

,

وی با اشاره به سه وعده خود (نجات اقتصادی، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان) در زمان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دولت برای تحقق این شعارها عزم خود را جزم کرده است، ابتدا به تحقق این سه وعده و سپس به اردبیل و برنامه های دولت برای این استان خواهم پرداخت.

,

روحانی ادامه داد: در سال گذشته دولت یازدهم کار خود را با تورم بالای 40 درصد و درشرایط رکود عمیق اقتصادی شروع کرد در آغاز دولت در برنامه ای که برای مردم در صداو سیما تشریح کردم گفتم تا پایان سال 92 تورم را به 35 درصد خواهیم رساند اکنون تورم به 34 درصد رسیده است.

,

وی گفت: در آغاز امسال اعلام کردم تا پایان سال 93 تورم به 25 درصد خواهد رسید امروز در محضر مردم شریف اردبیل اعلام می کنم در پایان سال 93 تورم ما به زیر 20 درصد خواهد رسید.

,

رئیس جمهور کشورمان، افزود: دولت در تمام فراز و نشیب ها یک ثبات و آرامشی را در صحنه اقتصاد و در بازار این کشور به وجود آورده و امروز مردم نسبت به اقتصاد آینده خودشان کاملا می توانند امیدوار باشند؛ اگر رشد اقتصادی در سال 91، منهای 6/8 دهم درصد بود در پایان سال 91 و 92 به منهای 1/1 درصد رسید این به معنای یک حرکت مثبت در صحنه اقتصاد و پایان امسال در سال 93 رشد اقتصادی کشورمان مثبت خواهد بود.

,

روحانی بیان کرد: مردم از لحاظ اشتغال در فشار شدیدی هستند و مخصوصا تحصیل کردگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، دولت موظف است شرایط لازم برای شغل جوانان عزیز ما فراهم کند امسال به حول و قوه ی الهی قدم های اولیه در این زمینه برداشته خواهد شد.

,

وی گفت:  طرح هایی برای توسعه استان اردبیل و اشتغال برای این استان داریم، ما در کنار حرکتهای مهم اقتصادی در زمینه مسائل اجتماعی و بویژه سلامت قدم های مهمی را در یک سال گذشته برداشته ایم همه مردم ایران را تحت پوشش بیمه قرار داده ایم  تمام مردم در مراجعه به بیمارستانهای دولتی شاهد خواهند بود که شرایط امروز با سال گذشته زمین تا آسمان متفاوت است.

,

رئیس جمهور کشورمان،بیان کرد. هر کس در بیمارستان بستری می شود فقط 7/5 درصد هزینه درمان در شهر و 5 درصد را در روستاها پرداخت خواهند کرد، در حالی که در سال گذشته بالای 34 درصد پرداخت می شد.

,

روحانی گفت: اقتصاد ما از شرایط گذشته کاملا متحول شده، 7 میلیارد دلار از پول ایران که تحت تحریم دولتهای بزرگ بوده ازاد کرده ایم؛ در زمینه اتومبیل و فروش اتومبیل و قطعات خوردرو و پترشیمی تحریم را برداشته ایم در زمینه صادرات و واردات و مسائل بانکی شرایط تحریم با پارسال تفاوت کرده است در حال حاضر قدمهای بیشتر باید برداریم.

,

وی تصریح کرد: رسانه های ما لحنشان متفاوت شده است گروههای سیاسی نسبت به یکدیگر با لحن آرامتری امروز سخن می گویند قوای سه گانه در کنار یکدیگر با ادب و احترام و تعامل در کنار یکدیگر زندگی می کنند ومن در اینجا به یک عده ای که هنوز از اخلاق گذشته دست برنداشته اند خواهش می کنم آنها هم افراط را کنار بگذارند؛ ماهمه برادریم و ایرانی هستیم، باید همه ادب و احترام و اخوات و مروت و برادری را از پیامبر بزرگ اسلام و خاندان رسالت بیاموزیم مردم عزیز اردبیل امروز شرایط منطقه شرایط بی ثبات و ناارامی است به دنیا بگوییم ایران با ثبات است و آرام؛ در دنیای پرآشوب امروز هرچه وحدت و اتحاد سه قوه بیشتر باشد دشمنان ما ناراحت و دوستان ما در جهان خوشحال خواهند شد.

,

 

,

حاشیه های سفر

, حاشیه های سفر,

روستاییان کنار جاده های مسیر فرودگاه اردبیل تا ورودی اصلی شهر با سردادن شعارها و در دست داشتن پرچم ایران، عکس‌ شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری، از رئیس جمهور به گرمی استقبال کردند.

,

اسب سواران و عشایر استان اردبیل هم با لباس‌های محلی به استقبال رئیس جمهور آمدند.

,

مسیرهای حرکت رئیس جمهور با پوسترها و بنرها آذین بندی شده بود.

,

مردم اردبیل در مسیر حرکت به ورزشگاه تختی با سردادن شعار «یاشاسین دولت امید و تدبیر» ، « خوش گلیب سوز دولت امید و تدبیر»، «صدای لبیک یا حسین لیبک»  و

,

آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاغدی" پرچم به دست  در ورزشگاه تختی اردبیل حضور یافته بودند.

,

 

,
,
,
, , , , , ,

ستاد رییس جمهور در استان اردبیل از شب گذشته با تدارک تصاویر فرجی دانا، در انتظار ورود رییس جمهور بوده است.

,

در حالی که همزمان با ورود رییس جمهور به اردبیل، جلسه استیضاح وزیر علوم برگزار می شود، ستادی با عنوان ستاد مردمی استقبال از رییس جمهور،  با در دست داشتن تصاویری از فرجی دانا، از رییس جمهور استقبال کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

این خبر در حال تکمیل می باشد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه