اخبار داغ

امام جمعه فردوس

مردم با حضوردر راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی را به سران آمریکا می زنند/مسئولین قدر مردم همیشه در صحنه را بدانند

مردم با حضوردر راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی را به سران آمریکا می زنند/مسئولین قدر مردم همیشه در صحنه را بدانند
اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به دلیل یاوه گویی های سران آمریکا دو چندان شده است که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم جواب این یاوه گویی ها را در 22 بهمن خواهند داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه فردوس  صبح امروز در گفتگو با  فردوس برین  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به مردم ولایتمدار فردوس با اشاره به اهمیت شرکت درراهپیمایی 22 بهمن گفت: اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به دلیل یاوه گویی های سران آمریکا دو چندان شده است که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم جواب این یاوه گویی ها را در 22 بهمن خواهند داد .

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ها نیاز به دعوت ندارد زیرا مردمی که انقلاب کرده اند برای تقویت نظام و میثاق با رهبری و شهدای گرانقدر برخود وظیفه می دانند تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که مطالبات مردم در رابطه با گرانی و سختی معیشت حق آنهاست گفت: مطالبات مردم با توجه به گرانی ها حق مردم است اما زمانی که ضد انقلاب ها و سلطنت طلبان به جمعیت مطالبه گر پیوستند مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب خود را کنار کشیدند و هرگز اجازه جولان به ضد انقلاب ها را نخواهند داد و 22 بهمن امسال از این جهت نیز اهمیت دارد.

امام جمعه فردوس در ادامه پیگیری مطالبات مردمی را وظیفه سران سه قوه دانست و گفت: از آنجایی که به فرموده امام مردم ولی نعمت ما هستند برهمه مسئولین مخصوصا سران 3 قوه لازم است راه کارهایی رابرای رفع مشکل معیشت مردم بیندیشند تا فاصله طبقاتی کم تر شده و رضایت نسبی مردم به دست آید.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در ول 39 سال بعد از انقلاب به خوبی به وظایف خود عمل کرده و از مسئولین جلوترند بر مسئولین نیز لازم است تا قدر این مردم همیشه در صحنه را بدانند و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به آنها و رفع مشکلاتشان دریغ ننمایند.

/انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه