اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در قزوین:

قوه قضائیه دست اختلاسگران را کوتاه کند/ مدیران ناتوان هزینه بی‌کفایتی خود را پای نظام نگذارند

قوه قضائیه دست اختلاسگران را کوتاه کند/ مدیران ناتوان هزینه بی‌کفایتی خود را پای نظام نگذارند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه مدیران ناتوان نباید هزینه بی‌کفایتی خود را پای نظام بگذارند، گفت: همه ما باید توان خود را باید بالا برده و از اختلاس و چپاولگری‌ها دست برداریم زیرا این ملت شایسته خدمت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ظهر امروز(یکشنبه) در اجتماع عظیم مردم قزوین در راهپیمایی۲۲ بهمن اظهار کرد: قبل از انقلاب، آمریکا فقر و فلاکت را بر مردم حاکم کرده و استعداد نخبگی کشور را کشته شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: امروز همه ملت ایران به صحنه آمدند تا پیروزی انقلابی که توانست استقلال و عزت ملت ایران به رخ جهانیان بکشد را یکبار دیگر جشن بگیرند. 

نماینده مردم ورامین در مجلس اضافه کرد: وقتی برای مذاکرات می‌رویم عزت ملت ایران را در چشم‌های غربی‌ها می‌بینیم که این موضوع برای قدرت‌های سلطه گر قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: امریکایی‌ها در روزگاری نه چندان دور روزانه بیش از ۶ میلیون بشکه نفت ایران را غارت و تمام امور ایران را مدیریت می‌کردند؛ امروز تحمل ندارند ببینند به عزت مردم ایران، دستشان از این منطقه کوتاه شده است. 

این مقام مسئول عنوان کرد: امریکا داعش را برای ۱۰۰ سال آینده ایجاد کرده بود تا خاورمیانه و جهان اسلام را درگیر کند؛ اما جمهوری اسلامی ایران ایستاد و با کمک ملت‌های منطقه ریشه داعش را خشک کرد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه با ریشه کنی داعش، امریکا گوشه نشین شد، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با عزت و افتخار و عظمت به عنوان یک کشور آزاد، رهبر و دولت خود را انتخاب می‌کند اما دشمنان ما دست از توطه برنمی‌دارند. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

وی گفت: از نخستین روز پیروزی انقلاب و استقلال ملت توطئه‌ها آغاز شد و علیه این ملت فتنه‌های زیادی را به پا کردند. 

نقوی حسینی با اشاره به اینکه چند صدهزار جوان ایرانی برای مقابله با این فتنه‌ها به شهادت رسیدند، بیان کرد: در فتنه جنگ تحمیلی تمام دنیا پشت صدام ایستاد و به او تجهیزات داد؛ اما ملت ایران ایستادگی کرد تا این نظام حفظ شود. 

نماینده مردم ورامین در مجلس تاکید کرد: هشت سال دفاع مقدس را با حضور رهبری و مردم مدیریت کردیم تا در برابر فتنه‌ها سربلند باشیم؛ اما دشمن دست برنداشت و سراغ تحریم‌های اقتصادی رفت که باز هم ملت سختی‌ها را تحمل کرد تا در برابر این فتنه‌ها هم پیروز شود.
,
,
,
,
,
,
, ,

نقوی حسینی اضافه کرد: در سال ۸۸ دوباره تمام قدرت‌ها آمدند و رسانه‌های زیادی را به کار گرفتند؛ اما در این برهه از زمان هم ملت ایران ایستاد و فتنه ۸۸ را با مشت آهنین پاسخ داد. 

وی ادامه داد: امروز این توطئه‌ها علیه ایرانی اسلامی نسبت به گذشته شدت پیدا کرده است؛ اگر کسی تصور می کند دشمنی امریکا نسبت به چهل سال قبل کمتر شده خائن یا غافل است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: امروز امریکا با شماهده قدرت و هزت و اقتدار ایران اسلامی، دشمنی خود را چندین برابر گسترش داده است؛ بنابراین چشم و گوش ما باید به لب مقدس رهبری باشد. 
,
,
,
,
,
,
, ,

وی تصریح کرد: رییس سازمان سیای آمریکا اعلام کرد در تمام این میدان‌ها پیروز میدان رهبر انقلاب بوده است؛ بنابراین از همه ما وظیفه داریم که از رهبری جلوتر یا عقب تر حرکت نکنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: هرکس از مدار ولایت، آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب خارج شود به فتنه می‌پیوندد و حصرنشین یا بس نشین می‌شود که هر دو خروج از مدار ولایت است. 

نماینده مردم ورامین در مجلس بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد فتنه و تهدیدی به سوی مرزهای ایران حرکت کند و آن را در نطفه خفه خواهد کرد که این امر موجب عصبانیت استکبار شده است. 

وی افزود: البته دشمنان از نارضایتی‌ها و اعتراضاتی که خودشان مسبب آن هستند سوءاستفاده می‌کنند.

نقوی حسینی بیان کرد: اعتراضات ملت در بسیاری از نواقص حق است، باید برای مردم خدمت کرد و الگوی ما رهبری باشند که در ساده ترین وضعیت ممکن زندگی می‌کند. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه رهبری دنبال رفاه و تجمل نیست، اضافه کرد: ما انتظار داریم تمام مسئولان از رهبری الگوبرداری کرده و از ایشان پیروی کنند. 

وی اضافه کرد: مردم از رفاه زدگی مسئولان گلایه دارند؛ زمانی که مشاهده می‌کنند مدیری در این مملکت هزار و سیصد شرکت دارد و خانواده اش در امریکا و کانادا هستند، عصبانی می‌شوند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مقتدرانه می‌درخشد و دشمنان ملت در مقابل ملت ایران به وحشت افتاده اند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به اینکه امروز ظرفیت ملت ایران آزاد شده و با قدرت در حال حرکت است، بیان کرد: چشم تمام دنیا روی بیانات رهبر انقلاب است بنابراین انتظار داریم دولتی در تراز ملت، خدمتگزار این ملت بوده و مانند مردم شجاع همواره در صحنه باشد. 

نقوی حسینی تصریح کرد: ما به تمام تعهدات خود در مذاکرات عمل کردیم؛ اما امریکا به تعهدات خود عمل نکرد بنابراین امریکا عهدشکن است. 

وی افزود: وقتی امریکا پشت تریبون سازمان ملل متحد به تمام ملت ایران توهین می‌کند به وضوح نشان می دهد که دشمن ماست؛ وقتی دشمن به این کشور چپ نگاه کند تمام ملت ایران در صحنه حضور پیدا می‌کنند و اگر جایی گله دارند از مدیران ناتوان است. 

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه مدیران ناتوان نباید هزینه بی‌کفایتی خود را پای نظام بگذارند، ادامه داد: همه ما باید توان خود را باید بالا برده و از اختلاس و چپاولگری‌ها دست برداریم زیرا این ملت شایسته خدمت است. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

وی یادآور شد: قوه قضائیه باید دست اختلاسگران را کوتاه کرده و دولت هم باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرد. 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه