اخبار داغ

هر جا مسئولان از انقلاب زاویه گرفتند دچار مشکل شدیم/ مطالبه مردم، مبارزه با فساد و تشریفات اعیانی است

هر جا مسئولان از انقلاب زاویه گرفتند دچار مشکل شدیم/ مطالبه مردم، مبارزه با فساد و تشریفات اعیانی است
سخنرانان راهپیمایی 22 بهمن 1396 در خراسان جنوبی بر مبارزه با فساد و داشتن بصیرت تأکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم بیرجند با بیان اینکه امروز شاهد اجتماع باشکوه مردم در جشن آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: همه دلدادگان با هر سلیقه و اراده ای تایید کننده این هستند که در این 39 سال عمر انقلاب اسلامی، افتخارات و عزت ها ملت ایران آفریده است و تاکید کننده انقلاب در مسیر عالی قدر انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,  آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، , با بیان اینکه امروز شاهد اجتماع باشکوه مردم در جشن آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: همه دلدادگان با هر سلیقه و اراده ای تایید کننده این هستند که در این 39 سال عمر انقلاب اسلامی، افتخارات و عزت ها ملت ایران آفریده است و تاکید کننده انقلاب در مسیر عالی قدر انقلاب اسلامی است.,

 

,

وی افزود: 22 بهمن یوم الله است؛ همه شب ها، شب‌های خدا است اما اینکه این روز را یوم الله می گویند برای نشان قدرت لایزال الهی از غیر مجامع طبیعی به صورت معجزه است.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیروزی جمهوری اسلامی ایران با حکومت شاهنشانی مغرب زمین قوای استکباری امری معجزه آسا بود و به دست ملت ایران رقم خورد.

,

 

,

آیت الله رئیسی با بیان اینکه گرامیداشت 22 بهمن فقط یک حرکت تشریفاتی به عنوان آنچه در سال 57 واقع شد نیست، گفت: این پیروزی همراه با خود پیام ها و سخن ها دارد.

,

 

,

وی بیان کرد: گرامیداشت یاد شهدای عالی قدر انقلاب از ابتدا تاکنون موید این پیام تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و ولایت پیام این حرکت است.

,

 

,

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هم چنین تاکید بر انسجام و وحدت امت اسلامی از دیگر پیام‌های این حضور پرمعنا و بسیار ارزشمند ملت بزرگ ایران است.

,

 

,

رئیسی خاطرنشان کرد: ما در هر سالی که 22 بهمن برگزار می کنیم اگر چه یادآور پیروزی بزرگ ملت ایران بر حکومت شاهنشانی در سال 57 است اما در واقع جشن پیروزی بر فتوحات و گشایش هایی است که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

,

 

,

وی اظهارکرد: در سال جاری آنچه از پیروزی ملت ایران در منطقه و برای کشور عزیزمان داشت، رشادت، شجاعت و بصریت بود که در جهان به نمایش درآمد.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی افزود: در مبارزه با جریان فاسد و تکفیری که نه فقط مردم عراق و سوریه بلکه امت اسلامی را تهدید می کرد غده سرطانی نیروهای تکفیری از پیش روی بشریت برداشت هشد و این پیروزی بزرگی است که به نام سلحشوران بزرگ ما و حزب الله ثبت شده است.

,

 

,

رئیسی تاکید کرد: این پیروزی بزرگ را باید شکرگذاری کرد و این غده سرطانی با قدرت خداوند و رزمندگان جبهه انقلاب اسلامی برداشته شده است.

,

 

,

 فتنه ناامید کردن مردم و ناکارآمدی نظام با بصریت مردم خاموش شد

,  فتنه ناامید کردن مردم و ناکارآمدی نظام با بصریت مردم خاموش شد,  فتنه ناامید کردن مردم و ناکارآمدی نظام با بصریت مردم خاموش شد,

وی گفت: در 22 بهمن با شکرگذاری به درگاه خداوند در پیروزی انقلاب اسلامی هستیم با فتنه جدید که دشمنان فتنه جدید مایوس کردن و ناامید کردن نسبت به نام و ناکارآمدی نظام ایجاد کردند این جای شکر به درگاه حق دارد این فتنه ای که دشمن رقم زد با حضور و بصریت و اگاهی مردم نقش برآب شد.

,

 

,

وی بیان کرد: 22 بهمن تنها نگاه به آنچه در ما شد نیست؛ بیان خاطرات و بیان آنچه از پیروزی‌هایی که نصیب ملت ایران شد نیست؛ هرسال پیروزی انقلاب برگزار می کنیم همراه با گشایش هایی که برای ملت و پیروزی بزرگ ملی و آنچه نصیب جبهه انقلاب اسلامی شده است.

,

 

,

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امت ایران دارای سه عنصر است که اولین عنصر آن به دنبال یک هدف بزگ و هدفمند بودن است.

,

 

,

آیت الله رئیسی افزود: دومین عنصر در امت حرکت و پویایی است و این امت هیچ زمانی از حرکت بازنمی ایستد، حرکتی که به سوی مقصد بزرگ و گردیدن این امت الهی و ربانی به سوی حق است.

,

 

,

وی بیان کرد:عنصری که در امت وجود دارد پویایی است و هیچ گاه امت متوقف نمی شود و عقب گرد ندارد، همچنین سیر قهقرایی و ارتجایی هم ندارد.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امت اسلامی به پیش می رود و هر سال که پاسداشت 22 بهمن را برگزار می کنیم، پیام آن به پیش رفتن و دستاوردهای جدید انقلاب اسلامی برای مردم ، نظام و امت اسلامی مطرح است،

,

 

,

رئیسی تصریح کرد: این پاسداشت ها برای این است که جوانان عزیز و برومند بدانند که آنچه در این 40 ساله و 22 بهمن نصیب ایران شد چقدر عظیم است که با هیچ نعمتی قابل مقایسه نیست، چون نعمت ولایت با هیچ نعمتی قایل مقایسه نیست.

,

 

,

وی بیان کرد:در واقع خداوند برای هیچ نعمتی بر بشریت منت نگذاشت جز نعمت ولایت ؛ یعنی تنها زمانی که سخن از ولایت و هدایت بشریت است خداوند بر مردم منت می گذارد.

,

 

,

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری سومین عنصر امت را داشتن ایمان و تقوا دانست که بسیار تعیین کننده است گفت: در واقع توانایی ها برای رسیدن به هدف بزرگ و تعیین کننده از عناصر امت است.

,

 

,

رئیسی ادامه داد: فرهیختگان و فرهنگیان، جوانان برومند و عزیز بدانید که امام در این کشور کار بزرگ و بی نظیری انجام داده است، اولین اقدام امام احیای اسلام بود، 250 سال در مغرب زمین تلاش کردند تا اسلام را منزوی کنند، اما به دست امام و امت انقلاب اسلامی باعث خارج شدن اسلام از انزوا و به عرصه آمدن دین در زندگی شد.

,

 

,

وی تاکید کرد: کار امام پایان دادن به رژیم پلید و پرفساد پهلوی که ننگی برای مردم بود، بود و در جنایت های این رژیم همین بس که کشور را عرصه حضور بسیاری از خارجی ها و آمریکایی ها و اسرائیلی ها قرار داد و بر اساس قانون کاپیتولاسیون حتی یک سرباز آمریکایی برای ما تعیین کننده و حکمران بود که ننگ بزرگی بود که کشور به آن مبتلا شده بود.

,

 

,

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری افزود: اما امام راحل به این شرایط پایان داد و استقلال، آزادی، امنیت و افتخارات ملی و میهنی بود که به کشور برگرداند.

,

 

,

رئیسی ادامه داد: نسل جدید باید بداند چه اتفاقی افتاده که امروز در این جشن باشکوه می خواهیم انقلاب اسلامی را پاس بداریم، ایجاد اراده و روح عزت در مسلمین و همچنین ایجاد حکومتی بر مبنای دین از برکات انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی اظهارکرد: امروز برخی دین را امری فردی و شخصی معرفی می کنند که افراد در دین مسیحیت در کلیسا و در اسلام در مسجد این نیاز خود را برآورده می کنند، اما باور امام راحل و مقام معظم رهبری و روشنفکران واقعی کشور این نیست و نبوده، بلکه دین برای اداره زندگی انسان معاصر آمده و برای همه سوالات پیش روی ملت در همه زمینه ها سخن و پاسخ دارد.

,

 

,

برخی ها دین را امری شخصی تلقی می کنند

, برخی ها دین را امری شخصی تلقی می کنند, برخی ها دین را امری شخصی تلقی می کنند,

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه وقتی بحث از سکولاریسم داریم منظور ما فقط سکولاریسم الهادی نیست و خیلی حوزه و دانشگاه ما را تهدید نمی کند، اما سکولاریسم اجتماعی و کسانی که دین را امری شخصی می دانند، بسیار تهدید کننده است که در این خصوص نه تنها کسانی که دین ندارند بلکه برخی مسلمانان و افرادی که کتاب نوشته اند هم می گویند مگر می شود با دین جامعه را سعادتمند کرد، در حالی که هر چه که اکنون در کشور داریم و پیروزی هایی که نصیب مردم شده است به برکت دین، اسلام و خون شهدا است.

,

 

,

رئیسی گفت: 22 بهمن و نهضت انقلاب اسلامی در مرزهای جغرافیایی محصور نیست و امام راحل هم هدف از انقلاب را نجات مستضعفان عالم و رفع ظلم از مردم مظلوم فلسطین لبنان و ... دانستند، اکنون هم جریان انقلاب نه در بین ملت ایران بلکه در بین همه امت اسلامی فراگیر شده است.

,

 

,

نمی توان بیداری مردم را عوض کرد

, نمی توان بیداری مردم را عوض کرد, نمی توان بیداری مردم را عوض کرد,

وی بیان کرد: این بیداری اسلامی سبب شده تا سایر ملت های اسلامی هویت خود را بازیابند، گر چه دولت ها را می توان عوض کرد، اما آنچه عوض کردنی نیست بیداری است که اتفاق افتاده است، اکنون مردم بیدار شدند و ظلم را شناختند و می دانند که دین موجب سعادت دنیا و آخرت است.

,

 

,

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه 22 بهمن سبب ایجاد خودباوری و غرور در ملت کرد افزود: آن زمان مطرح بود که مگر یک ایرانی می تواند تولید کننده باشد، اما امام راحل در 22 بهمن خودباوری را در ملت احیا کرد و در مقاتل این تفکر که اندیشه و گره گشایی را در دست خارجی ها می دانست، فرهنگ ما می توانیم را در جامعه احیا کرد.

,

 

,

مشکلات از ناحیه کسانی است که نگاه امام و توانمندی ملت را باور ندارند

, مشکلات از ناحیه کسانی است که نگاه امام و توانمندی ملت را باور ندارند, مشکلات از ناحیه کسانی است که نگاه امام و توانمندی ملت را باور ندارند,

رئیسی اظهارکرد: در همه عرصه ها شعار ما شعاری است که ملت ایران توانمند است، در واقع مگر ملتی که دارای این میزان ذخایر مادی و خدادادی است و حجم وسیع نیروی انسانی کارآمد دارد، می تواند مشکل داشته باشد؟ اگر جایی هم مشکلی وجود دارد از ناحیه کسانی است که و ندارند.

,

 

,

تاکید مقام معظم رهبری اقتصاد درون زا و برون گرا است

, تاکید مقام معظم رهبری اقتصاد درون زا و برون گرا است, تاکید مقام معظم رهبری اقتصاد درون زا و برون گرا است,

وی ادامه داد: این افراد همیشه گره باز کردن را در دست خارجی ها و بیرون مرزها می دیدند، اما مقام معظم رهبری فرمودند که باید اقتصاد ما؛ اقتصاد مقاومتی درون زا و برون گرا باشد، یعنی اقتصادی که زایش آن از منابع و توانمندی های علمی داخلی باشد؛ اما با نگاه به همه تجربیات عالم و عالمیان، کی گفته ایم به تجربه دیگران و فناوری ها توجه نمی کنیم؟

,

 

,

تنها انقلاب اسلامی اصل نه شرقی نه غربی را عملیاتی کرد

, تنها انقلاب اسلامی اصل نه شرقی نه غربی را عملیاتی کرد, تنها انقلاب اسلامی اصل نه شرقی نه غربی را عملیاتی کرد,

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر جوانان انقلاب های عالم را مطالعه و بررسی کنند، می بینند که در این انقلاب ها عقیده بر این بوده است که باید یک نهضت و خیزش وابسته به غرب و بر علیه شرق باشد و یا بر عکس آن گفت: اما امام خمینی (ره) و پدران و مادران شما اثبات کردند که می توان اصل نه شرقی و نه غربی بودن را عملیاتی و اجرایی کرد و امسال در آستانه 40 سالگرد انقلاب اسلامی، می بینیم که 4 دهه است که  این تز اثبات شده است.

,

 

,

آیت الله رئیسی تاکید کرد: آنجا که  دست اندرکاران زوایه گرفتندجایگاه مشکل ما بود، همه مشکلات ما مربوط به زاویه داشتن با گفتمان امام و رهبری است،مشکلات ما به خاطر زاویه داشتن مسئولین با انقلاب ایجاد شده است.

,

 

,

وی ضمن اشاره به اینکه امام راحل فرمودند "انقلاب جمهوری اسلامی ایران برای عدالت اجتماعی بوده است" گفت:  امام راحل بر عدالت اجتماعی تاکید داشتند و تلاش برای تحقق جامعه اسلامی از دیدگاه و نظرات ایشان بود.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: ممکن است برای جوان ها و مردم این سوال مطرح باشد که به راستی برخی کاستی برای چی است؛ این گشایش‌ها و عزت آفرینی‌ها بسیار گران قدر است اما چرا در گوشه و کنار مسائلی مشکلاتی چون اقتصادی و معیشتی داریم.

,

 

,

هرجا به گفتمان امام و انقلاب عمل کردیم موفق بوده ایم

, هرجا به گفتمان امام و انقلاب عمل کردیم موفق بوده ایم, هرجا به گفتمان امام و انقلاب عمل کردیم موفق بوده ایم,

آیت الله رئیسی ضمن تاکید بر این‌که از ابتدای انقلاب اسلامی هر جا به گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب و بسیجی عمل کرده ایم موفق بوده ایم اما آنجا که دست اندرکاران زوایه گرفتند جایگاه مشکل ما بود، گفت: طبق نگاه یک کارشناس و مدیر، همه مشکلات ما مربوط به زاویه داشتن با گفتمان امام خمینی (ره) و رهبری است.

,

 

,

همسو بودن با نگاه امام ورهبر نجات دهنده کشور است

, همسو بودن با نگاه امام ورهبر نجات دهنده کشور است, همسو بودن با نگاه امام ورهبر نجات دهنده کشور است,

وی گفت: آنچه می تواند نجات دهنده باشد همسو بودن با نگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در همه شئون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور است.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به مسئولان و جوان ها، بیان کرد: وقتی می گوئیم جایگاه امام خمینی (ره) و امام خامنه ای جایگاه ولایت است به این معنا است که سخنانشان سخن دین و خواسته آنها خواست مردم است؛ از حلقوم آنها سخن خدا و پیامبر (ص) و خواسته عموم ملت و رفع مشکلات مردم بیرون می آید.

,

 

,

آیت الله رئیسی بیان کرد: امروز بصیرترین، آگاه ترین و دلسوزترین فرد به این ملت رهبر معظم انقلاب است و سخن او سخن همه ملت ایران است.

,

 

,

وی افزود: آنچه در پیروزی انقلاب اسلامی مطرح است پایندی به گفتمان انقلاب، حفظ وحدت و انسجام ملی است چراکه دشمن می خواهد در این کشور اختلاف افکنی کند.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه راهبرد ما، راهبرد انسجام هم در درون و هم در امت اسلامی است، گفت: راهبرد دشمن ایجاد تفرقه است که باید آنها را نقش برآب کرد.

,

 

,

آیت الله رئیسی اظهارکرد: آنچه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را باید تنظیم کرد مفاهیم اسلامی است که باید در قالب اجرای دینی و ارزش های دینی عرضه شود کاری که رهبر معظم انقلاب در شش جلسه کاری القا کردند.

,

 

,

در گفتمان انقلاب اسلامی، آسیب‌های اجتماعی وفقر پذیرفته نیست

, در گفتمان انقلاب اسلامی، آسیب‌های اجتماعی وفقر پذیرفته نیست, در گفتمان انقلاب اسلامی، آسیب‌های اجتماعی وفقر پذیرفته نیست,

وی ضمن تاکید بر اینکه در گفتمان انقلاب اسلامی، آسیب‌های اجتماعی پذیرفته نیست، گفت: این آسیبها زیبنده نظام اسلامی نیست مبارزه با فقر و فساد سر لوحه کار انقلاب وگفتمان رهبری است.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این سوال که آیا خواسته اینکه فقر زیبنده نظام و مردم نیست حرف پوپولیستی است؛ این که مردم نباید در سفره خود مشکل داشته باشد این یک حرف آرمانی است یا حرف دست یافتنی است، گفت: این خواسته ها با این حجم نیروی کاری و انقلاب ایا با این حجم و نیرودست یافتنی است.

,

 

,

مبارزه با فساد از بهمن 57 رقم خورد

, مبارزه با فساد از بهمن 57 رقم خورد, مبارزه با فساد از بهمن 57 رقم خورد,

آیت الله رئیسی ضمن تاکید بر اینکه فساد زیبنده ادارات و کشور ما نیست؛ مبارزه با فساد در دستور کار اصل نظام و انقلاب است، گفت: در 22 بهمن سال 57 مردم خواسته مهم مبارزه با فساد را داشتند و جامعه ای می خواهند که در آن عدالت اجتماعی باشد و فساد نباشد؛ این ضدیت مبارزه با فساد از همان ابتدا سال 57 آهنگ آن را بلند کردند و امروز بر آن تاکید می کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: مردم ما امروز خواهان آن هستند که پیگیری‌ها، پیش بینی ها و برخورد متناسب به موقع با انچه اخلال در جامعه ایجاد می کند انجام شود.

,

 

,

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دانشجویان و جوانان امروز در راهپیمایی حضور بسیار چشمگیری داشتند.

,

 

,

آیت الله رئیسی گفت: پیشرفت کشور در گرو آن است که زندگی با علم و دانش همراه باشد امروز استفاده از تکنیک کشور ما را به پیش می برد؛ امروز بشر به اینترنت در لایه های زندگی دست پیدا کرده است که باید از آن استفاده کرد.

,

 

,

ایجاد شبکه ملی برای فضای مجازی امری ضروری است

, ایجاد شبکه ملی برای فضای مجازی امری ضروری است, ایجاد شبکه ملی برای فضای مجازی امری ضروری است,

وی یادآورشد: آنچه رهبر معظم انقلاب فرموده اند شبکه ملی در این رابطه باید ایجاد کرد و این شبکه ملی می تواند ما را در مقابل هر هجمه ای مصون کند و امری ضروری برای مصون سازی جامعه برای تهدیدات است و کار برای آن امری شدنی است.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی  ضمن اشاره به اینکه امروز اقتصاد فضای مجازی اشتغال بسیاری ایجاد کرده است، گفت: باید از این فرصت ها به نفع جامعه بهره گرفت و این فضاها مدیریت شوند.

,

 

,

رئیسی ضمن بیان اینکه بهره گیری از  صنایع تبدیلی، ارزش افزوده برای کالاها و اشتغال ایجاد می کند؛ گفت: باید از خام فروشی محصولات خراسان جنوبی جلوگیری کرد؛ زعفران، عناب و زرشک محصولات استان است که می توانند ارزش افزوده ایجاد کرده و در صنایع تبدیلی به ده ها محصول تبدیل شوند که این ها به دست جوان‌های ایرانی شدنی است؛ ملت بزرگ ایران ملت توانمندی است و شعار ما همیشه "ما میتوانیم" است.

,

ایجاد چندقطبی در جامعه کارسازی ندارد

, ایجاد چندقطبی در جامعه کارسازی ندارد, ایجاد چندقطبی در جامعه کارسازی ندارد,

وی خاطرنشان کرد: امروز باید همه نهادها، مسئولان، احزاب، گروه های سیاسی و همه سلایق دست به دست هم بدهند تا کشور به پیش برود؛ ایجاد دو قطبی و چند قطبی شدن کارسازی ندارد؛ ایجاد جامعه ای منسجم و با سیاست و واگذار کردن کار مردم به مردم، نیاز امروز است.

,

 

,

با واگذار کردن کار مردم به مردم می‌توان گره های کشور را گشود

, با واگذار کردن کار مردم به مردم می‌توان گره های کشور را گشود, با واگذار کردن کار مردم به مردم می‌توان گره های کشور را گشود,

تولیت آستان قدس رضوی  یادآورشد: در جبهه‌، بسیجی‌ها و جبهه های مردمی در کنار نیروهای مسلح به میدان رفتند؛ همه کشور مزین به مردم است با واگذار کردن کار مردم به مردم گره های کشور گشوده می شود.

,

 

,

دشمن به دنبال ایجاد پیمانی است که تاثیر ایران را در جهان کم کند

, دشمن به دنبال ایجاد پیمانی است که تاثیر ایران را در جهان کم کند, دشمن به دنبال ایجاد پیمانی است که تاثیر ایران را در جهان کم کند,

رئیسی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که هر معاهده و پیمانی که تاثیر ملت بزرگ ایران و نام مقدس آن را در منطقه کم کند ایجاد کرده و حوزه تاثیرگذاری نظام را با برخی معاهده ها در منطقه و جهان محدود کند.

,

 

,

وی توصیه کرد: کارشناسان و دست اندرکاران با هوشیاری نظارت کنند تا از هر گونه معاهده ها که تاثیر نظام را در منطقه کم می کند پرهیز شود.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هیچ جای استان خراسان جنوبی با قبل از 40 سالگی انقلاب قابل مقایسه نیست؛ کار بسیار شده است؛ در این استان چهره هیچ شهر و روستا با قبل قابل مقایسته نیست اما وضع موجود با مطلوب فاصله داریم.

,

 

,

رئیسی اظهارکرد: طی این سفر به خراسان جنوبی در خدمت استاندار، نماینده ولی فقیه و مسئولان بوده ام؛ برنامه و نشست‌هایی داشتیم، خداوند به دولت و مسئولان کمک کند؛ کارهایی شده است و برنامه هایی در دستور کار است و همه باید هماهنگی داشته باشد تا گره ها گشوده شود.

,

 

,

وی گفت: نزولات آسمانی در این استان کم شده است؛ همه مشکلات نسبت به منطقه وجود دارد که می توان تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی افزود: کارهایی در منطقه در جهت ایجاد اشتغال و رفع محرومیت به جامعه اسلامی و این استان شده که نشان داده این است مسئولان پای هستند.

,

 

,

رئیسی ضمن بیان اینکه جمعیت بی نظیر و حضوری تماشایی در بیرجند رقم خورد، گفت: ان شاء الله مسئولان و مدیران ما برای کار بیشتر و برتر خود را متعهدتر از گذشته برای رفع مشکلات مردم و معیشتی مردم داشته باشد و این دغدغه ها را با حساسیت بیشتر دنبال کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: در مسیر سفر به این استان، عده‌ای می‌گفتند ما مشکل بیکاری داریم و این دغدغه جدی است که دولتمردان با همت دنبال خواهند کرد.

,

 

,

وی ضمن بیان اینکه مردم خراسان جنوبی مجاورین امام رضا (ع) هستند، گفت: اولویت ما این منطقه است و خراسان بزرگ در راس برنامه های آستان قدس است.

,

 

,

زیرکوه:

, زیرکوه:,
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مرتضایی‌نیا امام جمعه زیرکوه امروز در مراسم پایانی راهپیمایی باشکوه  ۲۲ بهمن ماه در زیرکوه ،اظهارداشت: روز ۲۲ بهمن روز وحدت آفرین ملت ایران است.
,
 
,
امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد:22  بهمن امسال به ما می گوید ملت ایران هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است و هر کجا لازم باشد در صحنه حضور پیدا کند، آمده است.
,
 
,
وی بیان داشت: درس ۲۲ بهمن این است که اگر همه اقشار ملت در کنار هم باشند هیچ قدرتی نمس تواند بر علیه ما توطئه کند.
,
 
,
امام جمعه زیرگوه گفت: آنچه امروز مهم است این است که آن اقداماتی که در ابتدای انقلاب برای پیروزی انقلاب انجام شد امروز هم برای حفظ انقلاب باید انجام شود.
,
 
,
مرتضائی نیا اذعان داشت:دشمن ۴۰ سال است برای فروپاشی انقلاب خمیازه می کشد و همچنان خمیازه خواهد کشید و این ارزو را به گور خواهد برد.
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب و نظام و خون پاک شهدا و حضور شما مردم در صحنه ها جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار می کیم و در همه زمینه ها پیشرفت کرده ایم‌.
,
 
,
امام جمعه زیرکوه گفت: برکات نظام و انقلاب را باید برای نسل جوان که انقلاب را ندیده اند بازگو کرد و چهره خبیث شاه و طاغوت را باید تبیین کرد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد:امروز دست آمریکا از جمهوری اسلامی ایران کوتاه شده است و هرروز بر علیه نظام توطئه می کند بنابراین باید هوشیار باشیم و چهره خبیث دشمنان را بشناسیم.
,
 
,
مرتضائی نیا بیان داشت:امروز دشمن دین و ارزشهای نظام را هدف قرار داده است و آفت یک انقلاب این است که ارزشهایش زیر سووال برود اما دشمنان بداند که مردم پای ارزشهای خود ایستاده اند و ذره ای کوتاه نخواهند آمد.
,
 
,
وی اذعان داشت:دشمنان از ولایت فقیه سیلی خورده اند و روح نظام به ولایت فقیه وابسته است بنابراین دشمنان بدانند مردم پای ولایت فقیه و نظام ایستاده اند.
,
 
,
امام جمعه زیرکوه گفت:دشمن به دنبال تخریب نهادهای انقلابی است که از بدنه انقلاب رویش کرده اند اما به دشمنان هشدار می دهیم مردم پای نهادهای انقلابی ایستاده اند و تودهنی محکمی به استکبار خواهند زد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد:دشمن به دنبال گرفتن وحدت و انسجام از ملت ایران است و همینجا اعلام می کنیم اگر کسی خواسته باشد در شهرستان زیرکوه جولان دهد و این اتحاد بین شیعه وسنی را برهم بزند نخواهیم گذاشت و جلوی انها محکم خواهیم ایستاد.
,
 
,
مرتضائی نیا از حضور همه مردم در راهپیمایی باشکوه تشکر کرد و گفت:ولی نعمت ما درنظام مردم هستند و مسوولان باید قدر مردم را بدانند.
,
 
,
 
,
فردوس:
, فردوس:,
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند در جمع مردم انقلابی فردوس در مراسم راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: نظام شاهنشاهی ایران و تمدن بزرگش را کوچک و تحقیرکردند وایران به محلی برای ساخت وساز غربی ها تبدیل کرده بودند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه موقت بیرجند در ادامه گفت: اقشار مختلف که زخم ها را لمس کرده بودند و معنای فقر وتبعیض را حس کرده بودند به ایران آمدند واین انقلاب بود که پیروز شد.
 
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تاکید کرد: مهم ترین عامل انقلاب اسلامی ایران اسلام و برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و همین موجب شد تا ایران اسلامی 40 سال در مقابل استکبار بایستد.
 
مختاری در ادامه تاکید کرد: امروز دشمن در فضای مجازی بیشترین تلاش را برای ضعف ایمان مردم انجام می دهد چرا که اگر ایمان مردم ضعیف شود پایه های انقلاب نیز سست می گردد.
 
وی یکی از مبانی اساسی انقلاب نیاز به دین اسلام و قرآن دانست وعنوان کرد: زندگی بدون دیانت حیوانیت است واگر بخواهیم این دین را کامل و عملی کنیم به حکومت اسلامی و ودولت اسلامی و ولایت فقیه نیاز داریم .
 
امام جمعه موقت بیرجند در ادامه گفت: نظام اسلامی مردمی ترین نظام دنیاست و مردم همیشه برای پایداری اش در صحنه بوده اند این نظام هم مقبولیت و هم مشروعیت مردمی و الهی دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین مختاری در ادامه تاکید کرد: نمیگوییم نظام اسلامی کار آمد ترین نظام است ومردم با نظام اسلامی دیگر بی نیاز گشته اند اما این نظام از نظر کارآمدی موفقیتی قابل قبولی داشته است اگر منصفانه نگاه کنیم.
 
وی همچنین تاکید کرد: نظام اسلامی ایران موفقیت های داشته است که خود غربی ها مانده اند واکنون ایران از نظر فناوری فضایی بهداشت ودرمان انرژی هسته ای علی رغم وجود تحریم ها به رتبه 16 رسیده است.
 
امام جمعه موقت بیرجند همچنین گفت: متاسفانه شیطنت های دشمن ضعف مسئولان و دموکراسی ضعیف موجب شده است تا دشمن جرات پیدا کند وبرای کشورمان نقشه طرح کند و دولت و ملت را ضعیف نشان دهد اما دشمن بدانند که نقشه جمهوری اسلامی  ایران و قانون اساسی آن بدون مشکل است .
 
این استاد حوزه دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: باید با اقتصاد مقاومتی با اقتدارکاری کینم که ما را جدی بگیرند و به رسمیت بشناسند دشمن را نا امید کنیم واین کار در قدم اول توسط مسئولین باید انجام شود و در قدم دوم نیز نیاز به پافشاری و مقاومت مردم پای نظامشان دارد.
 
 
قاین:
فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم قاین گفت: اقصی نقاط کشور امروز شاهد جوشش ها وخیزش هایی مثال زدنی وبی نظیر است
 
وی افزود:سال 57 بزرگترین اتفاق سیاسی اجتماعی ایران روی دادو مردم مومن ایران ؛ انقلابی را با محور اسلام وبارویکرد سیاسی ،فرهنگی شروع کردند وبا زعامت  ولی فقیه ومرجع تقلید شیعیان انقلابی را پایه ریزی کردند ونظامی را گذاشتند که در دنیا الگویی بی نظیر در طول سیاسی کشور شد.
 
فلاحتی با بیان این که حکومتهای زیادی قبل بر این داشتیم که شعارهایی را هم سر می دادند و با شعار دین ودیانت حکم فرمایی می کردند اما انقلاب ما زمین تا آسمان با همه اینها متفاوت دارد و دلیل تفاوت ان حضور حداکثری مردم در پای آرمانهای انقلاب است که جکومتی بدون ظلم می خواهند وحکومتی  می خواهند که برمبنای حکومت صالح وزمینه ساز حضرت امام زمان(عج) باشد .
 
وی ادامه داد: مردم حکومتی می خواهند که از مظلوم دفاع وبه فکر معیشت مردم باشد و برای این حکومت خونهای زیادی ریخته شد و شهداو جانبازان زیادی دادیم.
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت: به همان میزان که بر عظمت این انقلاب افزوده می شود بر دشمنی دشمنان با نظام هم افزوده می شود .
 
وی با اشاره به اقدامات سیاسیون و تئوریسین هایی که در سال های 56 و57  به فکر راه اندازی انقلاب بودند گفت: آنها تصورشان این بود که اگر انقلاب پیروز شود وشاه هم برود این ها دوامی ندارند وبعد هم ما انقلاب را به سبک خودمان به دست خواهیم گرفت ؛اما امام امد ورد 22 بهمن اوج انقلاب به نمایش گذاشته شد و این سیاسیون باز هم به دنبال آرمانهای خود بودند تا انقلاب را به نفع خود تغییر دهند .
 
فلاحتی بیان داشت: آنها کودتای نوژه را راه انداختند وشکست خوردند،جنگ 8 ساله را بر ما تحریم کردند وبازهم شکست خوردند وبعد هم به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی بر علیه ایران بودند و تحریم های ظالمانه را بر علیه ملت ایران به راه انداختند اما این ملت از درون جوشید ودر همه عرصه ها جوانان ما خوش درخشیدند .
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه درادامه گفت: دشمنی دشمنان همچنان ادامه یافت و استکبار به این نتیجه رسید که نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز از گذشته توانمند تر می شود ودر عرصه های مختلف بین المللی خودرا نشان داده است و جنگ 8 ساله را پشت سرگذاشته ،موشک وتسلیحات نظامی را ساخته است و بزرگترین اکتشافات علمی را در کارنامه خود دارد ودر دنیا بی نظیر می درخشد واین کشور را از بیرون نمی توانیم ازبین ببریم و باید تلاش کنیم از درون این مملکت را از هم بپاشیم ولذا فتنه های سختی را بر علیه ایران ودر درون کشور ایجاد کردند.
 
وی گفت: فتنه 88 به بهانه انتخابات و با هدف اغتشاشات اجتماعی و سقوط نظام که با درایت رهبری وبا حضور حداکثری مردم انچه انان نمی خواستند اتفاق افتاد.
 
فلاحتی ادامه داد: آنها اذعان کردند که ایران از بیرون از بین نمیرود باید تلاش کنیم که از داخل ایران را از هم بپاشیم وفتنه های سختی را بر علیه ایران ایجاد کنیم
 
وی تصریح کرد:پروژه هایشان بر علیه نظام سخت تر شد وبا نفوذ به بدنه نظام قصد براندازی حکومت اسلامی را داشتند وحتی برای مجلس خبرگان تا حد مرجعیت در خارج از مرزها پیش رفتند وافرادشان درمجلس خبرگان ثبت نام کردند و میخواستند مرکز حکومت  ورهبری را به دست بگیرند که به لطف خدا شناسایی شدند.
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت: آیا آنها که تا مجلس خبرگان نفوذ کردند در دیگر لایه های کشور امکان نفوذ برایشان نیست؟ در لایه های اقتصادی کشور نمی توانند نفوذ کنند؟پس باید هوشیار باشیم.
 
وی ادامه داد: هداف آنها از نفوذ ایجاد اختلاف میدانی در بین مردم وقرارد دادن نیروهای انقلابی در روبه روی یکدیگر و با دراختیار داشتن فضای سایبری ،فتنه انگیری در بین مردم است
 
فلاحتی گفت: با این موارد قطعا شرایط از زمان اول انقلاب هم پیچیده تر است اما نتیجه حاکمیت اسلامی در کشور ،قدرت واقتدار مردمی در درون نظام و کنترل چالش های متعدد در خارج از مرزها وکنترل فتنه گری های داخلی نظام در کشف نفوذی ها همه نشان از اقتدار ملی ایران است.
 
وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور گفت: مشکلات اقتصادی برای مردم هست وبه خوبی قابل لمس اشت و مردم حق دارند که مطالبات خودرااز دولت داشته باشند اما تازمانی که مطالبات از طریق مشروع بود مسئله ای نیست اما پروژه جدید دشمن این است که تجمعات مردمی را تصاحب کند و بگوید اینها ولایت فقیه و حاکمیت پیامبر را نمی خواهند  ومردم هم این موضوعات را فهمیدند و صف خودرا از صف منافقین ومعترضین آمریکا جدا کردند.
 
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با همه مرارتهایی که برایش ایجاد شده است  لحظه ای خدمت را در همه کشور فراموش نکرده است .
 
در کنار جنگ تحمیلی وتحریم ها خدمت رسانی به روستاها وشهرها فراموش نشد و با همه تحریم ها موشک وسد وتانک ساختیم .
 
فلاحتی با بیان این که مردم حرفشان از زمان اول انقلاب تغییر نکرده است گفت: مطالبه مردم مبارزه با فساد است ،مطالبه مردم مبارزه با تشریفات اعیانی است که در دروان قبل انقلاب مبنای  مخالفت مردم با رژیم شاهنشاهی وکاخ نشینی اعیان و فراموش شدگان پاپرهنگان بود ،فراموش کردن مردم برای بیکاری واشتغال مطالبه مردم است
 
وی گفت: در داخل نظام مشکل لاینحل اقتصادی نداریم بلکه مشکل ضعف مدیریتی داریم .
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه ادامه داد: برجام امضا شد وبه اذعان خود دولتمردان فروش نفت در کشور تسریع شد و پول نفت به راحتی وارد کشور می شود واین باید مدیریت شود
 
فلاحتی با اشاره به لایحه بودجه 97 گفت: مجلس در دفاع از مردم محروم هوشیارانه موضع گرفت  بسیاری از لایحه های بودجه از جمله قطع یارانه 33 میلیون نفر،افزایش حامل های انرژی و.. را رد کرد .
 
وی ادامه داد : نمایندگان مجلس با طرح دولت ودرخواست از رهبری برای مناطق محروم و عشایری وکم برخوردار موافقت کرد و اعتبارات خوبی برای آب رسانی وآسفالت روستایی و حل مشکلات معیشتی مردم وافزایش یارانه به اقشار آسیب پذیر و ایجاد اشتغال در مناطق محروم موافقت کرد.
 
فلاحیت با بیان این که امروزه در عرصه های بین المللی مشکلی نداریم گفت: ترامپ با شفافیت بر علیه مردم ایران موضع گرفته است واین یعنی اقتدار ملت ایران .
 
این که امروز برخی از کشورها می گویند دوباره پای میز مذاکره بنشینید و ایران حق ندارد موشک بسازئ وجوابشان را از رهبر و رئیس جمهور و مسئولین هسته ای گرفتند یعنی اقتدار ایران.
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت: در عرصه های داخلی باید حساس باشیم وانتظار مردم از همه قوا ومجلس ودولت  آن چیزی است که آرمانهای انقلاب در طول39 سال بوده است وهست ومردم هم با کسی تعارفی ندارد .
 
وی گفت: مسئولین فراموش نکنند که حاکمیتشان از شهدایی است که تمثال هایشان در سطح شهرها به چشم می خورد وفراموش نکنند که چگونه به این منصب رسیده اند ومبادا جناح بازیها و سیاست بازیها باعث شود که لحظه ای از خدمت به مرم غفلت کنند.
 
فلاحتی ادامه داد:امروزنیاز ما به این است که دولت با انگیزه وبا پویایی نسبت به مدیران ناکارآمد در هرسلسله مراتبی اقدام عاجل کند
 
امروز منتظر هستیم تا  دولت با فعالیت های اقتصادی، با.جهاد اقتصادی وبا اقتصاد مقاومتی وبا مجوزهایی که مجلس به راحتی در اختیا رگذاشته است و با کارشناسی متعدد زمینه پویایی اقتصادی در کشوررا رقم بزند
 
وی در بخش پایانی سخنان خود به پیگیری های خود در خصوص راه آهن وثابت شدن مسیر راه آهن از سمت قاین اشاره کرد وگفت: از دیگر موضوعاتی که با همکاری سایر نمایندگان استان پیگیری شد موضوع جاده – قاین بیرجند بود ونشستی ویژه با دکتر لاریجانی و وزیر راه داشتیم وتزریق اولیه  اعتبارات برای پیمانکاران محقق شد و بقیه اعتبارات درسال 97 خواهد بود.
 
فلاحتی ادامه داد:علاوه بر بودجه سال 97 برای خراسان جنوبی 65 میلیاردتومان پول اعتبار برای استان  شد که سهم قاینات  قریب 13 میلیاردتومان بود  که در اختیار نماینده بود که بیشترین رقم به بخش بهداشت ودرمان اختصاص داده شد وشاهد حرکتهای بزرگتری دراین بخش خواهیم.بود.
 
وی گفت: پروژه آهک هیدراته به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود و مجتمع کارگری ورزشی ومعدن مس ورزگ  به زودی رونق می گیرند.
 
فلاحتی به دریافت مجوز پروژه پلی کنیک تامین اجتماعی قاین و دریافت مجوز گازرسانی از وزیر نفت نیز اشاره کردو گفت:برای دانشکده پرستاری قاین وبیمارستان دوم قین  هم خبرهای خوشی در راه است که به زودی اعلام خواهد شد.
 
موضوع پیگیری های پادگان وفولاد قاین از دیگر مواردی بود کهنماینده مردم قاینات وزیرکوه بیان داشت وگفت: نتیجه این پیگیری ها پس از اجرایی شدن قطعی به  اطلاع مردم خواهد رسید.
 
 
نهبندان:
حجت‌الاسلام و المسلمین باقری مسئول حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان امروز در جمع مردم ولایت‌مدار نهبندان در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه انقلاب از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز که با افتخار وارد ۴۰ سالگی می شود گفت: نکته اعجاب انگیز این است که شما فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سال ۵۷ را که از پدر و پدربزرگانتان شنیده بودید امروز با وجود طراحی ها و برنامه ریزی های ریز و درشت دشمن ،با همان نگاه و رویکرد همان فریاد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهید.
 
وی افزود:اگر آن زمان کلاه بره ای ها و نمدی ها را مشاهده می نمودید اینک دختران و پسران ۷،۸ ساله تا جوانان رشید ۲۰،۲۵ ساله را در کنال مندیل به سرهای ۷۰ ،۸۰ ساله و طبقات و اقشار مختلف می بینید.
 
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه توان و قدرت امروز قابل غیاث با هیچ دوره ای نیست نشان و دلیل این ادعا را نظام تسلیحاتی و قوه دفاعی دانست.
 
وی تصریح کرد: در آن زمان برای دفاع از کیان و تمامیت ارضی خود باید گلوله گدایی می کردیم و امرور نیروهای مسلح ما موشک تولید نموده اند و دشمنان ما در عالیترین سطوح خود برنامه ریزی می کنند که نظام ما را کنترل کنند.
 
وی به مردم و مسئولین آفرین گفت: که یکایک فریادشان این است که امکان مذاکره وجود ندارد و روی این مسئله پافشاری می کنند.
 
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه دشمن از ترس موشک ها می خواهند مارا کنترل کنند افزود: آنچه امروز شما را در کنار هم قرار داده بصیرت و آگاهی است.
 
حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه وزیر سابق اطلاعات از پیدا نمودن یک جزوه ۱۰۰صفحه ای مربوط به سازمان سیا آمریکا پیدا نمودند که برای کشور ما تا ۳۰ ،۴۰ سال برنامه دارند افزود: دشمن برای فرهنگیان،دانشجویان،نیروهای نظامی و ...برنامه دارد و بلد است با یک تیر چند هدف را بزند و دین،اعتقادات،روحانیت و ...را زیر سوال ببرد و از هر روشی استفاده می کند.
 
سخنران مراسم  ۲۲بهمن گفت :ما به رهبر معظم انقلاب،شهدا و خانواده شهدا،سپاه پاسداران و بسیج ،وحدت مردم با مسئولین و بالاعکس افتخار می کنیم چراکه بغض و نفرت دشمنان آمریکا و اسرائیل اند.
 
وی از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پایبندی به ارزش های اسلام،هدف گیری آرمان های انقلاب و تلاش به سمت آن ها،پایبندی به استقلال‌کشور،حساس بودن به نقشه دشمن و داشتن تقوای دینی و سیاسی را از شاخصه های انقلابی گری برشمرد.
 
درمیان:
حجت الاسلام حسینی امام جمعه درمیان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل است.
 
وی ضمن یادآوری دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران و وجود مشکلات متعدد و زیادی از جمله نبود برق ، گاز و تلفن و همچنین کمبود نیروهایی مانند پزشک که آنها هم غیر ایرانی بودند گفت : الحمدلله پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی اعم از گازرسانی ، برق رسانی ، کشیدن خطوط تلفن و وجود پزشک های ایرانی در تمام نقاط ایران عزیز هستیم.
 
حجت الاسلام حسینی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مقابل بزرگترین قدرت ها و استکبار جهانی ایستاد گفت : زمانی ایران در دستان آمریکا بود به طوری که آن ها در تمام امور کشورمان دخالت میکردند.
 
وی افزود : در آن دوران آمرکا هرچه اراده می کرد باید انجام می گشت مانند این که زمانی رضاشاه دیکتاتور به دستور آمریکا رفت و دیکتاتور دیگری روی کار آمد.
 
امام جمعه درمیان در ادامه گفت : در زمان قبل از انقلاب اسلامی ایران آمریکا هرگاه شرایطی باب میلش نبود فوری شرایط را به نفع و باب میل خود تغییر می داد.
 
وی با بیان این که امروزه هرچه اراده دولت و مردم است در راستای رساندن امکانات و رفاه برای مردم در تمام حوزه ها انجام می گیرد و رو به توسعه است گفت :از زمان برپایی انقلاب اسلامی بارها دشمن تلاش کرد تا توطئه ها و جریان های مختلفی را جهت ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم ایران طراحی و اجرا کند اما بحمدالله به نتیجه نرسیدند.
 
امام جمعه شهرستان بیکاری و کم آبی را دو معضل بزرگ کشور دانست و افزود : اراده دولت بر این است تا این دو معضل بزرگ هرچه زودتر رفع گردد.
 
وی با تأسف برای این که در سال های اخیر برای مدارا با شرایط اقتصادی و معیشتی مردم روستاها تعرفه آب ارزان بود گفت‌ : در تصمیمی دلسوزانه اما بدون آینده نگری تعرفه های آب در دوران اخیر ثابت ماند که این امر موجب استفاده بدون احتیاط و صرفه جویی مردم از آب شد که باعث وجود شرایط نامطلوب کم آبی در دهه اخیر گشت.
 
وی در ادامه گفت : در حوزه ی آب رسانی آنچه پیش بینی می شود این است که ان شاء الله در دهه آتی همه روستاهای بزرگ آب رسانی خواهند شد.
 
حجت الاسلام حسینی نظام بانکی را مقصر اصلی در ایجاد تورم ، بیکاری و رکود اقتصادی دانست و گفت : نرخ سودهای نامشروعی که ۱٪ آن هم زیاد است و بنا به نطرات و فتواهای علمای شیعه و اهل سنت حرام است از ۸٪ و ۹٪ به ۲۸٪ تساعد پیدا کرد که در این چند سال اخیر کمی سیر نزولی داشته است اما همچنان زیاد و حرام است.
 
وی با بیان این که در یک نظام بانکی اسلامی نباید این سودهای نامشروع ، اضافی و سرسام آور باشد گفت : در این سال های اخیر تولیدی ها و کارخانه هایی که وام گرفته بودند پشیمان شده و کم کم رو به تعطیلی و کسادی رفته اند اما باقی  کارخانه ها که روی پای خود ایستاده و از وام های بانکی استفاده نکردند همچنان در حال خدمت رسانی به مردم می باشند.
 
وی تصریح کرد : در حل معضلات و مشکلات کشور ، همه مردم باید دست به کار شده و با اقتصاد مردم نهاد و مقاومتی رونق ایجاد کنند و مسئولین نیز وظیفه دارند از آن ها حمایت کنند.
 
حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین خواست مقدمات اقتصاد مقاومتی و مردمی را در راستای تحقق اشتغال فراهم کنند.
 
وی با بیان این که ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی دارای رتبه جهانی خوبی است گفت : رهبر معظم ایران با این حال از شرایط راضی نیستند و از مسئولین تلاش بیشتری می خواهند.
 
وی همچنین گفت : شأن کشور شهدا ، علما ، بزرگان ، دانشمندان و مخترعین خیلی بیشتر از این هاست.
 
وی ضمن این که در حوزه سیاست در سال های اخیر پیشرفت های پشم گیری داشته ایم گفت : در حوزه های توریست درمانی ، زیست فناوری ، نانو فناوری ، هوا و فضا ، فنی و مهندسی و انتقال فرهنگ شهادت نیز بسیار موفق بوده ایم.
 
امام جمعه شهرستان با باشاره بر این که ایران جز ۸ کشور اول دنیا در حوزه هوا و فضا است گفت : در حوزه فنی و مهندسی نیز در قدیم برای ساخت یک سد بتنی ساده از مهندسان غیر ایرانی و مصالح وارداتی استفاده می شد اما امروزه شاهد ساخت مصالح و ساختمان های بزرگ و با کیفیت به کمک مهندسان بومی و ایرانی هستیم.
 
حجت الاسلام علیرضا حسینی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم ، شهدای آتش نشان ، شهدای میهن و هسته ای گفت :دشمن تمام تلاش خود را برای دوری نسل جوان از شهدا و فرهنگ شهادت می کند اما همچنان که می بینیم در رسیدن به اهدافش ناتوان است و فرهنگ شهادت و حق طلبی همچنان در جوانان ما پابرجاست.
 
وی وجود شهیدان و انتقال فرهنگ شهادت را نشانه ارتقای فرهنگی در بینش سیاسی کشور دانست.
 
وی در حوزه نظامی با اشاره به ساخت بهترین و به روزترین موشک ها و تسلیحات نظامی گفت : بنیه قوی نظامی نظام جمهوری اسلامی ایران موجب دلگرمی برای دوستان و ایرانیان و ترس ، رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران می گردد.
 
امام جمعه درمیان با اشاره به انواع شکرگزاری که به صورت بیانی ، قلبی ( اعتقاد و باور نعمت ها ) و عملی ( حفاظت از نعمت ها ) است گفت : بهترین نوع شکرگزاری به صورت عملی است که بحمدالله انقلاب اسلامی ایران ضمن بیان قدردانی و اعتقاد به نعمات الهی از آن ها حفاظت نیز می کند.
 
وی استقامت و پایداری برای ارزش ها ، آرمان ها و شهدای این انقلاب مهم و ضروری خواند و گفت : اهداف بسیار بزرگی با استقامت و پایداری محقق می شود و خواهد شد.
 
حجت الاسلام حسینی در رابطه با حل مشکلات مردم گفت : به مردم هوشیار ، آگاه ، مهربان و همیشه در صحنه شهرستان درمیان قول می دهیم که ما مسئولین و فرماندار محترم شهرستان دست به دست هم دهیم که مشکلات شما را رفع کنیم تا در پیشگاه حضرت حق ، رهبری و وجدانمان سربلند و رو سفید باشیم.
 
انتهای پیام/
,
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند در جمع مردم انقلابی فردوس در مراسم راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: نظام شاهنشاهی ایران و تمدن بزرگش را کوچک و تحقیرکردند وایران به محلی برای ساخت وساز غربی ها تبدیل کرده بودند.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه موقت بیرجند در ادامه گفت: اقشار مختلف که زخم ها را لمس کرده بودند و معنای فقر وتبعیض را حس کرده بودند به ایران آمدند واین انقلاب بود که پیروز شد.
,
 
,
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تاکید کرد: مهم ترین عامل انقلاب اسلامی ایران اسلام و برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و همین موجب شد تا ایران اسلامی 40 سال در مقابل استکبار بایستد.
,
 
,
مختاری در ادامه تاکید کرد: امروز دشمن در فضای مجازی بیشترین تلاش را برای ضعف ایمان مردم انجام می دهد چرا که اگر ایمان مردم ضعیف شود پایه های انقلاب نیز سست می گردد.
,
 
,
وی یکی از مبانی اساسی انقلاب نیاز به دین اسلام و قرآن دانست وعنوان کرد: زندگی بدون دیانت حیوانیت است واگر بخواهیم این دین را کامل و عملی کنیم به حکومت اسلامی و ودولت اسلامی و ولایت فقیه نیاز داریم .
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند در ادامه گفت: نظام اسلامی مردمی ترین نظام دنیاست و مردم همیشه برای پایداری اش در صحنه بوده اند این نظام هم مقبولیت و هم مشروعیت مردمی و الهی دارد.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین مختاری در ادامه تاکید کرد: نمیگوییم نظام اسلامی کار آمد ترین نظام است ومردم با نظام اسلامی دیگر بی نیاز گشته اند اما این نظام از نظر کارآمدی موفقیتی قابل قبولی داشته است اگر منصفانه نگاه کنیم.
,
 
,
وی همچنین تاکید کرد: نظام اسلامی ایران موفقیت های داشته است که خود غربی ها مانده اند واکنون ایران از نظر فناوری فضایی بهداشت ودرمان انرژی هسته ای علی رغم وجود تحریم ها به رتبه 16 رسیده است.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند همچنین گفت: متاسفانه شیطنت های دشمن ضعف مسئولان و دموکراسی ضعیف موجب شده است تا دشمن جرات پیدا کند وبرای کشورمان نقشه طرح کند و دولت و ملت را ضعیف نشان دهد اما دشمن بدانند که نقشه جمهوری اسلامی  ایران و قانون اساسی آن بدون مشکل است .
,
 
,
این استاد حوزه دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: باید با اقتصاد مقاومتی با اقتدارکاری کینم که ما را جدی بگیرند و به رسمیت بشناسند دشمن را نا امید کنیم واین کار در قدم اول توسط مسئولین باید انجام شود و در قدم دوم نیز نیاز به پافشاری و مقاومت مردم پای نظامشان دارد.
,
 
,
 
,
قاین:
, قاین:,
فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم قاین گفت: اقصی نقاط کشور امروز شاهد جوشش ها وخیزش هایی مثال زدنی وبی نظیر است
 
وی افزود:سال 57 بزرگترین اتفاق سیاسی اجتماعی ایران روی دادو مردم مومن ایران ؛ انقلابی را با محور اسلام وبارویکرد سیاسی ،فرهنگی شروع کردند وبا زعامت  ولی فقیه ومرجع تقلید شیعیان انقلابی را پایه ریزی کردند ونظامی را گذاشتند که در دنیا الگویی بی نظیر در طول سیاسی کشور شد.
 
فلاحتی با بیان این که حکومتهای زیادی قبل بر این داشتیم که شعارهایی را هم سر می دادند و با شعار دین ودیانت حکم فرمایی می کردند اما انقلاب ما زمین تا آسمان با همه اینها متفاوت دارد و دلیل تفاوت ان حضور حداکثری مردم در پای آرمانهای انقلاب است که جکومتی بدون ظلم می خواهند وحکومتی  می خواهند که برمبنای حکومت صالح وزمینه ساز حضرت امام زمان(عج) باشد .
 
وی ادامه داد: مردم حکومتی می خواهند که از مظلوم دفاع وبه فکر معیشت مردم باشد و برای این حکومت خونهای زیادی ریخته شد و شهداو جانبازان زیادی دادیم.
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت: به همان میزان که بر عظمت این انقلاب افزوده می شود بر دشمنی دشمنان با نظام هم افزوده می شود .
 
وی با اشاره به اقدامات سیاسیون و تئوریسین هایی که در سال های 56 و57  به فکر راه اندازی انقلاب بودند گفت: آنها تصورشان این بود که اگر انقلاب پیروز شود وشاه هم برود این ها دوامی ندارند وبعد هم ما انقلاب را به سبک خودمان به دست خواهیم گرفت ؛اما امام امد ورد 22 بهمن اوج انقلاب به نمایش گذاشته شد و این سیاسیون باز هم به دنبال آرمانهای خود بودند تا انقلاب را به نفع خود تغییر دهند .
 
فلاحتی بیان داشت: آنها کودتای نوژه را راه انداختند وشکست خوردند،جنگ 8 ساله را بر ما تحریم کردند وبازهم شکست خوردند وبعد هم به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی بر علیه ایران بودند و تحریم های ظالمانه را بر علیه ملت ایران به راه انداختند اما این ملت از درون جوشید ودر همه عرصه ها جوانان ما خوش درخشیدند .
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه درادامه گفت: دشمنی دشمنان همچنان ادامه یافت و استکبار به این نتیجه رسید که نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز از گذشته توانمند تر می شود ودر عرصه های مختلف بین المللی خودرا نشان داده است و جنگ 8 ساله را پشت سرگذاشته ،موشک وتسلیحات نظامی را ساخته است و بزرگترین اکتشافات علمی را در کارنامه خود دارد ودر دنیا بی نظیر می درخشد واین کشور را از بیرون نمی توانیم ازبین ببریم و باید تلاش کنیم از درون این مملکت را از هم بپاشیم ولذا فتنه های سختی را بر علیه ایران ودر درون کشور ایجاد کردند.
 
وی گفت: فتنه 88 به بهانه انتخابات و با هدف اغتشاشات اجتماعی و سقوط نظام که با درایت رهبری وبا حضور حداکثری مردم انچه انان نمی خواستند اتفاق افتاد.
 
فلاحتی ادامه داد: آنها اذعان کردند که ایران از بیرون از بین نمیرود باید تلاش کنیم که از داخل ایران را از هم بپاشیم وفتنه های سختی را بر علیه ایران ایجاد کنیم
 
وی تصریح کرد:پروژه هایشان بر علیه نظام سخت تر شد وبا نفوذ به بدنه نظام قصد براندازی حکومت اسلامی را داشتند وحتی برای مجلس خبرگان تا حد مرجعیت در خارج از مرزها پیش رفتند وافرادشان درمجلس خبرگان ثبت نام کردند و میخواستند مرکز حکومت  ورهبری را به دست بگیرند که به لطف خدا شناسایی شدند.
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت: آیا آنها که تا مجلس خبرگان نفوذ کردند در دیگر لایه های کشور امکان نفوذ برایشان نیست؟ در لایه های اقتصادی کشور نمی توانند نفوذ کنند؟پس باید هوشیار باشیم.
 
وی ادامه داد: هداف آنها از نفوذ ایجاد اختلاف میدانی در بین مردم وقرارد دادن نیروهای انقلابی در روبه روی یکدیگر و با دراختیار داشتن فضای سایبری ،فتنه انگیری در بین مردم است
 
فلاحتی گفت: با این موارد قطعا شرایط از زمان اول انقلاب هم پیچیده تر است اما نتیجه حاکمیت اسلامی در کشور ،قدرت واقتدار مردمی در درون نظام و کنترل چالش های متعدد در خارج از مرزها وکنترل فتنه گری های داخلی نظام در کشف نفوذی ها همه نشان از اقتدار ملی ایران است.
 
وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور گفت: مشکلات اقتصادی برای مردم هست وبه خوبی قابل لمس اشت و مردم حق دارند که مطالبات خودرااز دولت داشته باشند اما تازمانی که مطالبات از طریق مشروع بود مسئله ای نیست اما پروژه جدید دشمن این است که تجمعات مردمی را تصاحب کند و بگوید اینها ولایت فقیه و حاکمیت پیامبر را نمی خواهند  ومردم هم این موضوعات را فهمیدند و صف خودرا از صف منافقین ومعترضین آمریکا جدا کردند.
 
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با همه مرارتهایی که برایش ایجاد شده است  لحظه ای خدمت را در همه کشور فراموش نکرده است .
 
در کنار جنگ تحمیلی وتحریم ها خدمت رسانی به روستاها وشهرها فراموش نشد و با همه تحریم ها موشک وسد وتانک ساختیم .
 
فلاحتی با بیان این که مردم حرفشان از زمان اول انقلاب تغییر نکرده است گفت: مطالبه مردم مبارزه با فساد است ،مطالبه مردم مبارزه با تشریفات اعیانی است که در دروان قبل انقلاب مبنای  مخالفت مردم با رژیم شاهنشاهی وکاخ نشینی اعیان و فراموش شدگان پاپرهنگان بود ،فراموش کردن مردم برای بیکاری واشتغال مطالبه مردم است
 
وی گفت: در داخل نظام مشکل لاینحل اقتصادی نداریم بلکه مشکل ضعف مدیریتی داریم .
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه ادامه داد: برجام امضا شد وبه اذعان خود دولتمردان فروش نفت در کشور تسریع شد و پول نفت به راحتی وارد کشور می شود واین باید مدیریت شود
 
فلاحتی با اشاره به لایحه بودجه 97 گفت: مجلس در دفاع از مردم محروم هوشیارانه موضع گرفت  بسیاری از لایحه های بودجه از جمله قطع یارانه 33 میلیون نفر،افزایش حامل های انرژی و.. را رد کرد .
 
وی ادامه داد : نمایندگان مجلس با طرح دولت ودرخواست از رهبری برای مناطق محروم و عشایری وکم برخوردار موافقت کرد و اعتبارات خوبی برای آب رسانی وآسفالت روستایی و حل مشکلات معیشتی مردم وافزایش یارانه به اقشار آسیب پذیر و ایجاد اشتغال در مناطق محروم موافقت کرد.
 
فلاحیت با بیان این که امروزه در عرصه های بین المللی مشکلی نداریم گفت: ترامپ با شفافیت بر علیه مردم ایران موضع گرفته است واین یعنی اقتدار ملت ایران .
 
این که امروز برخی از کشورها می گویند دوباره پای میز مذاکره بنشینید و ایران حق ندارد موشک بسازئ وجوابشان را از رهبر و رئیس جمهور و مسئولین هسته ای گرفتند یعنی اقتدار ایران.
 
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت: در عرصه های داخلی باید حساس باشیم وانتظار مردم از همه قوا ومجلس ودولت  آن چیزی است که آرمانهای انقلاب در طول39 سال بوده است وهست ومردم هم با کسی تعارفی ندارد .
 
وی گفت: مسئولین فراموش نکنند که حاکمیتشان از شهدایی است که تمثال هایشان در سطح شهرها به چشم می خورد وفراموش نکنند که چگونه به این منصب رسیده اند ومبادا جناح بازیها و سیاست بازیها باعث شود که لحظه ای از خدمت به مرم غفلت کنند.
 
فلاحتی ادامه داد:امروزنیاز ما به این است که دولت با انگیزه وبا پویایی نسبت به مدیران ناکارآمد در هرسلسله مراتبی اقدام عاجل کند
 
امروز منتظر هستیم تا  دولت با فعالیت های اقتصادی، با.جهاد اقتصادی وبا اقتصاد مقاومتی وبا مجوزهایی که مجلس به راحتی در اختیا رگذاشته است و با کارشناسی متعدد زمینه پویایی اقتصادی در کشوررا رقم بزند
 
وی در بخش پایانی سخنان خود به پیگیری های خود در خصوص راه آهن وثابت شدن مسیر راه آهن از سمت قاین اشاره کرد وگفت: از دیگر موضوعاتی که با همکاری سایر نمایندگان استان پیگیری شد موضوع جاده – قاین بیرجند بود ونشستی ویژه با دکتر لاریجانی و وزیر راه داشتیم وتزریق اولیه  اعتبارات برای پیمانکاران محقق شد و بقیه اعتبارات درسال 97 خواهد بود.
 
فلاحتی ادامه داد:علاوه بر بودجه سال 97 برای خراسان جنوبی 65 میلیاردتومان پول اعتبار برای استان  شد که سهم قاینات  قریب 13 میلیاردتومان بود  که در اختیار نماینده بود که بیشترین رقم به بخش بهداشت ودرمان اختصاص داده شد وشاهد حرکتهای بزرگتری دراین بخش خواهیم.بود.
 
وی گفت: پروژه آهک هیدراته به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود و مجتمع کارگری ورزشی ومعدن مس ورزگ  به زودی رونق می گیرند.
 
فلاحتی به دریافت مجوز پروژه پلی کنیک تامین اجتماعی قاین و دریافت مجوز گازرسانی از وزیر نفت نیز اشاره کردو گفت:برای دانشکده پرستاری قاین وبیمارستان دوم قین  هم خبرهای خوشی در راه است که به زودی اعلام خواهد شد.
 
موضوع پیگیری های پادگان وفولاد قاین از دیگر مواردی بود کهنماینده مردم قاینات وزیرکوه بیان داشت وگفت: نتیجه این پیگیری ها پس از اجرایی شدن قطعی به  اطلاع مردم خواهد رسید.
 
 
نهبندان:
حجت‌الاسلام و المسلمین باقری مسئول حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان امروز در جمع مردم ولایت‌مدار نهبندان در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه انقلاب از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز که با افتخار وارد ۴۰ سالگی می شود گفت: نکته اعجاب انگیز این است که شما فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سال ۵۷ را که از پدر و پدربزرگانتان شنیده بودید امروز با وجود طراحی ها و برنامه ریزی های ریز و درشت دشمن ،با همان نگاه و رویکرد همان فریاد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهید.
 
وی افزود:اگر آن زمان کلاه بره ای ها و نمدی ها را مشاهده می نمودید اینک دختران و پسران ۷،۸ ساله تا جوانان رشید ۲۰،۲۵ ساله را در کنال مندیل به سرهای ۷۰ ،۸۰ ساله و طبقات و اقشار مختلف می بینید.
 
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه توان و قدرت امروز قابل غیاث با هیچ دوره ای نیست نشان و دلیل این ادعا را نظام تسلیحاتی و قوه دفاعی دانست.
 
وی تصریح کرد: در آن زمان برای دفاع از کیان و تمامیت ارضی خود باید گلوله گدایی می کردیم و امرور نیروهای مسلح ما موشک تولید نموده اند و دشمنان ما در عالیترین سطوح خود برنامه ریزی می کنند که نظام ما را کنترل کنند.
 
وی به مردم و مسئولین آفرین گفت: که یکایک فریادشان این است که امکان مذاکره وجود ندارد و روی این مسئله پافشاری می کنند.
 
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه دشمن از ترس موشک ها می خواهند مارا کنترل کنند افزود: آنچه امروز شما را در کنار هم قرار داده بصیرت و آگاهی است.
 
حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه وزیر سابق اطلاعات از پیدا نمودن یک جزوه ۱۰۰صفحه ای مربوط به سازمان سیا آمریکا پیدا نمودند که برای کشور ما تا ۳۰ ،۴۰ سال برنامه دارند افزود: دشمن برای فرهنگیان،دانشجویان،نیروهای نظامی و ...برنامه دارد و بلد است با یک تیر چند هدف را بزند و دین،اعتقادات،روحانیت و ...را زیر سوال ببرد و از هر روشی استفاده می کند.
 
سخنران مراسم  ۲۲بهمن گفت :ما به رهبر معظم انقلاب،شهدا و خانواده شهدا،سپاه پاسداران و بسیج ،وحدت مردم با مسئولین و بالاعکس افتخار می کنیم چراکه بغض و نفرت دشمنان آمریکا و اسرائیل اند.
 
وی از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پایبندی به ارزش های اسلام،هدف گیری آرمان های انقلاب و تلاش به سمت آن ها،پایبندی به استقلال‌کشور،حساس بودن به نقشه دشمن و داشتن تقوای دینی و سیاسی را از شاخصه های انقلابی گری برشمرد.
 
درمیان:
حجت الاسلام حسینی امام جمعه درمیان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل است.
 
وی ضمن یادآوری دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران و وجود مشکلات متعدد و زیادی از جمله نبود برق ، گاز و تلفن و همچنین کمبود نیروهایی مانند پزشک که آنها هم غیر ایرانی بودند گفت : الحمدلله پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی اعم از گازرسانی ، برق رسانی ، کشیدن خطوط تلفن و وجود پزشک های ایرانی در تمام نقاط ایران عزیز هستیم.
 
حجت الاسلام حسینی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مقابل بزرگترین قدرت ها و استکبار جهانی ایستاد گفت : زمانی ایران در دستان آمریکا بود به طوری که آن ها در تمام امور کشورمان دخالت میکردند.
 
وی افزود : در آن دوران آمرکا هرچه اراده می کرد باید انجام می گشت مانند این که زمانی رضاشاه دیکتاتور به دستور آمریکا رفت و دیکتاتور دیگری روی کار آمد.
 
امام جمعه درمیان در ادامه گفت : در زمان قبل از انقلاب اسلامی ایران آمریکا هرگاه شرایطی باب میلش نبود فوری شرایط را به نفع و باب میل خود تغییر می داد.
 
وی با بیان این که امروزه هرچه اراده دولت و مردم است در راستای رساندن امکانات و رفاه برای مردم در تمام حوزه ها انجام می گیرد و رو به توسعه است گفت :از زمان برپایی انقلاب اسلامی بارها دشمن تلاش کرد تا توطئه ها و جریان های مختلفی را جهت ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم ایران طراحی و اجرا کند اما بحمدالله به نتیجه نرسیدند.
 
امام جمعه شهرستان بیکاری و کم آبی را دو معضل بزرگ کشور دانست و افزود : اراده دولت بر این است تا این دو معضل بزرگ هرچه زودتر رفع گردد.
 
وی با تأسف برای این که در سال های اخیر برای مدارا با شرایط اقتصادی و معیشتی مردم روستاها تعرفه آب ارزان بود گفت‌ : در تصمیمی دلسوزانه اما بدون آینده نگری تعرفه های آب در دوران اخیر ثابت ماند که این امر موجب استفاده بدون احتیاط و صرفه جویی مردم از آب شد که باعث وجود شرایط نامطلوب کم آبی در دهه اخیر گشت.
 
وی در ادامه گفت : در حوزه ی آب رسانی آنچه پیش بینی می شود این است که ان شاء الله در دهه آتی همه روستاهای بزرگ آب رسانی خواهند شد.
 
حجت الاسلام حسینی نظام بانکی را مقصر اصلی در ایجاد تورم ، بیکاری و رکود اقتصادی دانست و گفت : نرخ سودهای نامشروعی که ۱٪ آن هم زیاد است و بنا به نطرات و فتواهای علمای شیعه و اهل سنت حرام است از ۸٪ و ۹٪ به ۲۸٪ تساعد پیدا کرد که در این چند سال اخیر کمی سیر نزولی داشته است اما همچنان زیاد و حرام است.
 
وی با بیان این که در یک نظام بانکی اسلامی نباید این سودهای نامشروع ، اضافی و سرسام آور باشد گفت : در این سال های اخیر تولیدی ها و کارخانه هایی که وام گرفته بودند پشیمان شده و کم کم رو به تعطیلی و کسادی رفته اند اما باقی  کارخانه ها که روی پای خود ایستاده و از وام های بانکی استفاده نکردند همچنان در حال خدمت رسانی به مردم می باشند.
 
وی تصریح کرد : در حل معضلات و مشکلات کشور ، همه مردم باید دست به کار شده و با اقتصاد مردم نهاد و مقاومتی رونق ایجاد کنند و مسئولین نیز وظیفه دارند از آن ها حمایت کنند.
 
حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین خواست مقدمات اقتصاد مقاومتی و مردمی را در راستای تحقق اشتغال فراهم کنند.
 
وی با بیان این که ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی دارای رتبه جهانی خوبی است گفت : رهبر معظم ایران با این حال از شرایط راضی نیستند و از مسئولین تلاش بیشتری می خواهند.
 
وی همچنین گفت : شأن کشور شهدا ، علما ، بزرگان ، دانشمندان و مخترعین خیلی بیشتر از این هاست.
 
وی ضمن این که در حوزه سیاست در سال های اخیر پیشرفت های پشم گیری داشته ایم گفت : در حوزه های توریست درمانی ، زیست فناوری ، نانو فناوری ، هوا و فضا ، فنی و مهندسی و انتقال فرهنگ شهادت نیز بسیار موفق بوده ایم.
 
امام جمعه شهرستان با باشاره بر این که ایران جز ۸ کشور اول دنیا در حوزه هوا و فضا است گفت : در حوزه فنی و مهندسی نیز در قدیم برای ساخت یک سد بتنی ساده از مهندسان غیر ایرانی و مصالح وارداتی استفاده می شد اما امروزه شاهد ساخت مصالح و ساختمان های بزرگ و با کیفیت به کمک مهندسان بومی و ایرانی هستیم.
 
حجت الاسلام علیرضا حسینی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم ، شهدای آتش نشان ، شهدای میهن و هسته ای گفت :دشمن تمام تلاش خود را برای دوری نسل جوان از شهدا و فرهنگ شهادت می کند اما همچنان که می بینیم در رسیدن به اهدافش ناتوان است و فرهنگ شهادت و حق طلبی همچنان در جوانان ما پابرجاست.
 
وی وجود شهیدان و انتقال فرهنگ شهادت را نشانه ارتقای فرهنگی در بینش سیاسی کشور دانست.
 
وی در حوزه نظامی با اشاره به ساخت بهترین و به روزترین موشک ها و تسلیحات نظامی گفت : بنیه قوی نظامی نظام جمهوری اسلامی ایران موجب دلگرمی برای دوستان و ایرانیان و ترس ، رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران می گردد.
 
امام جمعه درمیان با اشاره به انواع شکرگزاری که به صورت بیانی ، قلبی ( اعتقاد و باور نعمت ها ) و عملی ( حفاظت از نعمت ها ) است گفت : بهترین نوع شکرگزاری به صورت عملی است که بحمدالله انقلاب اسلامی ایران ضمن بیان قدردانی و اعتقاد به نعمات الهی از آن ها حفاظت نیز می کند.
 
وی استقامت و پایداری برای ارزش ها ، آرمان ها و شهدای این انقلاب مهم و ضروری خواند و گفت : اهداف بسیار بزرگی با استقامت و پایداری محقق می شود و خواهد شد.
 
حجت الاسلام حسینی در رابطه با حل مشکلات مردم گفت : به مردم هوشیار ، آگاه ، مهربان و همیشه در صحنه شهرستان درمیان قول می دهیم که ما مسئولین و فرماندار محترم شهرستان دست به دست هم دهیم که مشکلات شما را رفع کنیم تا در پیشگاه حضرت حق ، رهبری و وجدانمان سربلند و رو سفید باشیم.
 
انتهای پیام/
,
فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم قاین گفت: اقصی نقاط کشور امروز شاهد جوشش ها وخیزش هایی مثال زدنی وبی نظیر است
,
 
,
وی افزود:سال 57 بزرگترین اتفاق سیاسی اجتماعی ایران روی دادو مردم مومن ایران ؛ انقلابی را با محور اسلام وبارویکرد سیاسی ،فرهنگی شروع کردند وبا زعامت  ولی فقیه ومرجع تقلید شیعیان انقلابی را پایه ریزی کردند ونظامی را گذاشتند که در دنیا الگویی بی نظیر در طول سیاسی کشور شد.
,
 
,
فلاحتی با بیان این که حکومتهای زیادی قبل بر این داشتیم که شعارهایی را هم سر می دادند و با شعار دین ودیانت حکم فرمایی می کردند اما انقلاب ما زمین تا آسمان با همه اینها متفاوت دارد و دلیل تفاوت ان حضور حداکثری مردم در پای آرمانهای انقلاب است که جکومتی بدون ظلم می خواهند وحکومتی  می خواهند که برمبنای حکومت صالح وزمینه ساز حضرت امام زمان(عج) باشد .
,
 
,
وی ادامه داد: مردم حکومتی می خواهند که از مظلوم دفاع وبه فکر معیشت مردم باشد و برای این حکومت خونهای زیادی ریخته شد و شهداو جانبازان زیادی دادیم.
,
 
,
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت: به همان میزان که بر عظمت این انقلاب افزوده می شود بر دشمنی دشمنان با نظام هم افزوده می شود .
,
 
,
وی با اشاره به اقدامات سیاسیون و تئوریسین هایی که در سال های 56 و57  به فکر راه اندازی انقلاب بودند گفت: آنها تصورشان این بود که اگر انقلاب پیروز شود وشاه هم برود این ها دوامی ندارند وبعد هم ما انقلاب را به سبک خودمان به دست خواهیم گرفت ؛اما امام امد ورد 22 بهمن اوج انقلاب به نمایش گذاشته شد و این سیاسیون باز هم به دنبال آرمانهای خود بودند تا انقلاب را به نفع خود تغییر دهند .
,
 
,
فلاحتی بیان داشت: آنها کودتای نوژه را راه انداختند وشکست خوردند،جنگ 8 ساله را بر ما تحریم کردند وبازهم شکست خوردند وبعد هم به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی بر علیه ایران بودند و تحریم های ظالمانه را بر علیه ملت ایران به راه انداختند اما این ملت از درون جوشید ودر همه عرصه ها جوانان ما خوش درخشیدند .
,
 
,
نماینده مردم قاینات وزیرکوه درادامه گفت: دشمنی دشمنان همچنان ادامه یافت و استکبار به این نتیجه رسید که نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز از گذشته توانمند تر می شود ودر عرصه های مختلف بین المللی خودرا نشان داده است و جنگ 8 ساله را پشت سرگذاشته ،موشک وتسلیحات نظامی را ساخته است و بزرگترین اکتشافات علمی را در کارنامه خود دارد ودر دنیا بی نظیر می درخشد واین کشور را از بیرون نمی توانیم ازبین ببریم و باید تلاش کنیم از درون این مملکت را از هم بپاشیم ولذا فتنه های سختی را بر علیه ایران ودر درون کشور ایجاد کردند.
,
 
,
وی گفت: فتنه 88 به بهانه انتخابات و با هدف اغتشاشات اجتماعی و سقوط نظام که با درایت رهبری وبا حضور حداکثری مردم انچه انان نمی خواستند اتفاق افتاد.
,
 
,
فلاحتی ادامه داد: آنها اذعان کردند که ایران از بیرون از بین نمیرود باید تلاش کنیم که از داخل ایران را از هم بپاشیم وفتنه های سختی را بر علیه ایران ایجاد کنیم
,
 
,
وی تصریح کرد:پروژه هایشان بر علیه نظام سخت تر شد وبا نفوذ به بدنه نظام قصد براندازی حکومت اسلامی را داشتند وحتی برای مجلس خبرگان تا حد مرجعیت در خارج از مرزها پیش رفتند وافرادشان درمجلس خبرگان ثبت نام کردند و میخواستند مرکز حکومت  ورهبری را به دست بگیرند که به لطف خدا شناسایی شدند.
,
 
,
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت: آیا آنها که تا مجلس خبرگان نفوذ کردند در دیگر لایه های کشور امکان نفوذ برایشان نیست؟ در لایه های اقتصادی کشور نمی توانند نفوذ کنند؟پس باید هوشیار باشیم.
,
 
,
وی ادامه داد: هداف آنها از نفوذ ایجاد اختلاف میدانی در بین مردم وقرارد دادن نیروهای انقلابی در روبه روی یکدیگر و با دراختیار داشتن فضای سایبری ،فتنه انگیری در بین مردم است
,
 
,
فلاحتی گفت: با این موارد قطعا شرایط از زمان اول انقلاب هم پیچیده تر است اما نتیجه حاکمیت اسلامی در کشور ،قدرت واقتدار مردمی در درون نظام و کنترل چالش های متعدد در خارج از مرزها وکنترل فتنه گری های داخلی نظام در کشف نفوذی ها همه نشان از اقتدار ملی ایران است.
,
 
,
وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور گفت: مشکلات اقتصادی برای مردم هست وبه خوبی قابل لمس اشت و مردم حق دارند که مطالبات خودرااز دولت داشته باشند اما تازمانی که مطالبات از طریق مشروع بود مسئله ای نیست اما پروژه جدید دشمن این است که تجمعات مردمی را تصاحب کند و بگوید اینها ولایت فقیه و حاکمیت پیامبر را نمی خواهند  ومردم هم این موضوعات را فهمیدند و صف خودرا از صف منافقین ومعترضین آمریکا جدا کردند.
,
 
,
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با همه مرارتهایی که برایش ایجاد شده است  لحظه ای خدمت را در همه کشور فراموش نکرده است .
,
 
,
در کنار جنگ تحمیلی وتحریم ها خدمت رسانی به روستاها وشهرها فراموش نشد و با همه تحریم ها موشک وسد وتانک ساختیم .
,
 
,
فلاحتی با بیان این که مردم حرفشان از زمان اول انقلاب تغییر نکرده است گفت: مطالبه مردم مبارزه با فساد است ،مطالبه مردم مبارزه با تشریفات اعیانی است که در دروان قبل انقلاب مبنای  مخالفت مردم با رژیم شاهنشاهی وکاخ نشینی اعیان و فراموش شدگان پاپرهنگان بود ،فراموش کردن مردم برای بیکاری واشتغال مطالبه مردم است
,
 
,
وی گفت: در داخل نظام مشکل لاینحل اقتصادی نداریم بلکه مشکل ضعف مدیریتی داریم .
,
 
,
نماینده مردم قاینات وزیرکوه ادامه داد: برجام امضا شد وبه اذعان خود دولتمردان فروش نفت در کشور تسریع شد و پول نفت به راحتی وارد کشور می شود واین باید مدیریت شود
,
 
,
فلاحتی با اشاره به لایحه بودجه 97 گفت: مجلس در دفاع از مردم محروم هوشیارانه موضع گرفت  بسیاری از لایحه های بودجه از جمله قطع یارانه 33 میلیون نفر،افزایش حامل های انرژی و.. را رد کرد .
,
 
,
وی ادامه داد : نمایندگان مجلس با طرح دولت ودرخواست از رهبری برای مناطق محروم و عشایری وکم برخوردار موافقت کرد و اعتبارات خوبی برای آب رسانی وآسفالت روستایی و حل مشکلات معیشتی مردم وافزایش یارانه به اقشار آسیب پذیر و ایجاد اشتغال در مناطق محروم موافقت کرد.
,
 
,
فلاحیت با بیان این که امروزه در عرصه های بین المللی مشکلی نداریم گفت: ترامپ با شفافیت بر علیه مردم ایران موضع گرفته است واین یعنی اقتدار ملت ایران .
,
 
,
این که امروز برخی از کشورها می گویند دوباره پای میز مذاکره بنشینید و ایران حق ندارد موشک بسازئ وجوابشان را از رهبر و رئیس جمهور و مسئولین هسته ای گرفتند یعنی اقتدار ایران.
,
 
,
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت: در عرصه های داخلی باید حساس باشیم وانتظار مردم از همه قوا ومجلس ودولت  آن چیزی است که آرمانهای انقلاب در طول39 سال بوده است وهست ومردم هم با کسی تعارفی ندارد .
,
 
,
وی گفت: مسئولین فراموش نکنند که حاکمیتشان از شهدایی است که تمثال هایشان در سطح شهرها به چشم می خورد وفراموش نکنند که چگونه به این منصب رسیده اند ومبادا جناح بازیها و سیاست بازیها باعث شود که لحظه ای از خدمت به مرم غفلت کنند.
,
 
,
فلاحتی ادامه داد:امروزنیاز ما به این است که دولت با انگیزه وبا پویایی نسبت به مدیران ناکارآمد در هرسلسله مراتبی اقدام عاجل کند
,
 
,
امروز منتظر هستیم تا  دولت با فعالیت های اقتصادی، با.جهاد اقتصادی وبا اقتصاد مقاومتی وبا مجوزهایی که مجلس به راحتی در اختیا رگذاشته است و با کارشناسی متعدد زمینه پویایی اقتصادی در کشوررا رقم بزند
,
 
,
وی در بخش پایانی سخنان خود به پیگیری های خود در خصوص راه آهن وثابت شدن مسیر راه آهن از سمت قاین اشاره کرد وگفت: از دیگر موضوعاتی که با همکاری سایر نمایندگان استان پیگیری شد موضوع جاده – قاین بیرجند بود ونشستی ویژه با دکتر لاریجانی و وزیر راه داشتیم وتزریق اولیه  اعتبارات برای پیمانکاران محقق شد و بقیه اعتبارات درسال 97 خواهد بود.
,
 
,
فلاحتی ادامه داد:علاوه بر بودجه سال 97 برای خراسان جنوبی 65 میلیاردتومان پول اعتبار برای استان  شد که سهم قاینات  قریب 13 میلیاردتومان بود  که در اختیار نماینده بود که بیشترین رقم به بخش بهداشت ودرمان اختصاص داده شد وشاهد حرکتهای بزرگتری دراین بخش خواهیم.بود.
,
 
,
وی گفت: پروژه آهک هیدراته به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود و مجتمع کارگری ورزشی ومعدن مس ورزگ  به زودی رونق می گیرند.
,
 
,
فلاحتی به دریافت مجوز پروژه پلی کنیک تامین اجتماعی قاین و دریافت مجوز گازرسانی از وزیر نفت نیز اشاره کردو گفت:برای دانشکده پرستاری قاین وبیمارستان دوم قین  هم خبرهای خوشی در راه است که به زودی اعلام خواهد شد.
,
 
,
موضوع پیگیری های پادگان وفولاد قاین از دیگر مواردی بود کهنماینده مردم قاینات وزیرکوه بیان داشت وگفت: نتیجه این پیگیری ها پس از اجرایی شدن قطعی به  اطلاع مردم خواهد رسید.
,
 
,
 
,
نهبندان:
, نهبندان:,
حجت‌الاسلام و المسلمین باقری مسئول حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان امروز در جمع مردم ولایت‌مدار نهبندان در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه انقلاب از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز که با افتخار وارد ۴۰ سالگی می شود گفت: نکته اعجاب انگیز این است که شما فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سال ۵۷ را که از پدر و پدربزرگانتان شنیده بودید امروز با وجود طراحی ها و برنامه ریزی های ریز و درشت دشمن ،با همان نگاه و رویکرد همان فریاد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهید.
 
وی افزود:اگر آن زمان کلاه بره ای ها و نمدی ها را مشاهده می نمودید اینک دختران و پسران ۷،۸ ساله تا جوانان رشید ۲۰،۲۵ ساله را در کنال مندیل به سرهای ۷۰ ،۸۰ ساله و طبقات و اقشار مختلف می بینید.
 
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه توان و قدرت امروز قابل غیاث با هیچ دوره ای نیست نشان و دلیل این ادعا را نظام تسلیحاتی و قوه دفاعی دانست.
 
وی تصریح کرد: در آن زمان برای دفاع از کیان و تمامیت ارضی خود باید گلوله گدایی می کردیم و امرور نیروهای مسلح ما موشک تولید نموده اند و دشمنان ما در عالیترین سطوح خود برنامه ریزی می کنند که نظام ما را کنترل کنند.
 
وی به مردم و مسئولین آفرین گفت: که یکایک فریادشان این است که امکان مذاکره وجود ندارد و روی این مسئله پافشاری می کنند.
 
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه دشمن از ترس موشک ها می خواهند مارا کنترل کنند افزود: آنچه امروز شما را در کنار هم قرار داده بصیرت و آگاهی است.
 
حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه وزیر سابق اطلاعات از پیدا نمودن یک جزوه ۱۰۰صفحه ای مربوط به سازمان سیا آمریکا پیدا نمودند که برای کشور ما تا ۳۰ ،۴۰ سال برنامه دارند افزود: دشمن برای فرهنگیان،دانشجویان،نیروهای نظامی و ...برنامه دارد و بلد است با یک تیر چند هدف را بزند و دین،اعتقادات،روحانیت و ...را زیر سوال ببرد و از هر روشی استفاده می کند.
 
سخنران مراسم  ۲۲بهمن گفت :ما به رهبر معظم انقلاب،شهدا و خانواده شهدا،سپاه پاسداران و بسیج ،وحدت مردم با مسئولین و بالاعکس افتخار می کنیم چراکه بغض و نفرت دشمنان آمریکا و اسرائیل اند.
 
وی از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پایبندی به ارزش های اسلام،هدف گیری آرمان های انقلاب و تلاش به سمت آن ها،پایبندی به استقلال‌کشور،حساس بودن به نقشه دشمن و داشتن تقوای دینی و سیاسی را از شاخصه های انقلابی گری برشمرد.
 
درمیان:
حجت الاسلام حسینی امام جمعه درمیان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل است.
 
وی ضمن یادآوری دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران و وجود مشکلات متعدد و زیادی از جمله نبود برق ، گاز و تلفن و همچنین کمبود نیروهایی مانند پزشک که آنها هم غیر ایرانی بودند گفت : الحمدلله پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی اعم از گازرسانی ، برق رسانی ، کشیدن خطوط تلفن و وجود پزشک های ایرانی در تمام نقاط ایران عزیز هستیم.
 
حجت الاسلام حسینی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مقابل بزرگترین قدرت ها و استکبار جهانی ایستاد گفت : زمانی ایران در دستان آمریکا بود به طوری که آن ها در تمام امور کشورمان دخالت میکردند.
 
وی افزود : در آن دوران آمرکا هرچه اراده می کرد باید انجام می گشت مانند این که زمانی رضاشاه دیکتاتور به دستور آمریکا رفت و دیکتاتور دیگری روی کار آمد.
 
امام جمعه درمیان در ادامه گفت : در زمان قبل از انقلاب اسلامی ایران آمریکا هرگاه شرایطی باب میلش نبود فوری شرایط را به نفع و باب میل خود تغییر می داد.
 
وی با بیان این که امروزه هرچه اراده دولت و مردم است در راستای رساندن امکانات و رفاه برای مردم در تمام حوزه ها انجام می گیرد و رو به توسعه است گفت :از زمان برپایی انقلاب اسلامی بارها دشمن تلاش کرد تا توطئه ها و جریان های مختلفی را جهت ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم ایران طراحی و اجرا کند اما بحمدالله به نتیجه نرسیدند.
 
امام جمعه شهرستان بیکاری و کم آبی را دو معضل بزرگ کشور دانست و افزود : اراده دولت بر این است تا این دو معضل بزرگ هرچه زودتر رفع گردد.
 
وی با تأسف برای این که در سال های اخیر برای مدارا با شرایط اقتصادی و معیشتی مردم روستاها تعرفه آب ارزان بود گفت‌ : در تصمیمی دلسوزانه اما بدون آینده نگری تعرفه های آب در دوران اخیر ثابت ماند که این امر موجب استفاده بدون احتیاط و صرفه جویی مردم از آب شد که باعث وجود شرایط نامطلوب کم آبی در دهه اخیر گشت.
 
وی در ادامه گفت : در حوزه ی آب رسانی آنچه پیش بینی می شود این است که ان شاء الله در دهه آتی همه روستاهای بزرگ آب رسانی خواهند شد.
 
حجت الاسلام حسینی نظام بانکی را مقصر اصلی در ایجاد تورم ، بیکاری و رکود اقتصادی دانست و گفت : نرخ سودهای نامشروعی که ۱٪ آن هم زیاد است و بنا به نطرات و فتواهای علمای شیعه و اهل سنت حرام است از ۸٪ و ۹٪ به ۲۸٪ تساعد پیدا کرد که در این چند سال اخیر کمی سیر نزولی داشته است اما همچنان زیاد و حرام است.
 
وی با بیان این که در یک نظام بانکی اسلامی نباید این سودهای نامشروع ، اضافی و سرسام آور باشد گفت : در این سال های اخیر تولیدی ها و کارخانه هایی که وام گرفته بودند پشیمان شده و کم کم رو به تعطیلی و کسادی رفته اند اما باقی  کارخانه ها که روی پای خود ایستاده و از وام های بانکی استفاده نکردند همچنان در حال خدمت رسانی به مردم می باشند.
 
وی تصریح کرد : در حل معضلات و مشکلات کشور ، همه مردم باید دست به کار شده و با اقتصاد مردم نهاد و مقاومتی رونق ایجاد کنند و مسئولین نیز وظیفه دارند از آن ها حمایت کنند.
 
حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین خواست مقدمات اقتصاد مقاومتی و مردمی را در راستای تحقق اشتغال فراهم کنند.
 
وی با بیان این که ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی دارای رتبه جهانی خوبی است گفت : رهبر معظم ایران با این حال از شرایط راضی نیستند و از مسئولین تلاش بیشتری می خواهند.
 
وی همچنین گفت : شأن کشور شهدا ، علما ، بزرگان ، دانشمندان و مخترعین خیلی بیشتر از این هاست.
 
وی ضمن این که در حوزه سیاست در سال های اخیر پیشرفت های پشم گیری داشته ایم گفت : در حوزه های توریست درمانی ، زیست فناوری ، نانو فناوری ، هوا و فضا ، فنی و مهندسی و انتقال فرهنگ شهادت نیز بسیار موفق بوده ایم.
 
امام جمعه شهرستان با باشاره بر این که ایران جز ۸ کشور اول دنیا در حوزه هوا و فضا است گفت : در حوزه فنی و مهندسی نیز در قدیم برای ساخت یک سد بتنی ساده از مهندسان غیر ایرانی و مصالح وارداتی استفاده می شد اما امروزه شاهد ساخت مصالح و ساختمان های بزرگ و با کیفیت به کمک مهندسان بومی و ایرانی هستیم.
 
حجت الاسلام علیرضا حسینی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم ، شهدای آتش نشان ، شهدای میهن و هسته ای گفت :دشمن تمام تلاش خود را برای دوری نسل جوان از شهدا و فرهنگ شهادت می کند اما همچنان که می بینیم در رسیدن به اهدافش ناتوان است و فرهنگ شهادت و حق طلبی همچنان در جوانان ما پابرجاست.
 
وی وجود شهیدان و انتقال فرهنگ شهادت را نشانه ارتقای فرهنگی در بینش سیاسی کشور دانست.
 
وی در حوزه نظامی با اشاره به ساخت بهترین و به روزترین موشک ها و تسلیحات نظامی گفت : بنیه قوی نظامی نظام جمهوری اسلامی ایران موجب دلگرمی برای دوستان و ایرانیان و ترس ، رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران می گردد.
 
امام جمعه درمیان با اشاره به انواع شکرگزاری که به صورت بیانی ، قلبی ( اعتقاد و باور نعمت ها ) و عملی ( حفاظت از نعمت ها ) است گفت : بهترین نوع شکرگزاری به صورت عملی است که بحمدالله انقلاب اسلامی ایران ضمن بیان قدردانی و اعتقاد به نعمات الهی از آن ها حفاظت نیز می کند.
 
وی استقامت و پایداری برای ارزش ها ، آرمان ها و شهدای این انقلاب مهم و ضروری خواند و گفت : اهداف بسیار بزرگی با استقامت و پایداری محقق می شود و خواهد شد.
 
حجت الاسلام حسینی در رابطه با حل مشکلات مردم گفت : به مردم هوشیار ، آگاه ، مهربان و همیشه در صحنه شهرستان درمیان قول می دهیم که ما مسئولین و فرماندار محترم شهرستان دست به دست هم دهیم که مشکلات شما را رفع کنیم تا در پیشگاه حضرت حق ، رهبری و وجدانمان سربلند و رو سفید باشیم.
 
انتهای پیام/
,
حجت‌الاسلام و المسلمین باقری مسئول حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان امروز در جمع مردم ولایت‌مدار نهبندان در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه انقلاب از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز که با افتخار وارد ۴۰ سالگی می شود گفت: نکته اعجاب انگیز این است که شما فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سال ۵۷ را که از پدر و پدربزرگانتان شنیده بودید امروز با وجود طراحی ها و برنامه ریزی های ریز و درشت دشمن ،با همان نگاه و رویکرد همان فریاد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهید.
 
وی افزود:اگر آن زمان کلاه بره ای ها و نمدی ها را مشاهده می نمودید اینک دختران و پسران ۷،۸ ساله تا جوانان رشید ۲۰،۲۵ ساله را در کنال مندیل به سرهای ۷۰ ،۸۰ ساله و طبقات و اقشار مختلف می بینید.
 
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه توان و قدرت امروز قابل غیاث با هیچ دوره ای نیست نشان و دلیل این ادعا را نظام تسلیحاتی و قوه دفاعی دانست.
 
وی تصریح کرد: در آن زمان برای دفاع از کیان و تمامیت ارضی خود باید گلوله گدایی می کردیم و امرور نیروهای مسلح ما موشک تولید نموده اند و دشمنان ما در عالیترین سطوح خود برنامه ریزی می کنند که نظام ما را کنترل کنند.
 
وی به مردم و مسئولین آفرین گفت: که یکایک فریادشان این است که امکان مذاکره وجود ندارد و روی این مسئله پافشاری می کنند.
 
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه دشمن از ترس موشک ها می خواهند مارا کنترل کنند افزود: آنچه امروز شما را در کنار هم قرار داده بصیرت و آگاهی است.
 
حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه وزیر سابق اطلاعات از پیدا نمودن یک جزوه ۱۰۰صفحه ای مربوط به سازمان سیا آمریکا پیدا نمودند که برای کشور ما تا ۳۰ ،۴۰ سال برنامه دارند افزود: دشمن برای فرهنگیان،دانشجویان،نیروهای نظامی و ...برنامه دارد و بلد است با یک تیر چند هدف را بزند و دین،اعتقادات،روحانیت و ...را زیر سوال ببرد و از هر روشی استفاده می کند.
 
سخنران مراسم  ۲۲بهمن گفت :ما به رهبر معظم انقلاب،شهدا و خانواده شهدا،سپاه پاسداران و بسیج ،وحدت مردم با مسئولین و بالاعکس افتخار می کنیم چراکه بغض و نفرت دشمنان آمریکا و اسرائیل اند.
 
وی از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پایبندی به ارزش های اسلام،هدف گیری آرمان های انقلاب و تلاش به سمت آن ها،پایبندی به استقلال‌کشور،حساس بودن به نقشه دشمن و داشتن تقوای دینی و سیاسی را از شاخصه های انقلابی گری برشمرد.
 
درمیان:
حجت الاسلام حسینی امام جمعه درمیان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل است.
 
وی ضمن یادآوری دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران و وجود مشکلات متعدد و زیادی از جمله نبود برق ، گاز و تلفن و همچنین کمبود نیروهایی مانند پزشک که آنها هم غیر ایرانی بودند گفت : الحمدلله پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی اعم از گازرسانی ، برق رسانی ، کشیدن خطوط تلفن و وجود پزشک های ایرانی در تمام نقاط ایران عزیز هستیم.
 
حجت الاسلام حسینی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مقابل بزرگترین قدرت ها و استکبار جهانی ایستاد گفت : زمانی ایران در دستان آمریکا بود به طوری که آن ها در تمام امور کشورمان دخالت میکردند.
 
وی افزود : در آن دوران آمرکا هرچه اراده می کرد باید انجام می گشت مانند این که زمانی رضاشاه دیکتاتور به دستور آمریکا رفت و دیکتاتور دیگری روی کار آمد.
 
امام جمعه درمیان در ادامه گفت : در زمان قبل از انقلاب اسلامی ایران آمریکا هرگاه شرایطی باب میلش نبود فوری شرایط را به نفع و باب میل خود تغییر می داد.
 
وی با بیان این که امروزه هرچه اراده دولت و مردم است در راستای رساندن امکانات و رفاه برای مردم در تمام حوزه ها انجام می گیرد و رو به توسعه است گفت :از زمان برپایی انقلاب اسلامی بارها دشمن تلاش کرد تا توطئه ها و جریان های مختلفی را جهت ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم ایران طراحی و اجرا کند اما بحمدالله به نتیجه نرسیدند.
 
امام جمعه شهرستان بیکاری و کم آبی را دو معضل بزرگ کشور دانست و افزود : اراده دولت بر این است تا این دو معضل بزرگ هرچه زودتر رفع گردد.
 
وی با تأسف برای این که در سال های اخیر برای مدارا با شرایط اقتصادی و معیشتی مردم روستاها تعرفه آب ارزان بود گفت‌ : در تصمیمی دلسوزانه اما بدون آینده نگری تعرفه های آب در دوران اخیر ثابت ماند که این امر موجب استفاده بدون احتیاط و صرفه جویی مردم از آب شد که باعث وجود شرایط نامطلوب کم آبی در دهه اخیر گشت.
 
وی در ادامه گفت : در حوزه ی آب رسانی آنچه پیش بینی می شود این است که ان شاء الله در دهه آتی همه روستاهای بزرگ آب رسانی خواهند شد.
 
حجت الاسلام حسینی نظام بانکی را مقصر اصلی در ایجاد تورم ، بیکاری و رکود اقتصادی دانست و گفت : نرخ سودهای نامشروعی که ۱٪ آن هم زیاد است و بنا به نطرات و فتواهای علمای شیعه و اهل سنت حرام است از ۸٪ و ۹٪ به ۲۸٪ تساعد پیدا کرد که در این چند سال اخیر کمی سیر نزولی داشته است اما همچنان زیاد و حرام است.
 
وی با بیان این که در یک نظام بانکی اسلامی نباید این سودهای نامشروع ، اضافی و سرسام آور باشد گفت : در این سال های اخیر تولیدی ها و کارخانه هایی که وام گرفته بودند پشیمان شده و کم کم رو به تعطیلی و کسادی رفته اند اما باقی  کارخانه ها که روی پای خود ایستاده و از وام های بانکی استفاده نکردند همچنان در حال خدمت رسانی به مردم می باشند.
 
وی تصریح کرد : در حل معضلات و مشکلات کشور ، همه مردم باید دست به کار شده و با اقتصاد مردم نهاد و مقاومتی رونق ایجاد کنند و مسئولین نیز وظیفه دارند از آن ها حمایت کنند.
 
حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین خواست مقدمات اقتصاد مقاومتی و مردمی را در راستای تحقق اشتغال فراهم کنند.
 
وی با بیان این که ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی دارای رتبه جهانی خوبی است گفت : رهبر معظم ایران با این حال از شرایط راضی نیستند و از مسئولین تلاش بیشتری می خواهند.
 
وی همچنین گفت : شأن کشور شهدا ، علما ، بزرگان ، دانشمندان و مخترعین خیلی بیشتر از این هاست.
 
وی ضمن این که در حوزه سیاست در سال های اخیر پیشرفت های پشم گیری داشته ایم گفت : در حوزه های توریست درمانی ، زیست فناوری ، نانو فناوری ، هوا و فضا ، فنی و مهندسی و انتقال فرهنگ شهادت نیز بسیار موفق بوده ایم.
 
امام جمعه شهرستان با باشاره بر این که ایران جز ۸ کشور اول دنیا در حوزه هوا و فضا است گفت : در حوزه فنی و مهندسی نیز در قدیم برای ساخت یک سد بتنی ساده از مهندسان غیر ایرانی و مصالح وارداتی استفاده می شد اما امروزه شاهد ساخت مصالح و ساختمان های بزرگ و با کیفیت به کمک مهندسان بومی و ایرانی هستیم.
 
حجت الاسلام علیرضا حسینی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم ، شهدای آتش نشان ، شهدای میهن و هسته ای گفت :دشمن تمام تلاش خود را برای دوری نسل جوان از شهدا و فرهنگ شهادت می کند اما همچنان که می بینیم در رسیدن به اهدافش ناتوان است و فرهنگ شهادت و حق طلبی همچنان در جوانان ما پابرجاست.
 
وی وجود شهیدان و انتقال فرهنگ شهادت را نشانه ارتقای فرهنگی در بینش سیاسی کشور دانست.
 
وی در حوزه نظامی با اشاره به ساخت بهترین و به روزترین موشک ها و تسلیحات نظامی گفت : بنیه قوی نظامی نظام جمهوری اسلامی ایران موجب دلگرمی برای دوستان و ایرانیان و ترس ، رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران می گردد.
 
امام جمعه درمیان با اشاره به انواع شکرگزاری که به صورت بیانی ، قلبی ( اعتقاد و باور نعمت ها ) و عملی ( حفاظت از نعمت ها ) است گفت : بهترین نوع شکرگزاری به صورت عملی است که بحمدالله انقلاب اسلامی ایران ضمن بیان قدردانی و اعتقاد به نعمات الهی از آن ها حفاظت نیز می کند.
 
وی استقامت و پایداری برای ارزش ها ، آرمان ها و شهدای این انقلاب مهم و ضروری خواند و گفت : اهداف بسیار بزرگی با استقامت و پایداری محقق می شود و خواهد شد.
 
حجت الاسلام حسینی در رابطه با حل مشکلات مردم گفت : به مردم هوشیار ، آگاه ، مهربان و همیشه در صحنه شهرستان درمیان قول می دهیم که ما مسئولین و فرماندار محترم شهرستان دست به دست هم دهیم که مشکلات شما را رفع کنیم تا در پیشگاه حضرت حق ، رهبری و وجدانمان سربلند و رو سفید باشیم.
 
انتهای پیام/
,
حجت‌الاسلام و المسلمین باقری مسئول حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان امروز در جمع مردم ولایت‌مدار نهبندان در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه انقلاب از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز که با افتخار وارد ۴۰ سالگی می شود گفت: نکته اعجاب انگیز این است که شما فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سال ۵۷ را که از پدر و پدربزرگانتان شنیده بودید امروز با وجود طراحی ها و برنامه ریزی های ریز و درشت دشمن ،با همان نگاه و رویکرد همان فریاد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهید.
,
 
,
وی افزود:اگر آن زمان کلاه بره ای ها و نمدی ها را مشاهده می نمودید اینک دختران و پسران ۷،۸ ساله تا جوانان رشید ۲۰،۲۵ ساله را در کنال مندیل به سرهای ۷۰ ،۸۰ ساله و طبقات و اقشار مختلف می بینید.
,
 
,
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه توان و قدرت امروز قابل غیاث با هیچ دوره ای نیست نشان و دلیل این ادعا را نظام تسلیحاتی و قوه دفاعی دانست.
,
 
,
وی تصریح کرد: در آن زمان برای دفاع از کیان و تمامیت ارضی خود باید گلوله گدایی می کردیم و امرور نیروهای مسلح ما موشک تولید نموده اند و دشمنان ما در عالیترین سطوح خود برنامه ریزی می کنند که نظام ما را کنترل کنند.
,
 
,
وی به مردم و مسئولین آفرین گفت: که یکایک فریادشان این است که امکان مذاکره وجود ندارد و روی این مسئله پافشاری می کنند.
,
 
,
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه دشمن از ترس موشک ها می خواهند مارا کنترل کنند افزود: آنچه امروز شما را در کنار هم قرار داده بصیرت و آگاهی است.
,
 
,
حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه وزیر سابق اطلاعات از پیدا نمودن یک جزوه ۱۰۰صفحه ای مربوط به سازمان سیا آمریکا پیدا نمودند که برای کشور ما تا ۳۰ ،۴۰ سال برنامه دارند افزود: دشمن برای فرهنگیان،دانشجویان،نیروهای نظامی و ...برنامه دارد و بلد است با یک تیر چند هدف را بزند و دین،اعتقادات،روحانیت و ...را زیر سوال ببرد و از هر روشی استفاده می کند.
,
 
,
سخنران مراسم  ۲۲بهمن گفت :ما به رهبر معظم انقلاب،شهدا و خانواده شهدا،سپاه پاسداران و بسیج ،وحدت مردم با مسئولین و بالاعکس افتخار می کنیم چراکه بغض و نفرت دشمنان آمریکا و اسرائیل اند.
,
 
,
وی از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پایبندی به ارزش های اسلام،هدف گیری آرمان های انقلاب و تلاش به سمت آن ها،پایبندی به استقلال‌کشور،حساس بودن به نقشه دشمن و داشتن تقوای دینی و سیاسی را از شاخصه های انقلابی گری برشمرد.
,
 
,
درمیان:
, درمیان:,
حجت الاسلام حسینی امام جمعه درمیان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل است.
 
وی ضمن یادآوری دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران و وجود مشکلات متعدد و زیادی از جمله نبود برق ، گاز و تلفن و همچنین کمبود نیروهایی مانند پزشک که آنها هم غیر ایرانی بودند گفت : الحمدلله پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی اعم از گازرسانی ، برق رسانی ، کشیدن خطوط تلفن و وجود پزشک های ایرانی در تمام نقاط ایران عزیز هستیم.
 
حجت الاسلام حسینی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مقابل بزرگترین قدرت ها و استکبار جهانی ایستاد گفت : زمانی ایران در دستان آمریکا بود به طوری که آن ها در تمام امور کشورمان دخالت میکردند.
 
وی افزود : در آن دوران آمرکا هرچه اراده می کرد باید انجام می گشت مانند این که زمانی رضاشاه دیکتاتور به دستور آمریکا رفت و دیکتاتور دیگری روی کار آمد.
 
امام جمعه درمیان در ادامه گفت : در زمان قبل از انقلاب اسلامی ایران آمریکا هرگاه شرایطی باب میلش نبود فوری شرایط را به نفع و باب میل خود تغییر می داد.
 
وی با بیان این که امروزه هرچه اراده دولت و مردم است در راستای رساندن امکانات و رفاه برای مردم در تمام حوزه ها انجام می گیرد و رو به توسعه است گفت :از زمان برپایی انقلاب اسلامی بارها دشمن تلاش کرد تا توطئه ها و جریان های مختلفی را جهت ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم ایران طراحی و اجرا کند اما بحمدالله به نتیجه نرسیدند.
 
امام جمعه شهرستان بیکاری و کم آبی را دو معضل بزرگ کشور دانست و افزود : اراده دولت بر این است تا این دو معضل بزرگ هرچه زودتر رفع گردد.
 
وی با تأسف برای این که در سال های اخیر برای مدارا با شرایط اقتصادی و معیشتی مردم روستاها تعرفه آب ارزان بود گفت‌ : در تصمیمی دلسوزانه اما بدون آینده نگری تعرفه های آب در دوران اخیر ثابت ماند که این امر موجب استفاده بدون احتیاط و صرفه جویی مردم از آب شد که باعث وجود شرایط نامطلوب کم آبی در دهه اخیر گشت.
 
وی در ادامه گفت : در حوزه ی آب رسانی آنچه پیش بینی می شود این است که ان شاء الله در دهه آتی همه روستاهای بزرگ آب رسانی خواهند شد.
 
حجت الاسلام حسینی نظام بانکی را مقصر اصلی در ایجاد تورم ، بیکاری و رکود اقتصادی دانست و گفت : نرخ سودهای نامشروعی که ۱٪ آن هم زیاد است و بنا به نطرات و فتواهای علمای شیعه و اهل سنت حرام است از ۸٪ و ۹٪ به ۲۸٪ تساعد پیدا کرد که در این چند سال اخیر کمی سیر نزولی داشته است اما همچنان زیاد و حرام است.
 
وی با بیان این که در یک نظام بانکی اسلامی نباید این سودهای نامشروع ، اضافی و سرسام آور باشد گفت : در این سال های اخیر تولیدی ها و کارخانه هایی که وام گرفته بودند پشیمان شده و کم کم رو به تعطیلی و کسادی رفته اند اما باقی  کارخانه ها که روی پای خود ایستاده و از وام های بانکی استفاده نکردند همچنان در حال خدمت رسانی به مردم می باشند.
 
وی تصریح کرد : در حل معضلات و مشکلات کشور ، همه مردم باید دست به کار شده و با اقتصاد مردم نهاد و مقاومتی رونق ایجاد کنند و مسئولین نیز وظیفه دارند از آن ها حمایت کنند.
 
حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین خواست مقدمات اقتصاد مقاومتی و مردمی را در راستای تحقق اشتغال فراهم کنند.
 
وی با بیان این که ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی دارای رتبه جهانی خوبی است گفت : رهبر معظم ایران با این حال از شرایط راضی نیستند و از مسئولین تلاش بیشتری می خواهند.
 
وی همچنین گفت : شأن کشور شهدا ، علما ، بزرگان ، دانشمندان و مخترعین خیلی بیشتر از این هاست.
 
وی ضمن این که در حوزه سیاست در سال های اخیر پیشرفت های پشم گیری داشته ایم گفت : در حوزه های توریست درمانی ، زیست فناوری ، نانو فناوری ، هوا و فضا ، فنی و مهندسی و انتقال فرهنگ شهادت نیز بسیار موفق بوده ایم.
 
امام جمعه شهرستان با باشاره بر این که ایران جز ۸ کشور اول دنیا در حوزه هوا و فضا است گفت : در حوزه فنی و مهندسی نیز در قدیم برای ساخت یک سد بتنی ساده از مهندسان غیر ایرانی و مصالح وارداتی استفاده می شد اما امروزه شاهد ساخت مصالح و ساختمان های بزرگ و با کیفیت به کمک مهندسان بومی و ایرانی هستیم.
 
حجت الاسلام علیرضا حسینی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم ، شهدای آتش نشان ، شهدای میهن و هسته ای گفت :دشمن تمام تلاش خود را برای دوری نسل جوان از شهدا و فرهنگ شهادت می کند اما همچنان که می بینیم در رسیدن به اهدافش ناتوان است و فرهنگ شهادت و حق طلبی همچنان در جوانان ما پابرجاست.
 
وی وجود شهیدان و انتقال فرهنگ شهادت را نشانه ارتقای فرهنگی در بینش سیاسی کشور دانست.
 
وی در حوزه نظامی با اشاره به ساخت بهترین و به روزترین موشک ها و تسلیحات نظامی گفت : بنیه قوی نظامی نظام جمهوری اسلامی ایران موجب دلگرمی برای دوستان و ایرانیان و ترس ، رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران می گردد.
 
امام جمعه درمیان با اشاره به انواع شکرگزاری که به صورت بیانی ، قلبی ( اعتقاد و باور نعمت ها ) و عملی ( حفاظت از نعمت ها ) است گفت : بهترین نوع شکرگزاری به صورت عملی است که بحمدالله انقلاب اسلامی ایران ضمن بیان قدردانی و اعتقاد به نعمات الهی از آن ها حفاظت نیز می کند.
 
وی استقامت و پایداری برای ارزش ها ، آرمان ها و شهدای این انقلاب مهم و ضروری خواند و گفت : اهداف بسیار بزرگی با استقامت و پایداری محقق می شود و خواهد شد.
 
حجت الاسلام حسینی در رابطه با حل مشکلات مردم گفت : به مردم هوشیار ، آگاه ، مهربان و همیشه در صحنه شهرستان درمیان قول می دهیم که ما مسئولین و فرماندار محترم شهرستان دست به دست هم دهیم که مشکلات شما را رفع کنیم تا در پیشگاه حضرت حق ، رهبری و وجدانمان سربلند و رو سفید باشیم.
 
,
حجت الاسلام حسینی امام جمعه درمیان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل است.
,
 
,
وی ضمن یادآوری دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران و وجود مشکلات متعدد و زیادی از جمله نبود برق ، گاز و تلفن و همچنین کمبود نیروهایی مانند پزشک که آنها هم غیر ایرانی بودند گفت : الحمدلله پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی اعم از گازرسانی ، برق رسانی ، کشیدن خطوط تلفن و وجود پزشک های ایرانی در تمام نقاط ایران عزیز هستیم.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مقابل بزرگترین قدرت ها و استکبار جهانی ایستاد گفت : زمانی ایران در دستان آمریکا بود به طوری که آن ها در تمام امور کشورمان دخالت میکردند.
,
 
,
وی افزود : در آن دوران آمرکا هرچه اراده می کرد باید انجام می گشت مانند این که زمانی رضاشاه دیکتاتور به دستور آمریکا رفت و دیکتاتور دیگری روی کار آمد.
,
 
,
امام جمعه درمیان در ادامه گفت : در زمان قبل از انقلاب اسلامی ایران آمریکا هرگاه شرایطی باب میلش نبود فوری شرایط را به نفع و باب میل خود تغییر می داد.
,
 
,
وی با بیان این که امروزه هرچه اراده دولت و مردم است در راستای رساندن امکانات و رفاه برای مردم در تمام حوزه ها انجام می گیرد و رو به توسعه است گفت :از زمان برپایی انقلاب اسلامی بارها دشمن تلاش کرد تا توطئه ها و جریان های مختلفی را جهت ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم ایران طراحی و اجرا کند اما بحمدالله به نتیجه نرسیدند.
,
 
,
امام جمعه شهرستان بیکاری و کم آبی را دو معضل بزرگ کشور دانست و افزود : اراده دولت بر این است تا این دو معضل بزرگ هرچه زودتر رفع گردد.
,
 
,
وی با تأسف برای این که در سال های اخیر برای مدارا با شرایط اقتصادی و معیشتی مردم روستاها تعرفه آب ارزان بود گفت‌ : در تصمیمی دلسوزانه اما بدون آینده نگری تعرفه های آب در دوران اخیر ثابت ماند که این امر موجب استفاده بدون احتیاط و صرفه جویی مردم از آب شد که باعث وجود شرایط نامطلوب کم آبی در دهه اخیر گشت.
,
 
,
وی در ادامه گفت : در حوزه ی آب رسانی آنچه پیش بینی می شود این است که ان شاء الله در دهه آتی همه روستاهای بزرگ آب رسانی خواهند شد.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی نظام بانکی را مقصر اصلی در ایجاد تورم ، بیکاری و رکود اقتصادی دانست و گفت : نرخ سودهای نامشروعی که ۱٪ آن هم زیاد است و بنا به نطرات و فتواهای علمای شیعه و اهل سنت حرام است از ۸٪ و ۹٪ به ۲۸٪ تساعد پیدا کرد که در این چند سال اخیر کمی سیر نزولی داشته است اما همچنان زیاد و حرام است.
,
 
,
وی با بیان این که در یک نظام بانکی اسلامی نباید این سودهای نامشروع ، اضافی و سرسام آور باشد گفت : در این سال های اخیر تولیدی ها و کارخانه هایی که وام گرفته بودند پشیمان شده و کم کم رو به تعطیلی و کسادی رفته اند اما باقی  کارخانه ها که روی پای خود ایستاده و از وام های بانکی استفاده نکردند همچنان در حال خدمت رسانی به مردم می باشند.
,
 
,
وی تصریح کرد : در حل معضلات و مشکلات کشور ، همه مردم باید دست به کار شده و با اقتصاد مردم نهاد و مقاومتی رونق ایجاد کنند و مسئولین نیز وظیفه دارند از آن ها حمایت کنند.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین خواست مقدمات اقتصاد مقاومتی و مردمی را در راستای تحقق اشتغال فراهم کنند.
,
 
,
وی با بیان این که ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی دارای رتبه جهانی خوبی است گفت : رهبر معظم ایران با این حال از شرایط راضی نیستند و از مسئولین تلاش بیشتری می خواهند.
,
 
,
وی همچنین گفت : شأن کشور شهدا ، علما ، بزرگان ، دانشمندان و مخترعین خیلی بیشتر از این هاست.
,
 
,
وی ضمن این که در حوزه سیاست در سال های اخیر پیشرفت های پشم گیری داشته ایم گفت : در حوزه های توریست درمانی ، زیست فناوری ، نانو فناوری ، هوا و فضا ، فنی و مهندسی و انتقال فرهنگ شهادت نیز بسیار موفق بوده ایم.
,
 
,
امام جمعه شهرستان با باشاره بر این که ایران جز ۸ کشور اول دنیا در حوزه هوا و فضا است گفت : در حوزه فنی و مهندسی نیز در قدیم برای ساخت یک سد بتنی ساده از مهندسان غیر ایرانی و مصالح وارداتی استفاده می شد اما امروزه شاهد ساخت مصالح و ساختمان های بزرگ و با کیفیت به کمک مهندسان بومی و ایرانی هستیم.
,
 
,
حجت الاسلام علیرضا حسینی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم ، شهدای آتش نشان ، شهدای میهن و هسته ای گفت :دشمن تمام تلاش خود را برای دوری نسل جوان از شهدا و فرهنگ شهادت می کند اما همچنان که می بینیم در رسیدن به اهدافش ناتوان است و فرهنگ شهادت و حق طلبی همچنان در جوانان ما پابرجاست.
,
 
,
وی وجود شهیدان و انتقال فرهنگ شهادت را نشانه ارتقای فرهنگی در بینش سیاسی کشور دانست.
,
 
,
وی در حوزه نظامی با اشاره به ساخت بهترین و به روزترین موشک ها و تسلیحات نظامی گفت : بنیه قوی نظامی نظام جمهوری اسلامی ایران موجب دلگرمی برای دوستان و ایرانیان و ترس ، رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران می گردد.
,
 
,
امام جمعه درمیان با اشاره به انواع شکرگزاری که به صورت بیانی ، قلبی ( اعتقاد و باور نعمت ها ) و عملی ( حفاظت از نعمت ها ) است گفت : بهترین نوع شکرگزاری به صورت عملی است که بحمدالله انقلاب اسلامی ایران ضمن بیان قدردانی و اعتقاد به نعمات الهی از آن ها حفاظت نیز می کند.
,
 
,
وی استقامت و پایداری برای ارزش ها ، آرمان ها و شهدای این انقلاب مهم و ضروری خواند و گفت : اهداف بسیار بزرگی با استقامت و پایداری محقق می شود و خواهد شد.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی در رابطه با حل مشکلات مردم گفت : به مردم هوشیار ، آگاه ، مهربان و همیشه در صحنه شهرستان درمیان قول می دهیم که ما مسئولین و فرماندار محترم شهرستان دست به دست هم دهیم که مشکلات شما را رفع کنیم تا در پیشگاه حضرت حق ، رهبری و وجدانمان سربلند و رو سفید باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه