اخبار داغ

امیر حبیب الله سیاری در گفتگو با دانا خبر داد:

رونمایی از زیردریایی و ناوهای موشک انداز جدید ارتش در سال آینده/ مسئولین برای حل مشکلات معیشتی باید همت خود را افزایش دهند

رونمایی از زیردریایی و ناوهای موشک انداز جدید ارتش در سال آینده/ مسئولین برای حل مشکلات معیشتی باید همت خود را افزایش دهند
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اسرائیل یک متجاوز گر است که سوریه برای دفاع از خودش در مقابل این تجاوز اقداماتی کرده است و نتیچه هر تجاوزی سر نگونی است.
[

امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اولویت ها برای حل  مسائل معیشیتی و اقتصادی مردم گفت: مسئولین باید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از همه منابع موجود کار کنند و همت خود را افزایش می دهند تا مشکلات حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون هماهنگ کننده ارتش در پاسخ به سوالی در خصوص رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی دریایی در سال آینده گفت: زیر دریایی و ناوهای موشک انداز جدیدی داریم که انشالله سال آینده از آنها رونمایی می شود.

,

وی با اشاره به خبر سقوط جنگنده اف 16 اسرائیلی توسط سامانه پدافند هوایی سوریه اظهار داشت: اسرائیل یک متجاوز گر است که سوریه برای دفاع از خودش در مقابل این تجاوز اقداماتی کرده است و نتیچه هر تجاوزی سر نگونی است.

,

امیر سیاری در پایان با اشاره به چهلمین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی وظیفه یک انقلابی واقعی را همایت کامل از انقلاب بیان داشت و افزود: یک انقلابی واقعی باید تا بی نهایت از انقلاب اسلامی دفاع کند و همیشه و در همه عرصه از انقلاب دفاع کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه