اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در همدان:

اسرائیل ازپیشرفت موشکی ایران هراسان است

اسرائیل ازپیشرفت موشکی ایران هراسان است
نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تأکید بر اقتدار و پیشرفت نظام دفاعی کشور گفت: اسرائیل از پیشرفت موشکی ایران هراسان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در جمع مردم ولایتمدار همدان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه از حضور شگفت انگیز مردم قدردانی و اظهار کرد: در این ایام که با شهادت صدیقه فاطمه (س) مقارن شده است انقلاب را

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی، امکانات زندگی، پزشکی و تحصیلی کشور بسیار ناچیز بود یا اصلا نبود عونوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی پیشرفتهای چشمگیری در عرصه پزشکی، تحصیلی و شاخص های رفاه زندگی ایجاد شده است.

,

 

,

وی افزود: امروز دشمن به حدی ذلیل شده است که به دیوارنویسی ذلیلانه متوسل شده است چراکه قدرت نظامی و موشکی ما در کشور به کابوس دشمنان تبدیل شده است.

,

 

,

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه عدهای با عینک بدبینی سعی در نادیده گرفتن ثمرات انقلاب دارند تبیین کرد: شاید در زمان رژیم سابق به خواب هم نمیدیدیم در استان همدان ریل راهآهن ایجاد شود اما امروز از کرمانشاه تا تهران و به دیگر نقاط کشور ریل داریم.

,

 

,

وی متذکر شد: رهبر انقلاب اولین شخصیت جهان امروز است و باید به وجود این رهبر که کشور را در هر شرایطی به بهترین نحو مدیریت و رهبری کرده است بالید.

,

 

,

آیت الله محمدی بیان کرد: امروز اسرائیل برای در امان ماندن از تحرکات لبنان در رمزهای خود دیوار میکشد و ما بدون این دیوار کشی ها مرزهای خود را تا کیلومترها آنسوتر گسترش داده و امنیت ایجاد کرده ایم.

,

وی با اشاره به آشتی دو کره جنوبی و شمالی گفت: آمریکا تلاش میکند آشتی بین این دو کشور را مختل کند زیرا حالا ابهتی در منطقه ندارد و به دریوزگی قدرت افتاده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: چند داعشی برای تهدید مجلس و تخریب امنیت کشور اجیر شده بودند و ایران پاسخی به این جسارت داد که هنوز هم آمریکا و اسرائیل به خود می لرزد.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر این امر که دنیا از پیشرفت موشکی ما هراسان است یادآور شد: امروز خواب بر آمریکا و اسرائیل حرام شده زیرا از پیشرفت موشکی ایران واهمه دارند و این در حالی است که در رژیم پهلوی کشور حتی قادر به تولید سیم خاردار هم نبود.

,

 

,

آیت الله محمدی به بیرون راندن خفتبار رضا شاه از کشور اشاره کرد و افزود: او پادشاه کشور بود و با این خفت او را از کشورش راندند و امروز از رهبر این کشور در منطقهو حتی دنیا حساب میبرند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:22 بهمن روز قدری است که باید آن را قدر دانست

, عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:22 بهمن روز قدری است که باید آن را قدر دانست, عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:22 بهمن روز قدری است که باید آن را قدر دانست,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در جمع راهپیماییان اسدآبادی گفت:: روز 22 بهمن روز معیار و روز قدر است و باید قدر این روز را دانست.

,

 

,

علی آقا محمدی با حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن در اسدآباد ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  با  اشاره به اینکه  از سال 42 به بعد با انتخاب امام به عنوان رهبری انقلاب، اظهار کرد: از سال 42 تا 57 که سالروز پیروزی انقلاب است، امام خمینی در طول این سالها زندان رفت، به کشورهای مختلف تبعید شد اما از پای ننشست تاانقلاب به ثمر نشست.

,

 

,

وی به اراده ملت جمهوری اسلامی در پیروزی و پایداری انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور ملت در این راهپیمایی یمک نوع عبادت است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مردم آمدند در این روز به آمریکا بگویند که ای آمریکا ما راه بزرگی را آغاز کرده ایم و تا زمانی که دشمنانی را مانند از صحنه خارج نکنیم، ساکت نخواهیم نشست.

,

 

,

وی به دستاوردهای مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز ایران به موشک مجهز است و این موشکها توسط نسلهای دوم انقلاب ساخته شد وگرنه ماچه می دانستیم موشک چیست.

,

 

,

 

,

امام جمعه نهاوند: انقلاب اسلامی وابستگی به دشمنان را از بین برد

, امام جمعه نهاوند: انقلاب اسلامی وابستگی به دشمنان را از بین برد, امام جمعه نهاوند: انقلاب اسلامی وابستگی به دشمنان را از بین برد,

درنهاوند نیز،امام‌جمعه نهاوند با حضور در مراسم سالروز پیروزی انقلاب گفت: باوجود همه توطئه‌های دشمنان ولی مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود نشان دادند که دست از انقلاب اسلامی نمی‌کشند و به آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب مردمی پایبند هستند.

,

 

,

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وابستگی به آمریکایی‌ها و بیگانگان را در عرصه‌های مختلف قطع کرد و باعث شکوفا شدن استعدادهای درونی ملت ایران شد.

,

 

,

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و هسته‌ای، دنیا شاهد پیشرفت‌های عظیم فرزندان ایران اسلامی است که این پیشرفت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی افزود: دشمنان همیشگی ملت ایران که نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را ببینند همواره در حال توطئه هستند ولی حضور پرشور و با بصیرت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز بار دیگر نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

,

 

,

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: حضور پرشور، گسترده و آگاهانه مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حامل این پیام برای جهانیان است که توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان درحرکت پرشتاب انقلاب اسلامی بی‌تأثیر است.

,

 

,

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و هسته‌ای، دنیا شاهد پیشرفت‌های عظیم فرزندان ایران اسلامی است که این پیشرفت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی افزود: دشمنان همیشگی ملت ایران که نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را ببینند همواره در حال توطئه هستند ولی حضور پرشور و با بصیرت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز بار دیگر نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

,

 

,

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: حضور پرشور، گسترده و آگاهانه مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حامل این پیام برای جهانیان است که توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان درحرکت پرشتاب انقلاب اسلامی بی‌تأثیر است.

,

 

,

در پایان مراسم پس از سخنرانی امام‌جمعه نهاوند بیانیه راهپیمایی قرائت شد و مردم با سردادن الله‌اکبر پشتیبانی خود را از آن اعلام کردند.

,

امام جمعه تویسرکان:دنیا تماشایی بودن راهپیمایی امروز را نظاره گر شد/مشهود بودن قدرت نمایی خط مقدم جبهه مقاومت در روزهای اخیر

, امام جمعه تویسرکان:دنیا تماشایی بودن راهپیمایی امروز را نظاره گر شد/مشهود بودن قدرت نمایی خط مقدم جبهه مقاومت در روزهای اخیر, امام جمعه تویسرکان:دنیا تماشایی بودن راهپیمایی امروز را نظاره گر شد/مشهود بودن قدرت نمایی خط مقدم جبهه مقاومت در روزهای اخیر,

امام جمعه تویسرکان هم در این مراسم گفت: امروز برخی ما را از جنگ با دشمن می ترسانند، ملت مسلمان مؤمن جنگ طلب نیست اما جنگ ترس هم نیست و هر گاه دشمن ملت را تهدید کرد حضور مردم در برابر دشمنان با شکوه تر و وحدتشان بیشتر می شود و همان گونه که رهبر انقلاب این حضور امروز مردم ایران زمین را تماشایی دانست، چنین شد.

,

 

,

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن در تویسرکان، گفت: هر آنچه دشمنان علیه ملت ما نقشه کشیدند نتوانستند کاری از پیش ببرند، چرا که هر آن کسی که در راه خدا ایستادگی کرد برایش عمل صالحی محسوب شد و خدا هم او را یاری می کند.

,

 

,

وی اظهار کرد: اگر مردم ما در برابر زیاده خواهی امریکا ایستاده اند و به استکبار باج نمی دهد این به دلیل آموزه های دینی است، اینکه هیچ گاه در برابر کافران سر فرود نمی آوریم.

,

 

,

امام جمعه تویسرکان افزود: یکی از شعارهای دشمنان شکنانه و محوری ملت عزیز ما بر امریکا و مرگ بر اسرائیل است و به حقیقت این مرگ گفتن های ملت ما بر استکبار، ریشه های قرآنی دارد والبته مهمتر از همه مواضع حکیمانه رهبر نیز فقهی و قرآنی است.

,

 

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: کفاری که از استقلال عصبانی اند به آنان بگویید از این عصبانیت بمیرید و به این دلیل می گوییم با فریاد بر می آوریم مرگ بر امریکا.

,

 

,

وی عنوان کرد: امروز برخی ما را از جنگ با دشمن می ترسانند، ملت مسلمان مؤمن جنگ طلب نیست اما جنگ ترس هم نیست و هر گاه دشمن ملت را تهدید کرد حضور مردم در برابر دشمنان با شکوه تر و وحدتشان بیشتر می شود و همان گونه که رهبر انقلاب این حضور امروز مردم ایران زمین را تماشایی دانست، چنین شد.

,

 

,

امام جمعه تویسرکان در ادامه به موفقیت های جبهه مقاومت و به ویژه نیروی های سوری در برابر موشک های اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: این روزها همه شاهد استقلال سوریه و اقتدار این کشور ر برابر قدرت پوشالی امریکا و اسرائیل جنایتکار و غاصب هستند.

,

 

,

حجت الاسلام موحدی همچنین افزود: گرچه برخی ها می خواهند جوانان و مردم با را ناامید و دلسرد کنند، اما ما با حکم قرآن تا آخرین لحظه ایستاده ایم.

,

 

,

وی به موضوع تبعیض، فسادهای مالی برخی مسئولان، اشرافی زندگی کردن آنان و حقوق های نجومی هم اشاره و اظهار کرد: این ملت همیشه نشان داده پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری است و حضورشان در این راهپیمایی این ادعا را ثابت می کند، با این وجود از رؤسای سه قوه می خواهند با مفسدان اقتصادی به شدت برخورد کنند.

,

 

,

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: ما از دولتمردان می خواهیم تا با ساده زیستی به منویات رهبری عمل کنند، چرا که امروز آنچه که مردم ما را دلشادتر می کند همینه مقابله با فسادها  و تبعیض های موجود است و امید آن که مسئولان ما مطالبات مردمی را اجابت کنند.

,

 

,

امام جمعه منطقه قهاوند :دشمن در حال برنامه ریزی و عملی کردن فتنه های سنگین برای مردم ایران است

, امام جمعه منطقه قهاوند :دشمن در حال برنامه ریزی و عملی کردن فتنه های سنگین برای مردم ایران است, امام جمعه منطقه قهاوند :دشمن در حال برنامه ریزی و عملی کردن فتنه های سنگین برای مردم ایران است,

امام جمعه شهر قهاوند نیز اظهار کرد: برنامه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران این است که مردم را از انقلاب و ارزش های آن دور کنند و با فاصله انداختن بین مردم و نظام آن ها را از نظام زده کنند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین حسین محققی با حضور در جمع راهپیمایان قهاوندی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم منطقه در این راهپیمایی عظیم بیان داشت: مردم منطقه امروز با حضور پر رنگ و با صلابت خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهر رقم زدند.

,

 

,

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از همین حضور با صلابت و در صحنه شما مردم متدین ،انقلابی و ولایتمدار ناراحت می شوند و توطئه هایی را برای این نظام برنامه ریزی می کنند .

,

 

,

امام جمعه شهر قهاوند افزود: برنامه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران این است که مردم را از انقلاب و ارزش های آن دور کنند و با فاصله انداختن بین مردم و نظام آن ها را از نظام زده کنند.

,

 

,

 وی بیان داشت: عظمت، دستاوردها و کارآیی نظام را باید در نوع عکس العمل دنیا ونظام سلطه مشاهده نمود.

,

 

,

وی گفت: این که در 40 سالگی انقلاب دانشگاه آمریکایی بعد از اغتشاشات نظر سنجی می کند و 86درصد مردم از نظام و ساختار حکومت دفاع می کنند و خواهان آن هستندکه درسایه جمهوری اسلامی مشکلاتشان حل بشود نشان ازکارآمدی نظام دینی وحکومت ولایی وفاداری ملت به نظام ولایی وآرمانهای آن دارد.

,

 

,

حجت الاسلام محققی گفت: کسانی که مدام فشار می آوردند تا حصر سران فتنه شکسته شود و  دراین قصه رهبری رامقصر می دانستند و می گفتند تاکی فتنه!

,

 

,

 

,

رییس سازمان برنامه و بودجه استان در فامنین:امروز حضور پرشکوه مردم، نعمتی از جانب الهی است

, رییس سازمان برنامه و بودجه استان در فامنین:امروز حضور پرشکوه مردم، نعمتی از جانب الهی است, رییس سازمان برنامه و بودجه استان در فامنین:امروز حضور پرشکوه مردم، نعمتی از جانب الهی است,

دکتر سید اسکندر صیدایی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در اجتماع راهپیمایان در مسجد اعظم فامنین گفت:حضور گسترده و پرشور امروز شما مردم ازهمه اقشار و از تمامی نقاط شهرستان، معطوف در پیشگاه الهی است، شهدا نگاهشان به قدمهای شما بود درود بر شما مردان و زنان.

,

 

,

وی افزود:ما امروز برنامه داریم آینده نگریم گرچه در وضعیت تحریم هستیم ولی مردم ولی نعمت ما هستند و ما خادم آنها هستیم امروز در نگاه ما عدالت محوری، اشتغال زایی و ایجاد توسعه در جاهایی که تازه بوجود آمدند در اولویت است این شهرستان دارای استعدادهای توسعه و پیشرفت است دارای مردم ولایتمدار و شهرستانی که دارای استعدادهای توسعه ای است باید همه دولتمردان خادمین این مردم باشند

,

 

,

صیدایی ابراز داشت:ما هنوزدر میانه راه هستیم هدف ما اسقرار حاکمیت الهی و سپردن پرچم عدالت، به دست عدالت گستر جهان حضرت مهدی موعود است، این راه که چند صدهزار شهید و جانباز ایثارگر مسیر ان را تداوم دادند هم اکنون پرچم ان دینداری و پیشرفت در دست شما مردم خوب نسل حاضر است ما باید دنیای تشنه عدالت را از حاکمیت دین برخوردار کنیم.

,

 

,

فرماندار بهار:رمز پیروزی انقلاب ایران پشتوانه مردمی آن است

, فرماندار بهار:رمز پیروزی انقلاب ایران پشتوانه مردمی آن است, فرماندار بهار:رمز پیروزی انقلاب ایران پشتوانه مردمی آن است,

فرماندار شهرستان بهار در جمع مردم شهر بهار در راهپیمایی ۲۲ بهمن رمز موفقیت کشور اسلامی ایران را حضور گسترده مردم و از آن مهمتر رهبری این نظام دانست و گفت: استحکام و استمرار این نظام مدیون ولایت مداری مردم و یکپارچگی این مردم است.

,

 

,

مرادی پناه ادامه داد: ما به عنوان مسئولین این نظام موظفیم تمام تلاش خود را جهت رفاه حال مردم انجام دهیم. مردم ما با حضور گسترده خود در راهپیمایی وظیفه خود را انجام دادند ، حال نوبت مسئولین است که به وظایف خود عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه