اخبار داغ

وزیر سابق ارشاد:

«به وقت شام»آغازگر نمایش مجاهدت مدافعان حرم در قالب هنر است/تهیه فیلم هایی با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم زحمت بالایی می طلبد

«به وقت شام»آغازگر نمایش مجاهدت مدافعان حرم در قالب هنر است/تهیه فیلم هایی با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم زحمت بالایی می طلبد
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: فیلم آقای حاتمی کیا با عنوان "به وقت شام" در خصوص دفاع از حرم اهل بیت ، مجاهدت مدافعان حرم و همچنین ضرورت حضور در سوریه و عراق است که کمتر در این خصوص کار شده بود و این فیلم به نوعی آغازگر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان با بیان اینکه دفاع مقدس گنج پایان ناپذیری است که باید از ظرفیت های آن برای مدت طولانی استفاده کرد،گفت: باید همه ابزارهای هنری مانند کتاب، تئاتر، فیلم و انیمیشن را به کار گرفت تا همه رشادت ها، غیرت ها و همتی که وجود داشت، برای نسل جوان تبیین شود تا بدانند پدرانشان چه فداکاری هایی انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان,

 

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: برخلاف دوران قاجار و پهلوی که هرگاه نزاع و جنگی با کشورهای همسایه بود، برخی از خاک کشور را از دست دادیم اما در هشت سال دفاع مقدس، علیرغم اینکه دشمن ما تنها صدام و حزب بعث نبود بلکه همه ارتجاع عرب وکشورهای اروپایی و آمریکا از آن حمایت و تجهیزش می کردند، فرزندان دلیر این کشور در مقابلش ایستادند و صحنه های افتخارآمیزی ایجاد کردند.

,

 

,

وی ابراز کرد: بنابراین باید این فرهنگ ایثار، گذشت و روحیه شهادت طلبی به فرزندان ما و همچنین به همه دنیا منتقل شود که باعث غرور و مباهات است و هرمقدار کار هنری دراین زمینه انجام شود، کم است.

,

 

,

حسینی اظهار داشت: علاوه بر دفاع مقدس، بحث مدافعین حرم را هم داریم که فیلم آقای حاتمی کیا با عنوان "به وقت شام" در خصوص دفاع از حرم اهل بیت ، مجاهدت مدافعان حرم و همچنین ضرورت حضور در سوریه و عراق است که کمتر در این خصوص کار شده بود و این فیلم به نوعی آغازگر بود.

,

 

,

وزیر فرهنگ و ارشاد کشور در دولت نهم بیان کرد: امیدواریم دیگر هنرمندان متعهد نیز به این حوزه وارد شده و در قالب جذاب هنر، پاسخگوی کسانی باشند که در خصوص لزوم حمایت ما از مردم سوریه و لبنان ابهامات و سوالاتی ایجاد می کردند؛ قطعا در قالب هنر به خوبی می توان به این مسائل پرداخت و حقانیت و مظلومیت نظام اسلامی کاملا آشکار کرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: باید از هنرمندان و فیلمسازانی که دراین حوزه ها وارد می شوند، تشکر کنیم چرا که کار بسیار دشواری است که با صحنه های جنگ و درگیری سروکار دارد و با یک کار معمولی یا آپارتمانی که هزینه چندانی ندارد و در ظرف مدت کوتاهی آماده می شود، فرق دارد و هم تحقیقات درخصوص آن و هم فیلمبرداری و تدوین آن زحمات بسیاری می طلبد.

,

 

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: همانطور که سردار حاج قاسم سلیمانی از آقای حاتمی کیا برای چنین اثری تشکر کردند، دیگران هم باید قدردان این نیروها باشند که چنین زحماتی کشیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه