اخبار داغ

جعفری در گفتگو با آناج مطرح کرد:

ضرورت تغییر در اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تبریز

ضرورت تغییر در اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تبریز
عضو شورای شهر تبریز در خصوص احتمال تغییر اعضای هیئت رئیسه این شورا اظهار داشت: به نظرم باید تغییر اساسی در هیئت رئیسه انجام پذیرد چرا که اگر تغییر اساسی انجام نشود، همان روال سال گذشته ادامه خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمد حسین جعفری در گفتگوی اختصاصی با آناج گفت: در یک سال اخیر شکل گیری شورای شهر، در قالب اقلیت و اکثریت تاثیرات خیلی منفی داشته و وقت اساسی اعضای شورا با مسائل فرعی و حاشیه گرفته شده و این شرایط برای شهر به هیچ وجه مناسب نیست.

وی با بیان اینکه همیشه بحث های جناحی و اقلیت و اکثریت انرژی اعضای شورا را تلف می کند، اظهار داشت: اعتقاد قلبی ام بر این است که حتما باید این شرایط تغییر کرده، اقلیت و اکثریت با همدلی و همراهی با یکدیگر در امورات با هم و یک دل حرکت کنند و مشکلات یک سال گذشته پایان یابد.

عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: قبلا هم عنوان کردم که هیئت رئیسه و شخص رئیس شورا اگر توان اداره شورا را ندارند اجازه بدهند افرادی در هئیت رئیسه باشند تا بتوانند از پتانسیل 21 اعضا استفاده کرده و انرژی‌های اعضا تلف نشود.

وی با بیان اینکه  در صورت عدم استفاده از توانمندی جمعی شورا در حق شهرداری و مردم جفا کرده ایم، اضافه کرد: رئیس آینده شورا باید فردی باشد که فارخ از چپ، راست، اقلیت و اکثریت فراجناحی عمل کرده و با توسل به خرد جمعی اعضای شورا همه اعضای شورا از توانمندی ها و پتانسیل اعضا حداکثر استفاده را ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
  • دریک سال گذشته 21 نفر در یک نفر خلاصه شده بود
,
  • دریک سال گذشته 21 نفر در یک نفر خلاصه شده بود
  • , دریک سال گذشته 21 نفر در یک نفر خلاصه شده بود,

    جعفری با اعلام اینکه  در یک سال گذشته 21 نفر در یک نفر خلاصه شده که نباید اینگونه می شد، اضافه کرد:در این یک سال اعضا در حاشیه مانده و حتی اعضایی که در گروه اکثریت هم بوده اند از خیلی مسائل اطلاع کافی نداشته اند.

    وی ضمن یادآوری موضوعات جلسات گذشته شورا عنوان کرد: حتی اعضای هیئت رئیسه هم در مواردی بی اطلاع بودند و خود  اذعان می کردند در صحن شورا از مسائل اصلی اطلاع یافته اند، که این در تعامل با اعضا نقطه ضعف جدی است.

    عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز تاکید کرد: اعتقاد قبلی دارم باید رئیس شورا از اختیارات خود به دیگر اعضا تنفیذ کرده و براساس تخصص و توان کاری هر یک از اعضا در پیش برد وظایف شورا و رئیس شورا نقش ایفا کند.

    وی با بیان اینکه همه اعضای شورای باید نقش طلایی در تصمیمات داشته باشند، گفت: واقعا اگر 21 نفر نقش مستقیم و طلایی در چارچوب وظایف شورای شهر ایفا کنند، در یک سال آینده شاهد پیشرفت های چشم گیری در شهر خواهیم بود.

    جعفری با بیان اینکه نقش اساسی دادن به اعضا در شورا می تواند نقطه قوت شهر باشد، گفت: واقعیت این است که منافع شهر با گروه بندی به صورت اقلیت و اکثریت هم خوانی نداشته و همدلی و همراهی کل اعضای شورای شهر را می طلبد.

    مدیرعامل سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: باید از حوادث تلخ یک سال گذشته عبرت گرفته و اختلافات را کنار بگذاریم، حرکت به سوی هم گرایی در جهت اهداف شهروندان و شهرمان را سرلوحه فعالیت های اعضای شوراست.

    وی اضافه کرد: نگاه فرا جناحی به دور از نگاه اقلیت و اکثریت در انتخاب سال آینده هیئت رئیسه می تواند نقش اساسی ایفا کند.

    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    • نباید کسی به خودش اجازه بدهد تا به هر قیمیت رئیس شورا باشد.
    ,
  • نباید کسی به خودش اجازه بدهد تا به هر قیمیت رئیس شورا باشد.
  • , نباید کسی به خودش اجازه بدهد تا به هر قیمیت رئیس شورا باشد.,

     
    وی با بیان اینکه  قرارنیست ما به هر قیمتی رئیس شورا باشیم گفت: نباید هر کسی به خود اجازه کاندید شدن برای ریاست شورا را بدهد.

    سردار جعفری خاطرنشان کرد: رعایت منافع شهر شاه کلید تصمیمات بوده و در صورتی میسر می شود که به اعضا در شورا نقش اساسی بدهیم.

    ,
    ,
    ,
    ,
    • در شورا 21 نخبه وجود دارد
    ,
  • در شورا 21 نخبه وجود دارد
  • , در شورا 21 نخبه وجود دارد,

    وی ادامه داد: در شورا 21 نخبه وجود دارد؛ این 21 نفر منتخب مردم بوده و هرکدام با تخصص های مختلف گرد هم جمع شدند تا در جهت حل مشکلات شهر بکوشند.

    جعفری با تاکید براینکه در تمامی 21 نفر پتانسیل ریاست شورا وجود دارد، عنوان کرد: باید ریاست آینده شورا بر عهده کسی باشد که حساسیت از طرف اعضا بر روی وی وجود نداشته و از تشنج زایی به دور باشد.

    عضو کمیسیون خدمات و حمل نقل شورا افزود: اگر بر روی کاندیدای بخصوصی حساسیت باشد باز شاهد تشنج و حاشیه در یک سال آینده خواهیم بود و ممکن است این موضوع به بن بست کشیده شده و منافع شهر به خاطر اشخاص خاصی در خطر بیفتد.
    وی در خصوص احتمال تغییر اعضای هیئت رئیسه اظهار داشت: به نظرم باید تغییر اساسی در هیئت رئیسه انجام پذیرد چرا که اگر تغییر اساسی انجام نشود همان روال سال گذشته خواهد بود.

    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,

    انتهای پیام/

    ,
     
    ,

     

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه