اخبار داغ

به همت کانون اندیشه جوان

نشست‌ «نقد و بررسی نظام ریاستی و پارلمانی در ایران» برگزار می‌شود

نشست‌ «نقد و بررسی نظام ریاستی و پارلمانی در ایران» برگزار می‌شود
به گزارش روابط عمومی کانون اندیشه جوان، نشست‌ دوم «نقد و بررسی نظام ریاستی و پارلمانی در ایران» 23 بهمن‌ماه به همت کانون اندیشه جوان و همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، در این دانشگاه، برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانون اندیشه جوان، نشست‌ دوم «نقد و بررسی نظام ریاستی و پارلمانی در ایران» امروز 23 بهمن‌ماه به همت کانون اندیشه جوان و همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، در این دانشگاه، برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست‌ بایدها و نبایدهای سیاسی و حقوقی نظام‌های ریاستی و پارلمانی در ایران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

,

دو موضوع نسبت نظام ریاستی و پارلمانی با حکمرانی خوب و رابطه نظام ریاستی و پارلمانی با مردم سالاری در نشست اول با حضور اساتید و صاحب نظران در حوزه های سیاسی و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین چالش‌ها و فرصت های نظام ریاستی و پارلمانی از منظر حقوقی و نسبت نظام ریاستی و پارلمانی با مقوله تحزب و چگونگی فعالیت احزاب و آینده سیاسی آنها ، از موضوعاتی است که در نشست‌ دوم پیرامون آن بحث خواهد شد.

,

اساتید و موضوعات مورد بحث در روز 23 بهمن ماه بدین شرح است:

,

نظام ریاستی و پارلمانی؛ چالش ها و فرصت ها با حضور دکتر سید محمد هاشمی؛ عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر غلامحسین الهام؛ عضو هیات علمی دانشگاه تهران

,

نسبت نظام ریاستی و پارلمانی با مقوله تحزب با حضور دکتر سعید شریعتی؛پژوهشگر و فعال سیاسی و دکتر فرزاد جهان‌بین؛ عضو هیات علمی دانشگاه شاهد

,

گفتنی است نشست‌های «نقد وبررسی نظام ریاستی و پارلمانی» 23 بهمن ماه 1396 از ساعت 13 تا 16 در سالن الزهرا دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌گردد.

,

شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه