اخبار داغ

لیونی: مذاکره با حماس اشتباه بود

لیونی: مذاکره با حماس اشتباه بود
وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با بیان این که مذاکرات با حماس اشتباه بود، گفت: من معتقدم که متوقف کردن جنبش حماس از طریق روند سیاسی ممکن نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایسنا، خبرگزاری فلسطینی (سما) نوشت: تزیپی لیونی، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با بیان این موضوع تاکید کرد: باید همچنان با جنبش حماس مقابله کرد تا حماس به این مساله پی ببرد که نه تنها با اقدامات "تروریستی" نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد، بلکه در این راه شکست نیز خواهد خورد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: مادامی که حماس ایدئولوژی داخلی خود را تغییر ندهد، ما در مقابل آن خواهیم ایستاد. به عقیده من از طریق روند سیاسی نمی‌توان حماس را متوقف کرد و ما خواهان موافقت حماس با پیشنهادات خود نیستیم.

,

تزیپی لیونی مدعی شد: جنبش حماس که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و مقابل مردم ما قرار گرفته به خوبی می‌داند که چرا اسرائیل دست به چنین کاری زده است.

,

وی در خصوص مذاکرات قاهره گفت که با حماس مذاکرات نخواهد کرد و تنها با طرف‌های بین‌المللی دراین خصوص گفتگو می‌کند.

,

 

,

وی در خصوص حمایت فلسطینی‌ها از مقاومت گفت: مردم فلسطین باید میان رهبری که بتواند زندگی جدیدی برای آن‌ها رقم بزند و کسی که نمی‌تواند از عهده این کار برآید یکی را انتخاب کنند.

,

لیونی از سخن گفتن در خصوص ترور ناموفق محمد مضیف، رهبر گردان‌های قسام سرباز زد و مدعی شد: هرکس که دست به اقدامات تروریستی می‌زند علاوه بر اینکه ترورش مشروع است، کشتنش امر پسندیده‌ای نیز هست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه