اخبار داغ

تجاوز به دختر مسلمان میانماری

تجاوز به دختر مسلمان میانماری
یک دختر مسلمان 19 ساله روهینگیایی که به دلیل عدم ارائه خدمات پزشکی در میانمار مجبور شده بود به بیمارستان‌‌های بنگلادش مراجعه کند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفت؛ پلیس بنگلادش متجاوزان را آزاد و این دختر را به همراه پدرش بازداشت کرد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از جبهه مستضعفین، یک دختر مسلمان روهینگیایی که به دلیل عدم ارائه خدمات پزشکی در میانمار مجبور شده بود به بیمارستان‌‌های بنگلادش مراجعه کند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
خبرگزاری "اراکان" میانمار به نقل از "بورما تایمز" نوشت: "زبیده بیگوم" دختر ۱۹ ساله مسلمان میانماری که برای معالجه بیماری قلب خود به این کشور مسافرت کرده است؛ توسط چند بنگالی ربوده شد و مورد تجاوز قرار گرفت.
,
 
,
ربایندگان پس از تجاوز ۳ روزه به این دختر، خواستار مبالغ هنگفت مالی از پدر وی شدند.
,
 
,
"محمد الیاس" پدر این دختر گفت: پلیس بنگلادش، با اخذ رشوه ربایندگان را آزاد کرده و ما را با وجود داشتن پاسپورت قانونی و مجوز اقامت، به جرم مهاجر غیر قانونی بازداشت کرد.
,
 
,
گفتنی است بیمارستان‌های دولتی میانمار از پذیرش بیماران مسلمانان و ارائه خدمات پزشکی به آنان امتناع می‌کنند، از همین رو آنان مجبورند به کشورهای همسایه و هم‌پیمان میانمار مسافرت کنند؛ اما در آنجا نیز با شرایط سختی مواجه می‌شوند.
,
 
,
مسلمانان میانماری فقط در مراکز پزشکی بین‌المللی مانند "پزشکان بدون مرز" مداوا می‌شدند که این سازمان‌ها و مراکز نیز توسط دولت تعطیل شده‌اند. 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه