اخبار داغ

اعدام قاتل کودک 8ساله+عکس

اعدام قاتل کودک 8ساله+عکس
قاتل کودک هشت ساله قزوینی صبح امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از فارس،  صبح امروز قاتل کودک هشت ساله قزوینی با حکم دادگاه در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

قاتل ۵۰ ساله به نام «ع ـ ن» اهل و ساکن قزوین و کارمند بازنشسته بانک با یک فقره سابقه کیفری بود که دانش‌آموز ۸ ساله را هفدهم اردیبهشت‌ماه در دبستانی در خیابان سعدی قزوین به قتل رسانده بود.

,

690115 440  اعدام قاتل کودک 8 ساله قزوینی+تصاویر

, 690115 440  اعدام قاتل کودک 8 ساله قزوینی+تصاویر ,

در پی اعلام مسئولان دبستانی واقع در خیابان سعدی، مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و جرح مقارن ساعت ۱۳ هفدهم اردیبهشت ماه، بلافاصله اکیپی از اداره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت به آدرس فوق اعزام و مشخص می‌شود مضروب دانش‌آموزی ۹ ساله بوده که بعداز اتمام کلاس‌های درس توسط ضارب مورد ضرب و جرح واقع شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند و پرونده مقدماتی در کلانتری ۱۱ مدرس تشکیل و از طرفی ضارب خود را به مأموران کلانتری معرفی می‌کند.

,

690116 424  اعدام قاتل کودک 8 ساله قزوینی+تصاویر

, 690116 424  اعدام قاتل کودک 8 ساله قزوینی+تصاویر ,

با توجه به گزارش اولیه مأموران، قاتل به حالت آشفته خود را به مأموران انتظامی معرفی و اظهار داشته با تهیه یک قبضه چاقو به دبستان محل تحصیل فرزند خوانده‌اش مراجعه و وی را با ضرب چاقو به قتل می‌رساند.

,

نظر به شکایت تنها ولی دم (مادر) مقتول که تقاضای قصاص و تسریع در رسیدگی را مطرح کرده بود به استناد بند «الف» ماده ۲۹۰ و ۳۸۱ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ و بند «ک» ماده ۳ قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مصوب ۱۳۸۱ تقاضای تعیین مجازات نامبرده شد.

,

690117 558  اعدام قاتل کودک 8 ساله قزوینی+تصاویر

, 690117 558  اعدام قاتل کودک 8 ساله قزوینی+تصاویر ,

با توجه به عمق این حادثه دادسرای عمومی و انقلاب قزوین پس از یک هفته با صدور کیفرخواستی تقاضای اشد مجازات (قصاص متهم در ملاء عام) را برای این فرد جنایتکار کرد و صبح امروز این قاتل به دار مجازات آویخته شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه