اخبار داغ

تمام مربیان بوندسلیگا+تصاویر

تمام مربیان بوندسلیگا+تصاویر
فصل جدید بوندسلیگا به زودی آغاز می شود. اما اکثر مربیان این لیگ سطح بالای اروپایی برای ایرانیان ناشناخته اند. در این مجموعه قصد داریم شما را با این مربیان و عملکردشان در تیم های بوندسلیگا بیشتر آشنا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا فصل جدید بوندسلیگا به زودی آغاز می شود. اما اکثر مربیان این لیگ سطح بالای اروپایی برای ایرانیان ناشناخته اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در این مجموعه قصد داریم شما را با این مربیان و عملکردشان در تیم های بوندسلیگا بیشتر آشنا کنیم.

,

 

,

, ,

بایرن مونیخ • پپ گواردیولا

,

پپ گواردیولا، سرمربی صاحب‌نام اسپانیایی دومین فصل خود را در باشگاه بایرن مونیخ تجربه می‌کند. او در فصل گذشته به همراه این تیم عنوان قهرمانی باشگاه‌های جهان را کسب کرد و همچنین قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان شد. سرپرستان مونیخ امیدوارند که این تیم بتواند تحت هدایت گواردیولا در فصل جدید هم به موفقیت دست یابد. قرارداد او با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۱۶ معتبر است.

,

, ,

بوروسیا دورتموند • یورگن کلوپ

,

یورگن کلوپ که از سرمربیان محبوب و موفق آلمان محسوب می‌شود، از سال ۲۰۰۸ سکان هدایت زردپوش‌های دورتموند را برعهده دارد. کسب قهرمانی بوندس‌لیگا در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱، سوپرجام آلمان در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، قهرمانی جام حذفی آلمان در سال ۲۰۱۲ و نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا در سال ۲۰۱۳ از افتخارات او به همراه دورتموند محسوب می‌شود. قرارداد او با این باشگاه تا سال ۲۰۱۸ اعتبار دارد.

,

, ,

شالکه • ینس کلر

,

ینس کلر در سال ۲۰۱۲ هدایت تیم شالکه را برعهده گرفت و اگر چه توانست جایگاهی مستحکم برای این تیم در رده‌های بالای جدول فراهم آورد، اما با انتقاد روبرو بوده است. شالکه در فصل گذشته به همراه او رتبه سوم جدول پایانی بوندس‌لیگا را به خود اختصاص داد و در فصل جدید نیز یکی از نمایندگان آلمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا است. قرارداد او با شالکه تا سال ۲۰۱۵ معتبر است.

,

, ,

بایر لورکوزن • روگر اشمیت

,

روگر اشتمیت از جمله چهر‌ه‌های جدید در فصل تازه‌ی بوندس‌لیگا است. او که هدایت بایر لورکوزن را بر عهده دارد، در دو فصل پیشین در خدمت باشگاه اتریشی زالتسبورگ بود و به همراه این تیم یک بار نایب‌قهرمان و یک بار قهرمان لیگ دسته اول فوتبال اتریش شد. قرارداد او با بایر لورکوزن تا سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد.

,

, ,

ولفسبورگ • دیتر هکینگ

,

دیتر هکینگ در سال ۲۰۱۳ هدایت تیم ولفسبورگ را برعهده گرفت؛ تیمی که از حمایت مالی کمپانی فولکس واگن برخوردار است و توان خرید بازیکان جدید را دارد. هکینگ به همراه مدیر ورزشی این تیم، کلاوس آلوفس در تلاش است که جایی پایدار برای ولفسبورگ در رده‌های بالای جدول فراهم آورد و راه حضور این تیم در رقابت‌های اروپایی را هموار سازد. قرارداد او با ولفسبورگ تا سال ۲۰۱۶ معتبر است.

,

, ,

بوروسیا مونشن‌گلادباخ • لوسین فاور

,

لوسین فاور که اهل سوئیس است، سال‌هاست که در بوندس‌لیگای آلمان فعالیت دارد. او چهارمین فصل خود را در خدمت باشگاه بوروسیا مونشن‌گلادباخ تجربه می‌کند. لوسین فاور از دوستداران فوتبال تهاجمی و پاس‌های کوتاه به سبک اسپانیایی‌ها، به ویژه بارسلونا است. فلسفه او و شیوه بازی تیمش سبب شده که واژه "بوروسیا بارسلونا" بر سر زبان‌ها افتد. قرارداد او با بوروسیا مونشن‌گلادباخ تا سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد.

,

 

,

 

,

, ,

ماینس • کاسپار هیولمن

,

کاسپار هیولمن که اهل دانمارک است، از چهره‌های جدید و از جمله مربیان غیرآلمانی در بوندس‌لیگا محسوب می‌شود و در فصل جدید هدایت تیم ماینس را برعهده دارد. او در سال‌های گذشته سرمربی‌گری باشگاه دانماکی نورشلان را عهده‌دار بود و به همراه این تیم در سال ۲۰۱۲ قهرمان لیگ دانمارک و در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ نیز قهرمان جام حذفی این کشور شده بود. قرارداد هیولمن با ماینس تا سال ۲۰۱۷ معتبر است.

,

, ,

آگسبورگ • مارکوس واینسیرل

,

مارکوس واینسیرل (Weinzierl) از سرمربیان جوان بوندس‌لیگا است. او در فصل گذشته توانست به همراه آگسبورگ رده‌ی هشتم جدول پایانی را به خود اختصاص دهد و تیم‌هایی چون هامبورگ و فرانکفورت را پشت سر گذارد که هم از بودجه‌ی بیشتری برخوردارند و هم از سابقه‌ای بیشتر. قرارداد واینسیرل با باشگاه آگسبورگ تا سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد. او در فصل گذشته به عنوان بهترین سرمربی بوندس‌لیگا شناخته شد.

,

, ,

هوفن‌هایم • مارکوس گیسدل

,

مارکوس گسیدل (Gisdol) از آوریل سال ۲۰۱۳ سرمربی‌گری تیم هوفن‌هایم را عهده‌دار است. او توانست در عرض چند هفته هوفن‌هایم را از خطر سقوط به لیگ دسته دوم آلمان نجات دهد و در فصل پس از آن نیز به همراه این تیم در رده‌های میانی جدول پایانی جای گیرد. قرارداد او با هوفن‌هایم تا سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد.

,

, ,

هانوفر • تایفون کورکوت

,

تایفون کورکوت که ترک‌تبار است، در اشتوتگارت به دنیا آمده و به عنوان بازیکن حرفه‌ای هم در بوندس‌لیگا فعالیت داشته و هم در لیگ‌های دسته اول ترکیه و اسپانیا. او ۴۲ بازی ملی نیز برای ترکیه انجام داده است. کرکوت که دومین فصل خود را به عنوان سرمربی هانوفر تجربه می‌کند، پیش‌تر کمک‌مربی تیم ملی فوتبال ترکیه بود.

,

 

,

, ,

هرتا برلین • یوس لوهوکای

,

یوس لوهوکای که هلندی است، نزدیک به پانزده سال است که به عنوان سرمربی در آلمان فعالیت دارد. او در سال ۲۰۱۲ هدایت تیم هرتا برلین را برعهده گرفت و توانست یک سال پس از آن با این تیم پایتخت‌نشین به لیگ دسته اول صعود کند. او پیش از آن نیز صعود به بوندس‌لیگای ۱ را به عنوان سرمربی تیم‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ و آگسبورگ تجربه کرده بود. قرارداد لوهوکای با هرتا برلین تا سال ۲۰۱۶ معتبر است.

,

, ,

وردر برمن • روبین دوت

,

روبین دوت دومین فصل خود را به عنوان سرمربی تیم وردر برمن تجربه می‌کند؛ تیمی که در سال‌های اخیر در رده‌های پایین جدول جای گرفته و در تکرار موفقیت‌های پیشین ناموفق بوده است. دوت پیش‌تر سرمربی‌گری تیم‌های دسته اول فرایبورگ و بایر لورکوزن را برعهده داشت. قرارداد این سرمربی با وردر برمن تا سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد.

,

, ,

آینتراخت فرانکفورت • توماس شاف

,

توماس شاف در سال ۲۰۱۳ پس از ۱۴ سال خدمت به همکاری خود با باشگاه وردر برمن پایان داد. او اکنون پس از یک سال وقفه بار دیگر سرمربی‌گری تیمی در بوندس‌لیگا را برعهده گرفته و در فصل جدید تیم آینتراخت فرانکفورت را هدایت می‌کند. توماس شاف در سال ۲۰۰۴ با وردر برمن قهرمان بوندس‌لیگا و در سال‌های ۱۹۹۱ و ۱۹۹۴ نیز قهرمان جام حذفی آلمان شده بود. قرارداد او با آینتراخت فرانکفورت تا سال ۲۰۱۶ معتبر است.

,

, ,

فرایبورگ • کریستیان اشترایش

,

کریستیان اشترایش چهارمین فصل خود را به عنوان سرمربی فرایبورگ تجربه می‌کند. او پیش از آن نیز سال‌ها به عنوان مربی تیم جوانان این باشگاه و همچنین کمک‌مربی فرایبورگ فعالیت داشت. اشترایش از جمله سرمربیان طرفدار جوانگرایی است. قرارداد او با فرایبورگ تا سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد. ناگفته نماند که اشترایش تحصیل‌کرد‌ه‌ی رشته‌های ورزش، زبان و ادبیات آلمانی و تاریخ است.

,

 

,

, ,

اشتوتگارت • آرمین فه

,

آرمین فه در فصل جدید بار دیگر سرمربی‌گری تیم اشتوتگارت را عهده‌دار است. او در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ نیز سرمربی این تیم بود و به همراه اشتوتگارت در سال ۲۰۰۷ قهرمان بوندس‌لیگا و نایب‌قهرمان جام حذفی شد. او در همان سال نیز به عنوان بهترین مربی بوندس‌لیگا شناخته شد. قرارداد آرمین فه با اشتوتگارت تا سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد.

,

, ,

هامبورگ • میرکو اسلومکا

,

میرکو اسلومکا که از سرمربیان نوآور آلمان محسوب می‌شود، در فوریه سال ۲۰۱۴ هدایت تیم هامبورگ را برعهده گرفت و در نهایت نیز توانست این باشگاه پرسابقه را از خطر سقوط به لیگ دسته دوم نجات دهد. او پیش از آن سرمربی تیم‌های شالکه و هانوفر بود. قرارداد اسلومکا با باشگاه هامبورگ تا سال ۲۰۱۶ معتبر است.

,

, ,

اف ث کلن • پتر اشتوگر

,

پتر اشتوگر که در فصل جدید به همراه اف ث کلن به جمع تیم‌های دسته اولی پیوسته، از دیگر سرمربیان غیرآلمانی بوندس‌لیگا است. او در اتریش به دنیا آمده و به عنوان بازیکن نیز ۶۵ بازی ملی برای این کشور انجام داده است. اشتوگر در سال ۲۰۱۳ هدایت تیم کلن را در دست گرفت و قرارداد وی با این باشگاه تا سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد. او پیش‌تر به عنوان سرمربی با تیم آستریا وین دو بار (۲۰۰۶ و ۲۰۱۳) قهرمان لیگ اتریش شده بود.

,

, ,

پادربورن • آندره برایتن‌رایتر

,

تیم پادابورن نخستین فصل خود در جمع دسته‌اولی‌های فوتبال آلمان را تجربه می‌کند. سرمربی‌گری این تیم را از سال ۲۰۱۳ تا کنون آندره برایتن‌رایتر برعهده دارد. او در دهه نود میلادی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان و جوانان آلمان بود. برایتن‌رایتر از سال ۲۰۱۰ تا کنون در عرصه مربی‌گری فعالیت دارد و قرارداد او با باشگاه پادربورن تا سال ۲۰۱۶ معتبر است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه