اخبار داغ

ادامه تظاهرات مردم در یمن

ادامه تظاهرات مردم در یمن
با ادامه یافتن حرکت مردمی به سوی صنعا پایتخت یمن و آمادگی برای تحصن در اعتراض به ناکارآمدی دولت، رئیس‌جمهور یمن تهدید کرد که دولت در مقابل تهدیدات و تظاهرات مردم و حوثی‌ها دست‌بسته عمل نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، فارس به نقل از پایگاه خبری «انصارالله» وابسته به گروه الحوثی، تظاهرات مردم یمن در اعتراض به دولت کنونی و ناتوانی آن در اداره کشور و بروز اختلالات امنیتی و اقتصادی و سیاسی، امروز پنجشنبه برای چهارمین روز متوالی ادامه یافت و حوثی‌ها و مخالفان مردمی، به دولت تا روز جمعه مهلت دادند که مطالبات آنها را برآورده کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

هزاران یمنی امروز نیز با برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف استان صعده و صنعا خواستار حل بحران کشور قبل از از دست رفتن فرصت شدند. تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار سرنگونی دولت یمن شدند.

,

همچنین شبکه خبری اسکای نیوز نیز گزارش کرد که رئیس جمهوری یمن امروز الحوثی و معترضان را تهدید کرد.

,

بنا بر این گزارش، عبد ربه منصور هادی در نشست فوق العاده امروز در جمع فرماندهان نظامی و امنیتی یمن تهدید کرد که در مقابل خواسته‌های مشروع مردم یمن و حوثی ها ساکت نخواهیم نشست.

,

رئیس جمهور یمن در نشست امروز در حضور اعضای کمیته عالی امنیتی و شورای دفاع ملی یمن بدون اشاره به حضور گسترده مردمی در اطراف و داخل صنعا مدعی شد: آنچه که در شهر صنعا پایتخت یمن شاهد آن هستیم فشاری است که از سوی عناصر مسلح حوثی‌ها اعمال می شود.

,

وی همچنین از نیروهای امنیتی و ارتش یمن خواست تا سطح آمادگی خود برای مقابله با تظاهرات‌کنندگان و حوثی‌ها را افزایش دهند. عبدربه منصور هادی با لحنی تهدید آمیز تاکید کرد: دولت در مقابل تهدیداتی که به کشور یمن آسیب وارد می کند، دست بسته عمل نمی کند.

,

وی در پایان این نشست فوق العاده بر ضرورت آمادگی کمیته امنیتی و شورای دفاع ملی تاکید کرد و گفت: نباید در مقابل هر خطری که امنیت و آرامش صنعا را تهدید می کند، تسامح به خرج داد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه