اخبار داغ

رهبری فرد: اگر دایی عاشق پرسپولیس است از این تیم برود/ مگر هواداران چه گناهی کرده اند؟

رهبری فرد: اگر دایی عاشق پرسپولیس است از این تیم برود/ مگر هواداران چه گناهی کرده اند؟
بهروز رهبری فرد کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که علیرضا رحیمی و دیگر مسئولان باشگاه باید هر چه سریع تر در راس کادرفنی این تیم تغییراتی را ایجاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانارهبری فرد  در مورد بازی پرسپولیس و ملوان گفت: بازی را دیدم و از بازی تیم لذت بردم، البته بازی تیم ملوان. وقتی من فصل گذشته مصاحبه کردم همه گفتند رهبری فرد شمشیر را برای علی دایی از رو بسته است. اما دیدید که حرف هایم درست بود. همانطور که درباره رویانیان گفتم که برای مدیرعاملی پرسپولیس مناسب نیست و حالا که از پرسپولیس رفته همه متوجه شدند چه لطماتی را به باشگاه وارد آورده است. من سال ها در این تیم بازی کرده ام و می‌ دانم کدام افراد دلشان برای پرسپولیس می‌ سوزد و چه کسانی به دنبال منافع شخصی شان هستند، بعضی ها برای بزرگ شدن به پرسپولیس می‌ آیند و بعضی ها برای از چشم افتادن و روی بورس ماندن.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
رهبری فرد ادامه داد: باید قبول کرد که علی دایی در عمر مربیگری موفق نیست، همه دیدند که در راه‌آهن طی دو سال چه کرد و چگونه با سقوط دست و پنجه نرم کرد. اما از آن سوی یحیی گل‌محمدی نیز با نفت تهران آسیایی شد. البته من در زمان گل‌محمدی هم اعتراض داشتم، اما اعتراض من این بود که او برای سرمربیگری پرسپولیس جوان است، نه چیز دیگری.
,
 
,
«پرسپولیس با علی دایی دو بار قهرمان جام حذفی شد ایا این کارنامه بدی است» رهبری فرد در پاسخ به این سوال می‌ گوید: در تمام دنیا تیم های دسته اولی و دسته دومی تا فینال جام حذفی پیش می‌ روند، جام حذفی جام شگفتی هاست. اینکه دایی و پرسپولیس بیاید با 5 مسابقه قهرمان شوند ملاک خوبی برای ارزیابی یک مربی نیست. در تورنمنتی مثل لیگ است که عیار مربی ها مشخص می‌ شود.
,
 
,
رهبری فرد ادامه می‌ دهد: اگر علی دایی که این همه ادعا می‌ کند خیلی پرسپولیس را دوست دارد و عاشق پرسپولیس است بهتر است قراردادش را نادیده بگیرد و از این تیم برود مگر هواداران چه گناهی کرده اند، به قول خود دایی کجای دنیا مربی ای که این همه بد نتیجه می‌ گیرد اصرار می‌ کند به ماندن. البته مقصر اصلی رویانیان است که با چنین مبلغ سنگینی با دایی قرارداد 3 ساله بست. حالا هم کسی جرات  نمی‌ کند او را عوض کند.
,
 
,
کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: می‌ توان با تغییر موفق شد. من بارها تجربه کرده ام، در پرسپولیس عابدینی یورگن گده را که بسیار بد نتیجه گرفته بود عوض کرد و همان سال پرسپولیس با استانکو قهرمان شد. 2 سال بعد ایوان متکوویچ بدترین نتایج را با پرسپولیس گرفت اما پروین آمد و آن تیم به هم ریخته را در تمام جام های قهرمان ایران کرد. جامی نمانده بود که ما فتح نکرده باشیم. همین امسال فولاد بیشترین تغییر را داشت و بالای 5،4 بازیکن از دست داد اما سرمربی کروات این تیم ببینید چطور نتیجه می‌ گیرد. او فصل قبل در ملوان هم عالی کار کرد پس بهتر است مدیرعامل پرسپولیس به جای این همه تعریف و تمجید از دایی کمی به فکر پرسپولیس و هوادارانش باشد.
,
 
,
بهروز رهبری فرد ادامه داد: بهتر است کمی به هواداران فکر کنیم آقای دایی که دم از عشق به پرسپولیس می‌ زند بهتر است بی خیال قراردادش شود و از این تیم برود. آقای رحیمی مدیرعامل پرسپولیس چقدر به میز و صندلی اش فکر می‌ کند؟ بهتر از است از این میز بگذرد و اینقدر از دایی تعریف نکند وظیفه یک مدیرعامل چیست؟ فقط تعریف و تمجید و حمایت از سرمربی نباید گاهی اوقات عکس العمل نشان بدهد؟
,
 
,
رهبری فرد در پایان به آی اسپورت گفت: به نظر من نسخه شفابخش برای پرسپولیس برکناری دایی و تغییر و تحول در راس کادرفنی است.
,
نتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه