اخبار داغ

بودجه فقط مختص تیم های پایتخت نشین است؟!

رفتار تبعیض آمیز وزارت نفت دولت تدبیر و امید با تیم های ورزشی

رفتار تبعیض آمیز وزارت نفت دولت تدبیر و امید با تیم های ورزشی
رفتار تبعیض آمیز وزارت نفت دولت تدبیر و امید با تیم های پایتخت نشین باعث اعتراض تیم های مناطق محروم شده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا وزارت نفت یکی از وزارتخانه هایی است که حضور پر رنگی در عرصه ورزش دارد و تیم های مختلف فوتبال با نام نفت در رقابت های لیگ برتر و رده های دیگر حضور دارند. البته این وزارتخانه در رشته هایی دیگر جز فوتبال هم فعال است اما یکی از مدیران شهرستانی نفت پرده از رفتار تبعیض آمیز مدیران وزارتخانه نفت با تیم های تحت نظارت این وزارتخانه برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این مدیر قدیمی که نمی خواست نامش فاش شود در گفت و گو با دانا گفت: بودجه وزارت نفت خیلی راحت و آسان در اختیار باشگاه های پایتخت نشین مثل نفت تهران قرار می گیرد اما سایر باشگاه ها بخصوص آنهایی که در مناطق محروم و نفت خیز حضور دارند برای دریافت بودجه شان با مشکلات فراوانی روبه رو هستند.

,

این مدیر با اشاره به وضعیت نابسامان تیم نفت مسجد سلیمان به دانا گفت: تیمی مثل نفت مسجد سلیمان که یک شهر نفت خیز است هنوز نتوانسته از وزارت نفت بودجه ای دریافت کند به طوریکه مدیرعامل باشگاهش اعلام کرد که یک ریال به بازیکانش پرداخت نکرده است و احتمال انحلال این تیم با شرایط کنونی وجود دارد! این در حالی است که مسجد سلیمان در منطقه محروم قرا دارد ظاهرا دولت تدبیر و امید فقط به پایتخت نشینان توجه نشان می دهد و بودجه های ورزشی ابتدا در اختیار تیم های پایتخت نشین قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه