اخبار داغ

در هفته دولت صورت می گیرد

بیش از 71 میلیارد تومان اعتبار برای 12 پروژه در آَشتیان

بیش از 71 میلیارد تومان  اعتبار برای 12 پروژه در  آَشتیان
فرماندار شهرستان آشتیان: با حضور مسئولین استانی شاهد افتتاح و کلنگ زنی 12 پروژه ی شهرستانی در هفته ی دولت خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از  سفیر آشتیان فرماندار شهرستان آشتیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت در واقع یک زمانی است در اختیار دولتمردان که اقدامات و کارهایی را که در طول سال برای مردم انجام دادند به سمع و نظر مردم عزیز ما برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سفیر آشتیان,

وی با اشاره به برنامه های هفته ی دولت در شهرستان آشتیان،  افزود:  ما نیز  12 پروژه آماده در دست اقدام داریم که در هفته دولت توسط آقای استاندار و معاونین محترم استانداری  قطعا افتتاح خواهد شد.

,

محمود حسنی به جزئیات این پروژه ها اشاره کرد و تصریح کرد:  این پروژه ها پروژه هایی فرهنگی است شامل پروژه ساختمان دارالقرآن، افتتاح 17 خط تولید جدید آواپزشک، واحدهای 20  واحدی مسکونی مددجویان بهزیستی، زیرسازی و آسفالت جاده ی منتهی به امامزاده سیاوشان  و  8 پروژه  در مجموعه روستاهای شهرستان.

,

وی به پروژه های روستایی اشاره کرد و افزود:  احداث بوستان روستایی در روستای زرنوشه، سامان دهی ورودی روستا در روستای بن چنار، ساماندهی معابر روستایی در روستای گرکان، بازسازی و نوسازی ساختمان دهیاری در دهیاری روستای خورچه ، دیوارکشی آرامستان روستای سرهرود، دیوارکشی آرامستان روستای بهارستان، دیوارکشی آرامستان و احداث غسال خانه روستای زرنوشه از پروژه های روستایی شهرستان آشتیان است.

,

 حسنی به اعتبار  و میزان اشتغال زایی پروژه های شهرستان  اشاره کرد و اظهار کرد:  مجموعا برای این پروژه ها 71میلیارد و605 میلیون تومان هزینه شده که مجموعا اشتغال زایی که صورت می گیرد بالغ بر400نفر هست، در صورتی که خطوط تولید شرکت آواپزشک در 3 شیفت کار کنه 400 نفر اشتغال زایی داریم.

,

فرماندار شهرستان آشتیان در رابطه با افتتاح یا کلنگ زنی این پروژه ها بر حضور مسئولین استانی تاکید کرد و افزود:  ما درهفته دولت میزبان مسئولین استانی خصوصا جناب آقای استاندار در سطح شهرستان اشتیان در روز 2شنبه بعد ظهر هستیم . البته 2 شنبه صبح  یک شورای اداری مشترک بین تفرش،آشتیان و فراهان در شهرستان تفرش برگزار می شود،به صورت دوره ای هم انشاالله درشهرستان های دیگه برگزار خواهد شد.

,

حسنی در ادامه افزود: روز دوشنبه بعداز اقامه نماز ظهر و عصر، در گلزار شهدا حضور پیدا خواهیم کرد و سپس دیداری با یک خانواده ی شهید و ایثارگر خواهیم داشت و بعد از آن هم دو پروژه را مهندس مقیمی استاندار محترم افتتاح خواهند کرد که با توجه به شرایطی که وجود داره من الان پروژه هارو نمی تونم اعلام کنم احتمال داره تغییر و تحولی در برنامشون پیش بیاد ولی دو پروژه رو ما برای افتتاح خواهیم گذاشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه