اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

طرح نوروزی نظارت بر بازار از اسفندماه آغاز خواهد شد

طرح نوروزی نظارت بر بازار از اسفندماه آغاز خواهد شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: طرح نوروزی نظارت بر بازار از اسفندماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در گفتگو با  شاخص، با اشاره به عملکرد  این سازمان در سال جاری گفت:طی یازده ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۷هزارو ۵۷۷پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفان به بیش از ۱۴۳ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود:  از کل تعداد پرونده های ارجاعی به سازمان تعزیرات  ۶۹۱۷ پرونده در بخش کالا و خدمات، ۴۴۶ پرونده قاچاق کالا و ارز   و در حوزه بهداشت دارو و درمان ۲۱۴پرونده مختومه شده است.

,

این مسئول در ادامه بیان کرد: عدم درج قیمت، صدور فاکتور، گرانفروشی و کم فروشی جزء بیشترین تخلفات صنفی ودر زمینه قاچاق نیز، کالای دخانی، پوشاک و لوازم آرایشی بیشترین میزان پرونده را از حیث فراوانی به خود اختصاص داده‌اند.

,

احمدی با اشاره به نزدیکی ایام سال نو و افزایش تقاضای مردم از بازار کالا و خدمات گفت: طرح نوروزی از اسفندماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی با تشدید نظارت ها وانجام گشت های مشترک سیار جهت تسریع در فرایند پاسخ گویی به شکایات و گزارش های واصله مردمی برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در انتها گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف جهت گزارش با شماره تلفن های ۱۲۴ و ۱۳۵ تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه