اخبار داغ

رییس اداره امور برق شهرستان شهرضا:

کنتورهای برق شهرضا هوشمند می‌شوند

کنتورهای برق شهرضا هوشمند می‌شوند
رییس اداره امور برق شهرستان شهرضا، گفت: با نصب کنتورهای هوشمند امکان مدیریت مصرف برق فراهم و از خطای انسانی در نظارت ها کاسته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛جبتی باقی شامگاه امروز در نشست خبری با تأکید بر ضروت فرهنگسازی عمومی جهت کاهش میزان مصرف، عنوان کرد: رسانه های گروهی و جمعی نقش بسیاری مهمی در این زمینه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی، با بیان اینکه آموزش ها باید از سنین پایین و مقطع ابتدایی شروع شود، بیان کرد: به همین منظور اموزش دانش آموزان و مربیان مدارس و اولیای دانش اموزان در دستورکار اداره امور برق شهرستان قرار گرفته ست.

,

رییس اداره امور برق شهرستان شهرضا، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 626 دانش آموز و 112 مربی در طرح های آموزشی اداره امور برق شهرستان آموزش دیده اند.

,

باقی، گفت: به 33 مشترک تجاری شهرستان که مصرفی بیش از حد متعارف داشتند و به عنون مشترکان پرمصرف شناخته می شدند، لامپ های کم مصرف اهدا شده است.

,

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان شهرضا 80 هزار و 640 مشترک برق وجود دارد که از این تعداد 64 هزار مشترک خانگی و یازده هزار و 700 مشترک تجاری هستند.

,

رییس اداره امور برق شهرستان شهرضا، اضافه کرد: هزار و 223 مشترک اداره برق شهرستان صنعتی ، هزار و 394 مشترک بخش کشاورزی و هزار و 698 مشترک ادارات و بخش های عمومی هستند.

,

باقی، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 190 مشترک جدید به مجموعه مشترکان اداره امور برق شهرستان افزوده شده است ، بیان کرد: از این تعداد دو هزار و 59 مشترک شهری در شهرهای شهرضا و منظریه و 84 مشترک روستایی بوده اند.

,

وی، تصریح کرد: از مجموع مشترکان جدید شهرستان در شال جاری دو هزار و 167 مشترک فشار ضعیف و 23 مشترک دیماندی یا فشار قوی بوده اند.

,

رییس اداره امور برق شهرستان شهرضا، در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: با راه اندازی سامانه سمیع در شرکت برق مشترکان می توانند بسیاری از امور خود را به جای مراجعه حضوری از طریق برقراری تماس با سامانه 37121 پیگیری کنند.

,

باقی گفت: از مجموع سه هزار و 110 درخواست ارائه شده به این شرکت در سال جاری برای پذیرش انشعاب جدید هزار و 760 درخواست و از مجموع دو هزار و 200 درخواست خدمات پس از فروش 800 درخواست از طریق سامانه سمیع پیگیری شده است.

,

وی، از نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان شهرضایی در بخش های مختلف خبر داد و فزود: با نصب کنتورهای هوشمند امکان مدیریت مصرف برق فراهم و از خطای انسانی در نظارت ها کاسته می شود.

,

رییس اداره امور برق شهرستان شهرضا، در بخش دیگری از سخنان خود ، اظهار کرد: مشترکان این شرکت در بخش خانگی می توانند با ایجاد نیروگاه های خانگی، برق تولیدی خود را دولت بفروشند.

,

باقی، تصریح کرد: متقاضیان استفاده از این طرح می توانند با مراجعه به شرکت امور برق شهرستان و امضای تفاهمنامه ای مراحل اجرایی کار را شروع کنند و دولت نیز متعهد می شود برق تولید شده را به مدت 20 سال به صورت تضمینی خریداری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه