اخبار داغ

برنامه براندازها برای ۲۲ بهمن چه بود؟

برنامه براندازها برای ۲۲ بهمن چه بود؟
دولتی که حتی سال اولش به پایان نرسیده، چرا چنین راهبردی را باید در پیش بگیرد و اصل را فدای فرعیات بکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه جریان برانداز، آشوب آفرینی از ۹ دی تا ۲۲ بهمن بود؛ یعنی ملکوک کردن دو نماد مهم انقلاب اسلامی، بی رونق کردن آن‌ها و احیاناً بازتولیدشان در جهت مخالف.

نقشه‌ای که به رغم همه تحرکات بی سابقه در داخل و حمایت خارجی، نقش بر آب شده است و این مهم به پشتیبانی و اقدام هوشمندانه مردمی محقق شد که گرفتار بازیچه‌های فرهنگی و رسانه‌ای نشدند و امر اجتماعی را در چارچوب نظام اسلامی بازآفریدند.

این مردم، همانانی هستند که انقلاب در تمامی چله خود، بار‌های اصلی را به دوش کشیده اند و باز هم می‌کشند و همواره مسوولان از آن‌ها عقب افتاده اند. عقب افتادگی تاریخی مسوولان را راه چاره‌ای نیست؟

آیا نمی‌توان با ابتکار و خلاقیت، رفتاری جهادگونه را در دستور کار قرار داد و به حل مشکلات شتاب داد؟

دولت که امروز با پوست و گوشت و خونش دریافته که راه غرب به سرکردگی آمریکا مسدود است و بدانجا نمی‌توان چشم امید داشت، می‌تواند با در پیش گرفتن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، هم فشار‌های فوری را مهار کند و هم چشم انداز‌های تازه‌ای برای کارآفرینی و توسعه روابط خارجی بگشاید.

بازی‌ها و حاشیه روی‌های سیاسی، برای از این شاخه به آن شاخه رفتن و گذران اوقات در دقایق پایانی مناسب است، اما دولتی که حتی سال اولش به پایان نرسیده، چرا چنین راهبردی را باید در پیش بگیرد و اصل را فدای فرعیات بکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع: روزنامه صبح نو

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه