اخبار داغ

برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی و گرامیداشت فجر فاطمی

برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی و گرامیداشت فجر فاطمی
مراسم سوگواره یاس نبوی وگرامیداشت فجر فاطمی دوشنبه شب 23 بهمن همزمان بانماز مغرب وعشاء با حضور اقشار مختلف مردم در مهدیه کبودراهنگ برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، مراسم سوگواره یاس نبوی و گرامیداشت فجر فاطمی دوشنبه شب 23بهمن با حضور  دکتر محمد مهدی اسماعیلی معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مهدیه کبودراهنگ برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

این مراسم با تلاوت قاری ممتاز کشوری آقای امید درویشی آغاز گردید.

,

برنامه با سخنرانی دکتر اسماعیلی ادامه یافت،وی اظهار داشت:عده ای از تحلیل گران وسینما گران برای نشان دادن قدرت انقلاب ،شاه وامپراطوری شاهنشاهی را ضعیف جلوه می دهند در حالی که شرایط در سال 57 کاملا به نفع حکومت پهلوی و تمام قدرت غرب پشتوانه شاه بود و پیروزی انقلاب اسلامی در آن زمان را می توان یک معجزه بزرگ الهی دانست.

,

امروز در مملکت ما 80درصد این جمعیت انقلاب رادرک نکرده است و درک وابستگی و زیر سلطه غرب بودن برای جوانان ما غیرقابل باور خواهدبود.

,

در قدرت واقتدار ایران همین بس که تمام دنیا براین باور بودند که کار سوریه تا شش ماه ساقط خواهدشد ولی امروز به برکت مدافعان حرم وجبهه مقاومت بعد از شش سال حکومت قانونی سوریه ابقا شده است.

,

وی افزود: همه بلندگوهای تبلیغاتی دشمنان برای ایجاد یاس وناامیدی در بین مردم ما دست به کار شده است واز هرفرصتی درجهت منافع خود استفاده می کند.

,

دشمنان در تغییر رفتار فرهنگی جوان های ما به شدت شکست خورده هستند چرا که این انقلاب در این شرایط تبلیغات سوء دشمن شهیدحججی ها تحویل جامعه داده واین خود نشان موفقیت انقلاب اسلامی است.

,

اسماعیلی باتوجه به شرایط اقتصادی قبل وبعد از انقلاب گفت: طبق آمار جهانی علی رغم شرایط تحریم های غرب علیه ما شرایط اقتصادی مردم 10 برابر قبل پیشرفت داشته است.

,

شابان ذکراست به برکت پیشرفت علمی انقلاب مقراصلی تروریست های داعش امروز باموشک های نقطه زن هدف گیری می شود.

,

امروز رهبرما از تهران،دمشق و بغداد را اداره می کند و این اقتدار ایران است به نحوی که امروز عربستان، اسرائیل و آمریکا در منطقه می ترسند.

,

زمانی اسرائیل درجهان در حال ادعای قدرت جهانی بود وامروز به برکت انقلاب،اسرائیل نا امن ترین روزهای خود را سپری می کند به طوری که بعد از جنگ 33 روزه هیچ اقدامی نتوانسته بکند.

,

معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی موضوع برجام را خاطر نشان شد و گفت:مقام معظم رهبری (مدظله العالی)از ابتدا به برجام خوش بین نبودند و دلیل موافقت ایشان ،وعده دولت در انتخابات 92 جهت اجرای  برجام به مردم بود.

,

همچنین دشمن به بهانه رفع تحریم ها سعی در خلع سلاح همه جانبه جمهوری اسلامی دارد.

,

اسماعیلی در انتها جمع بندی کرد:این انقلاب به معجزه عاشورا ،اربعین حسینی (ع) وشهدا پاربرجاست وتا انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)تداوم خواهدداشت.

,

میهمانان مراسم در ادامه از مداحی برادر قاسمی از زنجان و حاج کریم لطفی از مداحان برجسته شهرستان کبودراهنگ و همچنین شاعر بزرگوار حاج غفار حا جی ئی (صابرکبودراهنگی)بهره مند شده و در انتها میهمان سفره امام زمان (عج)بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه