اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

کارمندان بسیجی در راستای سالم‌سازی ادارات گام بردارند

کارمندان بسیجی در راستای سالم‌سازی ادارات گام بردارند
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: کارمندان بسیجی باید در راستای ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی، سالم سازی ادارات و مسائلی که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستند، تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دیداری که به مناسبت گرامیداشت روز کارمند با مسئولان بسیج کارمندان این استان برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: اقتدار، تقوا، خوش اخلاقی، دلسوزی و با ادب بودن را از دیگر ویژگی های یک کارمند بسیجی دانست.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی با بیان اینکه یک کارمند بسیجی باید پرکار و دارای پشت کار، فداکار و بی توقع و ایثارگر باشد افزود: یک کارمند بسیجی باید مردم دار و مردم یاور و طرفدار حقوق ضعفا باشد.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان از صدقت به عنوان یکی دیگر از ویژگی های مورد نیاز یک کارمند بسیجی نام برد و گفت: یک کارمند بسیجی نباید با اصراف اموال بیت المال هزینه بر روی دوش نظام بگذارد.

,

 

,

کشکولی اضافه کرد: کارمند بسیجی باید بصیر و دشمن شناس و آمر به معروف و ناهی از منکر باشد و حضور موثری را در صحنه خدمت رسانی به مردم از خود نشان دهد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه با وجود کارمندان بسیجی نباید شاهد بروز مفاسد اقتصادی و رانت خواری ها در محیط ادارات باشیم تصریح کرد: کارمندان بسیجی باید در راستای ریشه کن کردن اینگونه مسائل که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستند و به عنوان رفتارهای طاغوتی تلقی می شوند تلاش کنند.

,


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه کارمندان بسیجی در ادارات باید به عنوان حافظ ارزشهای اسلامی و انقلابی عمل کنند گفت: چند سالی است که بحث تکریم ارباب رجوع در کشور مطرح می شود اما متاسفانه با این طرح به صورت سلیقه ای برخورد می شود.

,
,

 

,

کشکولی ادامه داد:  تفکرانقلاب اسلامی در عرصه بین الملل روزبه روز در حال پیشرفت و نفوذ در اقصی نقاط دنیا است و اگر امروز شاهد تحرکاتی از جانب گروه تروریستی داعش و یا اسرائیل هستیم این تحرکات به نوعی واکنش و عکس العمل در مقابل انقلاب اسلامی محسوب می شوند؛ اما با این حال هنوز در مسائل داخلی نتوانسته ایم آنگونه که شایسته است بر اساس سبک زندگی اسلامی عمل کنیم.

,

 

,

لازم بذکر است که در پایان این نشست علاوه بر اعطای احکام مسئولیتی برخی از مسولان بسیج کارکنان استان بمناسبت روز قشر بسیج کارمندان از مسئولان بسیج کارمندان استان تجلیل به عمل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه