اخبار داغ

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس درفردوس؛

۲ زائرگچسارانی حادثه واژگونی اتوبوس مرخص شدند / حال مصدومان رضایت بخش است

۲ زائرگچسارانی حادثه واژگونی اتوبوس مرخص شدند / حال مصدومان رضایت بخش است
حادثه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی به مشهد مقدس در محور دیهوک – فردوس 36 زخمی درپی داشت که حال همه آنها هم اکنون رضایت بخش است و دو مصدوم این حادثه از بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس مرخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی،فرماندارگچساران با اشاره به واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی درمحور دیهوک- فردوس گفت: روز گذشته یک کاروان از گچساران برای زیات عازم مشهد شده بودند که این اتوبوس در ساعت 2:34 دقیقه بامداد روزگذشته در 6 کیلومتری نزدیک دیهوک به فردوس واژگون شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب, .,

, , ,

, , ,

وی افزود:پس از اعلام  این حادثه  در ساعت 2:52  شش تیم  امدادی  هلال احمر از پایگاه‌های دیهوک  و بشره  که نزدیک به  محل حادثه بودند برای امداد رسانی به محل اعزام شدندواین اتوبوس حامل تعداد 45 مسافر بود، که از مجموع این تعداد 3 نفر آقا و تعداد 42 نفر خانم بودند.

,

 رحیمی اظهار کرد:این کاروان که درقالب طرح مهررمضان برای افراد بی‌بضاعت و مستمند برای زیات به مشهد مقدس راهی شده بودو دراین حادثه ناگوار که درمحور دیهوک -فردوس رخ داده تعداد 9 بانوی گچسارانی که بالای 40 سال سن داشته‌اند جان باختند.

, .,

, , ,

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: تعداد 3 نفر از این زائران  قطع عضو شده اندومصدومانی که حال وخیم دارند با هماهنگی‌های لازم که صورت گرفته توسط بالگرد اورژانس به مجهزترین بیمارستان‌ها انتقال داده شدند.

, .,

, , ,

 این درحالی است که علی دلخروشان ،مدیر مرکزحوادث و فوریتهای پزشکی درخصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس درمحور دیهوک -فردوس نیزمی گوید: هم اکنون 6مصدوم در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس و ده نفر هم در بیمارستان شهید چمران فردوس بستری هستند.

,

وی افزود: مصدومین دیگر این حادثه هم از بیمارستانهای فردوس و طبس با کمک بالگردهای اورژانس هوایی و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام رضای بیرجند منتقل شده اند.

,

, , ,

دلخورشان تصریح کرد: از مصدومان منتقل شده ، سه نفر دچار قطع شدگی اندام و مشکوک به ضایعه نخاعی و مابقی دچار شکستگی و جراحت عضو می باشند و در بخش جراحی بیمارستان امام رضا تحت درمان قرار دارند.

, .,

عباسی ،معاون مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی نیز درخصوص آخرین وضعیت مصدومان این حاثه گفت: دیروز 18 نفر از مصدومانی که در بیمارستانهای فردوس و طبس بستری بودند به علت نیاز به خدمات پزشکی تخصصی و خراب بودن دستگاه های سی تی اسکن فردوس و طبس، به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند.

,

, ,

وی افزود:هم اکنون حال همه مصدومان این حادثه دلخراش رضایت بخش است ودرحال حاضر 10 مصدوم نیز در بیمارستان چمران فردوس و 6 مصدوم در بیمارستان مصطفی خمینی طبس بستری اند و 2 مصدوم این حادثه نیز مرخص شده اند.

,

جلال پورانفرد،رئیس مرکز فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی، گفت:همانطور که پیش از این گفته شد، در این حادثه 9 نفر فوت کرده اند و 36 نفر نیز زخمی شده اند ،از این تعداد 3 نفر حال نامساعدی دارند که البته جای نگرانی زیادی نیست و گروه پزشکی نیز در حال تلاش هستند.

, ،,

وی در ادامه گفت: تلاش می کنیم افراد حادثه دیده را به استان منتقل کنیم و به خانواده های افراد حادثه دیده توصیه می کنم که هیچ گونه نیازی به حضور آن ها در محل حادثه نیست.

,

, , ,

پورانفرد در پایان گفت: 10 نفر از مصدومان در بیمارستان فردوس، 6 نفر در بیمارستان طبس و 18 نفر نیز در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری هستند که کارهای لازم برای انتقال این عزیزان به استان انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه