اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

استان قزوین میزبان 8 شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

استان قزوین میزبان 8 شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از حضور 8 شهید گمنام دفاع مقدس در استان قزوین خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی طاهرخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: استان قزوین در 30 بهمن ماه سال جاری میزبان 8 شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: همه این 8 شهید در 30 بهمن ماه وارد استان قزوین می‌شوند و 2 شهید گمنام در شهرستان بوئین زهرا مورد استقبال و تشییع قرار می‌گیرد و همان روز در دانشگاه آزاد بوئین زهرا تدفین می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اذعان کرد: پیکر 2 شهید گمنام دیگر در همان روز 30 بهمن ماه در شهرستان تاکستان مورد استقبال قرار می‌گیرد و در روز شهادت حضرت زهرا(س) اول اسفندماه در شهر ضیاءآباد تشییع و تدفین می‌شود. 

وی ابراز کرد: 2 شهید گمنام دیگر نیز در همان 30 بهمن ماه در شهر معلم کلایه الموت مورد استقبال قرار گرفته و روز اول اسفندماه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و تدفین خواهد شد. 

این مسئول عنوان کرد: 2 شهید گمنام دیگر که وارد استان شده است 30 بهمن ماه در شهر آبیک مورد استقبال قرار می‌گیرند و در کوی سازمانی آمادگاه ارتش و پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک به خاک سپرده می‌شوند. 

وی بیان کرد: مراسم استقبال و شب وداع در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و برنامه‌ای برای شهر قزوین تدارک دیده نشده است. 

طاهرخانی گفت: تا به امروز 64 شهید گمنام در استان قزوین تشییع و تدفین شده است که با حضور این هشت شهید عزیز ما شاهد حضور 72 شهید گمنام در استان خواهیم بود. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه