اخبار داغ

مجتبی شاکری در گفت و گو با دانا:

عذرخواهی شهردار ظلم صورت داده شده به شهرداری و ناجا را رفع نمی کند

عذرخواهی شهردار ظلم صورت داده شده به شهرداری و ناجا  را رفع نمی کند
عضو سابق شورای شهر تهران درباره اتهام شهردار تهران به ناجا و شهرداری گفت: آیا به این موضوع نیاندیشیدید که با طرح چنین ادعاهایی نفرت مردم را در داخل وخارج از کشور از نظام مدیریتی افزایش می
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شاکری عضو شورای چهارم شهر تهران با طرح چند پرسش از شهردار تهران خواهان آن شد تا قبل از اتهام زنی در فضای عمومی دستگاه قضا را مرجع قرار دهد: بعد از آنکه آقای نجفی گزارشی از عملکرد شهرداری پیشین را به جای عملکرد مدیریت خود در صحن علنی شورای شهر قرائت کردند جا داشت از ایشان پرسیده شود به نظر شما به عنوان شهردار کلانشهری چون تهران با فرض اینکه اتهامات شما وارد باشد آیا انتشار چنین مطالبی قبل از بررسی قضایی و در دسترس دستگاه قضایی کشور قرار دادن روشی معقول ومطلوب بود؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درخصوص برهم زدن اعتماد عمومی از شهردار تهران پرسید: آیا اگر مدیری به زعم شما تخلف کرده قبل از آنکه مورد قضاوت اهل فن قرار بگیرد باید به اطلاع عموم مردمی رسانده شود که به نظام اسلامی اعتماد دارند؟ آیا در چنین  فرایندی اعتماد عمومی را خدشه دار نکردید؟ آیا برهم زدن اعتماد و سرمایه اجتماعی مردم به نظام و آشفته کردن افکار عمومی درباره اختلاس یا اتهامات مالی به مدیری که از سوی مراجع ذی صلاح تایید نشده پاسخگویی ونشان از یک مدیریت مطلوب است؟

,

شاکری پرسید: آیا بعد از قرائت گزارش در صحن شورای شهر مردم و جامعه از اتهام زنی ها شبهه افکنی ها سودی به دست آوردند؟ آیا طرح مطالب غیر واقعی و موضوعی که هنوز به تایید دستگاه قضایی نرسیده تحولی در مدیریت شما ایجاد کرد؟ آیا سودی برای مدیریت شما داشت؟ درحالی که عملکرد مطلوب شما در سطح شهر برای شما سودمند است تا پرداختن به موضوعاتی که تماما تشویش اذهان عمومی است.

,

وی با اشاره به ایجاد افزایش نفرت از مسوولان با ادعاها وگزارشهای کذب مطرح شده اظهار داشت: آیا به این موضوع نیاندیشیدید که با طرح چنین ادعاهایی نفرت مردم را در داخل وخارج از کشور از نظام مدیریتی افزایش می دهید؟آیا به این موضوع فکر نکردید که دوست ودشمن سیستم مدیریتی کشور را زیر سوال می برند؟ آیا تکذیب کردن امروز ارتباط مالی بین شهرداری وناجا میتواند اعتماد از دست رفته را بازگرداند؟آیا وقت آن نرسیده که روش مدیریتی خود را اصلاح نمایید و وقت ذی ارزشتان را در راستای مدیریت مطلوب شهر قرار دهید؟ آیا نباید وقت و فرصتی که برای خدمت به شهروندان در اختیار شما قرار داده شده را به امور مهمتر نه پرداختن به مطالب بی پشتوانه اختصاص دهید؟ بدیهی است همه مردم جامعه منتظر اجرای عدالت هستند و همه خواهان تحقق عدالت اجتماعی هستند از این منظر به شما توصیه می کنم موضوعات مورد نظرتان را به دادگاه ارجاع دهید تا ثابت شود در غیر این صورت اتهام زنی ظلم بزرگی است ومردم نیز ظالم را دوست ندارند. بی شک مطالب عنوان شده ای که اثبات نشود مصداق ظلم علیه افراد و کل جامعه ونظام اسلامی است.

,

وی در پایان درباره لزوم عذرخواهی شهردار تهران  با عنوان اینکه هیچ چیزی ظلم را رفع نمی کند تصریح نمود: مسلما عذر خواهی آقای نجفی از مجموعه های شهرداری و ناجا سودی برای حیثیت های خدشه دار شده ندارد چرا که هیچ گاه عذرخواهی نمی تواند ظلم صورت گرفته را رفع کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه