اخبار داغ

گردو غبار دوباره بوشهر را فراگرفت

گردو غبار دوباره بوشهر را فراگرفت
گرد و غبار در برخی شهرهای استان بوشهر موجب اخلال در امور عادی شد و تا جایی که مدارس دیلم در نوبت بعد از ظهر تعطیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ پدیده گرد وغبار مهمان ناخوانده سال های اخیر شهرهای مرزی جنوب، جنوب غربی کشورمان است که بدنبال وقوع توفان در بیابان های کشورعراق ازطریق باد وارد این کشور شده وضمن تهدید سلامت مردم، مشکلاتی را نیز برای ساکنان این مناطق بوجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

استان بوشهر نیز باز امروزبه علت حجم بالای گرد و خاک معلق در هوا برخی مدارس نوبت بعداز ظهر در مقاطع مختلف درسی تعطیل شد.

,

آلودگی هوا در برخی شهرهای  دیگراستان بوشهرنیز موجب اخلال در امور عادی شد تا جایی که مدارس دیلم  در شمال استان بوشهر قرارداردتعطیل شد.

, .,

علیرضا مصلحیان کارشناس اداره نظارت حفاظت محیط زیست استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: گرد وغباردر استان بوشهر نسبت به استاندارد آن به در برخی نقاط استان بوشهر از حد استاندارد  فراتر رفته است.

,

, ,

وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده اکنون آسمان شهرستان‌های دیلم، گناوه  از نظر شاخص‌های زیست محیطی ونسبت استاندارد آن به مرحله بحرانی رسیده است.

, .,

مصلحیان با اشاره به ثبت میزان آلایندگی در شهرهای دیلم افزود: میزان آلایندگی در دیلم 968 میکروگرم بر متر مکعب ثبت شده که به سبب نبود  ایستگاه‌های پایش آلودگی هوا در دیلم میزان غلظت  هوا ثبت نشده ولی به سبب هم‌جواری با استان خوزستان میزان آلایندگی دیلم بیش از گناوه است که این میزان بیش از 6 برابر حد مجاز است.

, .,

عباس امید رئیس آموزش و پرورش دیلم نیزدر گفت وگو با خبرنگار سپاس، افزود: بدلیل شرایط جوی نامناسب ناشی از پدیده گرد و غبار، نوبت عصر روز سه شنبه مدارس این شهرستان تعطیل شد.

,

وی افزود: این تصمیم بنابه پیشنهاد مدیریت آموزش و پرورش و موافقت فرماندار برای حفظ سلامتی دانش آموزان اتخاذ شده است.

,

رئیس آموزش و پرورش دیلم گفت: تاکنون تصمیمی برای تعطیلی روز چهارشنبه مدارس گرفته نشده که پس از هماهنگی های لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه