اخبار داغ

فرماندار گچساران:

عصر امروز یاسوج میزبان جان باختگان زائران حرم رضوی/ مجروحین حادثه فردوس برای ساماندهی به بیرجند منتقل شدند

عصر امروز یاسوج میزبان جان باختگان زائران حرم رضوی/ مجروحین حادثه فردوس برای ساماندهی به بیرجند منتقل شدند
رحیمی گفت: تعداد 9 نفر از افراد فوتی حادثه فردوس امروز ساعت 17 به یاسوج خواهد رسید تا امشب در مرکز استان غسل و کفن شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در پی حادثه روز گذشته واژگونی اتوبوس حامل زائران گچسارانی در نزدیکی فردوس مشهد، تعدا 9 نفر از این کبوتران حرم به لقای حضرت شتافتند. به همین خاطر این پایگاه خبری تحلیلی تماس تلفنی با رحیمی فرماندار گچساران برقرار برقرار نمود تا از آخرین وضعیت فوت شدگان و مصدومین آگاه گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

فرماندار گچساران به چهارفصل گفت: تعداد 9 نفر از فوت شدگان این حادثه امروز عصر حوالی ساعت 17 عصر به یاسوج منتقل خواهند شد تا امشب مراسم غسل و کفن در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صورت بپذیرد و فردا انتقال این عزیزان از طریق آمبولانس به زادگاه شان تشییع و تدفین گردند.

,

 

,

رحیمی بیان کرد: همه فوت شدگان حادثه فردوس متعلق به شهرستان گچساران و حومه این شهر است که مراسم تشییع آنها مستقیما از یاسوج به سوی محل سکونتگاه آنها برگزار خواهد شد.

,

فرماندار گچساران در پایان با اظهار همدردی و تسلیت مجدد به خانواده های داغدار این عزیزان افزود: کلیه مجروحین واژگونی اتوبوس حامل زائران مشهدالرضا(ع)، به بیرجند انتقال داده شده است تا برنامه ساماندهی کلی و انتقال آنان به گچساران هر چه سریعتر صورت بپذیرد.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه