اخبار داغ

همزمان با ایام سوگ و عزای فاطمی

۳۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهند شد + جزییات

۳۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهند شد + جزییات
مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر ۳۰ شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا در نقاط مختلف استان اصفهان برگزار خواهدشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف علایی در گفتگو با خبرنگار ندای اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان در ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه زهرا (س) میزبان پیکر پاک و مطهر 30 شهید گمنام خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر 30 شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا در نقاط مختلف استان اصفهان انجام خواهد گرفت.

,

وی جزییات این شهدای گمنام و محل‌های تدفین آنها  را به ترتیب ذیل اعلام کرد:

,

پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام 38 ساله در مرکز پدافند هوایی اصفهان در منطقه کوهپایه، یک شهید 24 ساله از عملیات رمضان و یک شهید 18 ساله از عملیات خیبر در منطقه مجنون در شهر افوس شهرستان بوئین و میاندشت، یک شهید 20 ساله از عملیات محرم در منطقه شرهانی و یک شهید 25 ساله از عملیات رمضان در شرق بصره در شهر اژیه به خاک سپرده خواهند شد.

,

شهرستان نائین میزبان سه پیکر پاک شهید به ترتیب یک شهید 17 ساله از عملیات رمضان، یک شهید 27 ساله از عملیات خیبر و یک شهید 20 ساله از عملیات محرم و شهر حسن‌آباد شرق اصفهان میزبان یک شهید 27 ساله از عملیات خیبر و یک شهید 19 ساله از عملیات رمضان در شرق بصره، شهر تودشک کوهپایه میزبان یک شهید 25 ساله از عملیات رمضان در شرق بصره و یک شهید 21 از عملیات کربلای 4 خواهند بود.

,

شهر ونک شهرستان سمیرم هم میزبان یک شهید 21 ساله از عملیات کربلای 4 در ام الرصاص و یک شهید 27 ساله از عملیات رمضان در شرق بصره و شهر کمه این شهرستان نیز میزبان یک شهید 20 ساله از عملیات رمضان در شرق بصره و یک شهید 22 ساله از عملیات خیبر در منطقه مجنون خواهند بود.

,

شهرستان لنجان در مسکن مهر فولاد شهر- برزن ایثار میزبان شهید 23 ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و شهید 21 ساله از عملیات خیبر در منطقه مجنون، مسکن مهر فولاد شهر – برزن فرهنگ شهید 18 ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و یک شهید 22 ساله از عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص را میزبانی خواهند کرد.

,

شهر قهدریجان در شهرستان فلاورجان  پیکر پاک و مطهر سه شهید که یک شهید 19 ساله از عملیات کربلای 4 منطقه ام الرصاص، یک شهید 16 ساله تک دشمن در منطقه فاو و یک شهید 23 ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره را میزبانی خواهند کرد.

,

مراکز دانشگاهی نیز میزبان پیکر چند تن از این شهدای گمنام خواهند بود که دانشگاه فرهنگیان شعبه برادران اصفهان یک شهید 22 ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و یک شهید 25 ساله از عملیات خیبر در مجنون، دانشگاه فنی و حرفه‌ای اصفهان نیز یک شهید 23 ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و یک شهید 18 ساله از عملیات خیبر در منطقه مجنون را میزبانی خواهند کرد.

,

پالایشگاه صنعت نفت نیز میزبان یک شهید 27 ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و یک شهید 22 ساله از تک دشمن در منطقه فاو خواهد بود؛ همچنین یک شهید 28 ساله از عملیات والفجر 8 در منطقه فاو نیز در صنایع زرین خودرو به خاک سپرده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه