اخبار داغ

استیضاح فانی با 40 امضاء آماده تحویل به هیأت رئیسه مجلس

استیضاح فانی با 40 امضاء آماده تحویل به هیأت رئیسه مجلس
نماینده مردم دشتستان گفت:‌ طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با امضای 40 نماینده در این هفته یا بعد از تعطیلات تابستانی مجلس، تقدیم هیأت رئیسه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی موسوی‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در خصوص «طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش»، گفت: تعداد 40 نماینده این طرح را امضاء کردند و به دلیل اینکه همزمان با استیضاح وزیر علوم بود، هیأت رئیسه مجلس این طرح را تحویل نگرفت و قرار شد بعد از استیضاح وزیر علوم، آن را تحویل بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

او ادامه داد: با توجه به اینکه استیضاح وزیر علوم تمام شد، اگر این هفته هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی‌ طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را تحویل بگیرد، آن را تحویل می‌دهیم زیرا با تعطیلات تابستانی مجلس مواجه می‌‌شویم؛ در غیر این صورت این طرح به بعد از تعطیلات مجلس موکول می‌شود.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌نژاد با اشاره به دلایل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: دلایل طرح استیضاح 10 محور دارد که شامل انتصاب مدیران سیاسی و ناکارآمد در آموزش و پرورش، برگشت به کار نیروهای بازنشسته، عدم اجرای قانون استخدام مربیان پیش‌دبستانی،‌حق‌التدریسی و مربیان نهضت سوادآموزی است.

,

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: عدم توجه به بیمه‌های درمان و تکمیلی فرهنگیان و عدم توجه به حوزه تربیتی دانش‌آموزان نیز از جمله دلایل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه