اخبار داغ

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پیروزی های انقلاب اسلامی ایران دنیا را متحیر کرده است/پیروزی های امروز نتیجه فداکاری شهداست

پیروزی های انقلاب اسلامی ایران دنیا را متحیر کرده است/پیروزی های امروز نتیجه فداکاری شهداست
مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی های انقلاب اسلامی ایران دنیا را متحیر کرده است و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد سردار "خسرو عروج" مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عصر سه شنبه در یادواره شهدای حوزه مقاومت قدس که در حسینیه ثاراله سپاه بروجرد برگزار شد گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نقشه های زیادی کشیدند تا بتوانند ضربه بزنند اما به لطف خدا و با رهبری مقام معظم رهبری همه نقشه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد, سردار "خسرو عروج" مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عصر سه شنبه در یادواره شهدای حوزه مقاومت قدس که در حسینیه ثاراله سپاه بروجرد برگزار شد گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نقشه های زیادی کشیدند تا بتوانند ضربه بزنند اما به لطف خدا و با رهبری مقام معظم رهبری همه نقشه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شود.,

 

,

وی اضافه کرد: پیشرفت روز افزون ایران اسلامی سبب متحیر شدن دشمنان شده است چرا که آنها در تلاش هستند تا به اهداف خود برسند و از پیشرفت ها جلوگیری کنند اما ایران اسلامی روز به روز با عزت و اقتدار در این مسیر حرکت می کند.

,

 

,

سردار عروج تصریح کرد: پیروزی های پی در پی این کشور سبب شده تا دشمنان ناامید بوده و زمین گیر شوند و با اتحاد و همبستگی و ایستادگی بر سر آرمان های اسلام و انقلاب می توانیم همواره در این راه گام برداریم.

,

 

,

به گفته وی در دوران دفاع مقدس، صدام با حمایت همه جانبه چندین کشور دیگر جنگ را بر علیه ایران آغاز کرد اما با رشادت و فداکاری جوانان این سرزمین که از امام حسین(ع) الگو گرفته بودند توانستند در برابر دشمن بایستند و در این پیروزی جوانان زیادی جان خود را تقدیم کردند و به شهادت رسیدند اما در نهایت دشمن شکست خود و جمهوری اسلامی ایران پس از 8 سال پیروز شد.

,

 

,

مشاور فرماندهی کل سپاه با اشاره به نقش شهدا در پیروزی های این سرزمین افزود: شهدا خود را سپر بلا کردند، در مقابل دشمنان ایستادند و به شهادت رسیدند اما اجازه ندادند ذره ای از این خاک به دست دشمن بیفتد و پیروزی های پی در پی در طول این سالها نتیجه فداکاری شهدا است.

,

 

,

وی بیان کرد: شهدا انسان هایی پاک، مخلص و بهترین بندگان خدا بوده و هیچ چیزی را برای خود نمی خواستند که در نهایت در راه دفاع از اسلام، قران و وطن جان خود را تقدیم کردند.

,

 

,

سردار عروج اظهار داشت: حضور همه مردم در صحنه سبب شد تا این انقلاب به پیروزی برسد و باید امروز نیز نسبت به جذب همه افراد تلاش کنیم و اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند طبق سخنان رهبری باید جذب حداکثری کنیم چرا که با اتحاد و همدلی می توانیم در همه عرصه ها موفق باشیم.

,

 

,

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی افزود: با برنامه ریزی، اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت های داخلی می توانیم مشکلات را حل کنیم و می توان در این عرصه هم پیروز شد.

,

 

,

سردار عروج با اشاره به ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه(س) بزرگ بانویی است که الگویی برای همه است، بانویی که در اخلاق، رفتار و گفتار نمونه بوده و فرزندان خود را به گونه ای پرورش داد که هر کدام الگویی برای همه مسلمانان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه