اخبار داغ

در دیدار با بروجردی؛

یک مقام فرانسوی: فعالیت‌های موشکی ایران مشروع است

یک مقام فرانسوی: فعالیت‌های موشکی ایران مشروع است
مدیر مرکز تحلیل، پیش‌بینی و استراتژیک وزارت امور خارجه فرانسه با تاکید بر حفظ برجام گفت: فعالیت‌های موشکی ایران برای دفاع از کشور مشروع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ژوستین ویس امروز- سه شنبه- در دیدار علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ توافق برجام تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر مرکز تحلیل، پیش‌بینی و استراتژیک وزارت امور خارجه فرانسه افزود: هدف، تغییر توافق برجام نیست بلکه پیدا کردن راه‌حل منطقی برای ادامه این توافق است.

,


ویس ادامه داد: ایران و فرانسه دارای چالش‌های مشترکی در مسائل سیاسی و منطقه‌ای هستند که می‌توانند با تعامل و همفکری به نتایج خوبی دست یابد.

,
,


مدیر مرکز تحلیل، پیش‌بینی و استراتژیک وزارت امور خارجه ضمن تشکر از فرصت این دیدار بیان کرد: هدف تغییر توافق برجام نیست، بلکه پیدا کردن راه‌حل منطقی برای ادامه این توافق است.

,
,


ویس فعالیت‌های موشکی ایران برای دفاع از کشور را مشروع دانست و همچنین به تصویب قوانینی در ارتباط به شفافیت مالی از سوی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

اتخاذ مواضع جدی‌ از سوی اتحادیه اروپا در برابر تصمیمات آمریکا ضرورت دارد

,
,
,
, اتخاذ مواضع جدی‌ از سوی اتحادیه اروپا در برابر تصمیمات آمریکا ضرورت دارد,


به گزارش ایرنا، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: ضرورت دارد اتحادیه اروپا به عنوان مجموعه‌ای از کشورهای قدرتمند با ظرفیت‌های فراوان مواضع جدی‌تری در برابر تصمیمات آمریکا اتخاذ کند.

,
,


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ابراز خرسندی از رشد روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور بعد از توافق برجام، افزود: افزایش همکاری‌های دو جانبه در عرصه‌های مختلف به ویژه با فرانسه همیشه برای ما حائز اهمیت بوده و مجلس شورای اسلامی از ایجاد زمینه‌های گسترش ارتباطات فی‌مابین حمایت می‌ کند.

,
,


بروجردی در ادامه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را بر پایه داشتن روابط خوب با همه کشورها در چارچوب منافع و احترام متقابل استوار دانست و با توجه به تهدیدات آمریکا در خروج از برجام ادامه داد: ضروری است اتحادیه اروپا به عنوان مجموعه‌ای از کشورهای قدرتمند با ظرفیت‌های فراوان مواضع جدی‌تری در برابر تصمیمات آمریکا اتخاذ کند.

,
,


به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بحران‌های موجود در منطقه را ناشی از اراده آمریکا برای ایجاد تغییر در ساختار سیاسی کشورهای منطقه دانست که خروجی جز شکست در پی نداشته است.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه