اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

وقوع کولاک و مه در محورهای کوهستانی استان/ تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است/ تردد در همه محورها جریان دارد

وقوع کولاک و مه در محورهای کوهستانی استان/ تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است/ تردد در همه محورها جریان دارد
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به بارش برف در استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد در همه محورها وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به بارش برف در همه محورها اظهار کرد: تردد در گردنه‌ها به دلیل کولاک به کندی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: رانندگانی که در محورهای کوهستانی تردد می‌کنند حتما باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان به لغزنده بودن سطح جاده‌های استان زنجان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر به دلیل بارش برف در همه محورها سطح جاده‌ها لغزنده بوده و رانندگان باید فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه در محورهای کوهستانی علاوه بر کولاک مه آلود بوده و دید افقی مشکل بوده و رانندگان و تردد با زنجیر چرخ امکان دارد گفت: باید رانندگان در حین تردد سرعت مطمئنه را مد نظر داشته باشند.

,

شیرمحمدی به بارش برف و کولاک در محورهای زنجان- طارم و زنجان-تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: در این محورها نیز مه موضوعی دید افقی را کاهش داده است و رانندگان باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

,

وی ابراز کرد: تردد در محور تخت سلیمان و سایر گردنه‌ها با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه