اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری:

عدالت جنسیتی ایجاد فرصت‌های برابر برای زنان است

عدالت جنسیتی ایجاد فرصت‌های برابر برای زنان است
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: عدالت جنسیتی نه تساوی است و نه تشابه، بلکه ایجاد فرصت‌های برابر برای همه زنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، معصومه مرادیان صبح امروز در همایش زن، انقلاب اسلامی و هویت بازیافته که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: زنان امروز دگرگون شده اند و دیگر دستاویز و ابزار نیستند بلکه می خواهند پا به پای مردان افتخار آفرینی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: عدالت جنسیتی نه تساوی است و نه تشابه، بلکه ایجاد فرصت‌های برابر برای همه زنان است.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی و تداوم آن و بازگویی آنها برای نسل جوان از جمله اهداف این همایش است.

,

حجت الا سلام هدایت نیا نویسنده کتاب الگوی سوم هم در این همایش گفت: زنان ایرانی متفاوت از زنان غربی و شرقی هستند و نباید در کتاب‌ها برای آن‌ها دنبال الگو باشیم بلکه باید در جامعه به دنبال آن بگردیم.

,

وی با انتقاد از آماده نبودن زیر ساخت‌ها برای حضور بانوان در جامعه، افزود: همین موضوع زمینه ساز بسیاری از مشکلات شده است.

,

این همایش با مشارکت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و با حضور جمعی از کارکنان زن دستگاه های اجرایی و بانوان فعال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان برگزار شد و در پایان این مراسم از بانوان حافظ قرآن تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه