اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای مسئولان تکلیف مضاعف می‌آورد

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای مسئولان تکلیف مضاعف می‌آورد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان خراسان رضوی تصریح کرد: امروز که مردم کار اصلی را انجام دادند مسئولان جز خدمت وظیفه دیگری ندارند و بایستی برای مشکلات پیش روی جوانان و مردم و پیشرفت اقتصاد مقاومتی چاره کنیم؛ چراکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال برای مسئولان تکلیف مضاعف می‌آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، حجت الاسلام محمد سلطانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طرقبه- شاندیز ضمن تبریک آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و سایر مراسمات انقلابی گفت: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تماشایی شدن این حضور مردم حقیقتا یک شور و هیجان و حضور تماشایی را به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: در 144 نقطه از استان خراسان رضوی راهپیمایی برگزار شد و این درحالیست که در گذشته 120 نقطه بود که در این راستا بیش از یک میلیون نفر در این مراسم حماسی و انقلابی شرکت داشته اند.

,

 

,

سلطانی با بیان اینکه حضور مردم نشان دهنده اعتقاد مردم به راه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: ایمان به خدا شرط اولیه هر عملی است و عمل صالح همان عملی است که مطابق با نیاز روز جامعه و مقتضیات جامعه اسلامی انجام می شود.

,

 

,

وی افزود: مردم ایران واقعا وقت شناسی داشتند و یک عمل صالح را در زمان و در لحظه خودش به منظور تقویت اقتدار نظام اسلامی به نمایش گذاشتند که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

,

 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان خراسان رضوی تصریح کرد: امروز که مردم کار اصلی را انجام دادند مسئولان جز خدمت وظیفه دیگری ندارند و بایستی برای مشکلات پیش روی جوانان و مردم و پیشرفت اقتصاد مقاومتی چاره کنیم؛ چراکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال برای مسئولان تکلیف مضاعف می آورد.

,

 

,

وی افزود: این نظام و انقلاب اسلامی با حضور مردم و جان فشانی این مردم پیروز شد و امروز نیز همین مردم تهدیدات دشمن را در قضایای تحریم ها و سایر موارد خنثی کرده اند.

,

 

,

سلطانی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با ایمان به خدا و ایمان به مردم و راه مبارزه و همچنین ایمان به هدف انقلاب اسلامی توانست حکومت چند هزار ساله شاهنشاهی را برای همیشه ساقط کند و امروز با قدرت در برابر دشمن ایستادگی دارد.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه