اخبار داغ

صبح امروز برگزارشد:

مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز دبیرستان نمونه حاج غلامرضاکمالی سرایان

مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز دبیرستان نمونه حاج غلامرضاکمالی سرایان
مراسم تجلیل ازدانش آموزان ممتاز وبرگزیده دبیرستان حاج غلامرضا کمالی سرایان با حضور دانش آموزان واولیای آنان برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سرایان بیدار ، مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده و ممتاز دبیرستان نمونه حاج غلامرضا کمالی شهرستان سرایان امروز صبح با حضور دانش آموزان ،معلمین ومسئولین واولیای دانش آموزان درمحل سالن اجتماعات این دبیرستان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

محمدکسمایی مدیرآموزش وپرورش شهرستان سرایان درآیین تجلیل ازاین دانش آموزان گفت:هنوزچندروز از ایام دهه مبارکه فجرنگذشته است وحال وهوای شهرمان معطربه عطر پیروز انقلاب اسلامی می باشدودهه فجر فرصت مناسبی همه ساله است تا اهداف بلند انقلاب وامام وشهداء برای نسل جوان ونوجوان بازگوشود.

,

وی افزود: دهه فجر دهه خودباوری است که یکی از اهداف مهم وسرنوشت ساز انقلاب اسلامی می باشد وموقعی ماخواهیم توانست به این خودباوری برسیم تا قبول کنیم که می توانیم با تلاش وکوشش خود قله های رفیع علم وفن آوری را درنوردیم.

,

مدیرآموزش وپرورش گفت: شهدای عزیزانقلاب وجنگ تحمیلی مانندشما سرهمین کلاسهای درس بودند و از همین سرکلاسها بلندشدند و با نثارجان خودبه این باور رسیدندکه در راه دفاع از ارزشهای انقلاب و امام و اسلام عزیز از بهترین سرمایه خود که همان جان است باید گذشت.

,

کسمایی گفت: شهیدان چون شهدای هسته ای مانند احمدی روشن راه را برای همه ما هموار ساختند تا ما درآسایش وامنیت درس بخوانیم و راه آنان را ادامه دهیم تا قله های رفیع علم وفناوری نصیب ایران اسلامی گردد.

,

لازم بیادآوریست دراین مراسم که بااجرای برنامه های شادومتنوع ازسوی دانش آموزان همراه بود از دانش آموزان ممتاز وبرگزیده با اهداء تندیس وکارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه