اخبار داغ

راه اندازی مرکز پایش مراقبت های درمانی شهرستان اسفراین

راه اندازی مرکز پایش مراقبت های درمانی شهرستان اسفراین
با حضور مدیر مرکز پایش مراقبت های درمانی سازمان اورژانس کشور ، مرکز پایش مراقبت های درمانی شهرستان اسفراین راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین،  مدیر مرکز پایش مراقبت های درمانی سازمان اورژانس کشور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه  این مراکز از 18 اردیبهشت تا 24 آبان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه اندازی شده است گفت: با راه اندازی مرکز پایش مراقبت های درمانی تعامل مستقیم بین اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سپهرآیین،  مدیر مرکز پایش مراقبت های درمانی سازمان اورژانس کشور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه  این مراکز از 18 اردیبهشت تا 24 آبان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه اندازی شده است گفت: با راه اندازی مرکز پایش مراقبت های درمانی تعامل مستقیم بین اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی ایجاد می شود., سپهرآیین, سپهرآیین,

لیلا خیراتی با اشاره به اینکه در مراکز mc mc ، یکسری اطلاعات مرتبط با اورژآنس شناسایی و ثبت می شود افزود : با این روش اعزام های بیمارستان ساماندهی و مدیریت شرایط بحران تسهیل می شود.
دکتر اسحق ایلدرآبادی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین هم در این مراسم از فعالیت 8 پایگاه اورژانس در شهرستان اسفراین خبر داد و افزود : دو پایگاه یگر نیز به صورت مصوب است که تا پایان سال به بهره برداری می رسند.
افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای کلات ، بازدید از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین از دیگر برنامه های خانم خیراتی مدیر مرکز پایش مراقبت های درمانی سازمان اورژآنس کشور در شهرستان اسفراین بود.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه