اخبار داغ

شهردار سرخه:

زیباسازی شهر اولویت شهرداری سرخه است

زیباسازی شهر اولویت شهرداری سرخه است
شهردار سرخه از احداث بوستان پشت خندق در بافت قدیمی سرخه خبر داد و گفت: تا کنون برای این طرح اعتباری بیش از 4 میلیارد ریال هزینه شده است و برای بهره برداری کامل شش هزار و 500 میلیون ریال دیگر باید هزینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید پیوندی شهردار سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری توسط شهرداری و شورای شهر اسلامی سرخه، گفت: یکی از اقدامات انجام شده طرح مبلمان پارک ملت شامل آلاچیق ها، پایه چراغ ها، سطل زباله، حفاری ها و کابل کشی که این امر به مبلغ یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال هزینه در برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای سرخه,

وی در ادامه افزود: پروژه محوطه سازی پارک ملت شامل موزاییک فرش با هزینه کرد دو میلیارد ریال و احداث سرویس بهداشتی پارک ملت با هزینه کرد یک میلیارد و 250 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

,

شهردار سرخه گفت: زیرسازی و محوطه سازی ابتدای خیابان محرم غربی به مبلغ 300 میلیون ریال هزینه شده است.

,

وی به احداث پارک بوستانی در محلات قدیم سرخه اشاره کرد و گفت: در مکان مدرسه عدالت بوستانی به نام "پشت خندق" اقدامات اولیه آن شامل خاکبرداری 600 مترمکعب و خاکریزی 2 هزار و 600 مترمکعب، محوطه سازی 883 مترمکعب انجام شده است و که نامگذاری آن توسط شورای شهر به دلیل واقع شدن در بافت قدیمی سرخه انتخاب شده است.

,

پیوندی مساحت اولیه این مکان را هزار و 346 متر عنوان کرد و افزود: یکی از مزیت های اجرای این طرح مناسبت سازی خیابان ها بعد از اجرای طرح تعریض از سه طرف است و به عبارتی 500 متر از این مکان داخل خیابان قرار می گیرد و وضع عبور و مرور به طور محسوسی بهینه سازی می شود.

,

شهردار سرخه هزینه های انجام شده جهت احداث این بوستان را تا کنون 4 میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: برای ادامه کار و بهره برداری کامل این طرح شش هزار و 500 میلیون ریال دیگر باید هزینه شود.

,

وی به پروژه ای دیگر که همه اعضای شورا در آن دخیل بودند اشاره کرد و افزود: مالکیت زمین 40 هکتاری جنب پلیس راه توسط شهرداری پیگیری و به طور کامل انجام شده است.

,

پیوندی به شرکت سورسامان اشاره کرد و گفت: این شرکت هر زمان در سرخه فعال بوده؛ پیشرفت و توسعه را برای شهرستان به دنبال داشته است؛ در همین راستا مقرر شده مشکل زمین هفت هکتاری حل و فصل و هم اکنون مراحل نهایی آن در دست پیگیری است.

,

وی به احداث  جهت احداث مجموعه ورزشی هفت هکتاری در خیابان هفت تیر اشاره کرد و ادامه داد: احداث کتابخانه ای به مساحت 700 متر در بهترین نقطه از شهر نیز از دیگر برنامه های در دست پیگیری و اقدام شهرداری است.

,

شهردار سرخه تأکید کرد: در تمامی برنامه ها و اقدامات انجام شده در شهرستان سرخه تمام تلاشمان جلب رضایت خاطر شهروندان است که امیدواریم به این مهم دست یابیم.

,

علیرضا عربی رئیس شورای اسلامی سرخه نیز گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه گفت: علیرغم همه کمبود اعتبارات اما کارهایی ملموس در سطح شهر در مباحث زیرساختی و زیربنایی انجام شده است.

,  ندای سرخه,

وی گفت: انتقال آرمستان، زیباسازی سطح شهر، نصب لایت باکسها و تابلوی بیلبورد در سطح شهر، ایجاد بوستان در سطح شهر، بازگشایی بلوار 22 بهمن و خیابان فرهنگ، نصب المان 9 دی از جمله اقداماتی است که از ابتدای آغاز به کار شورای شهر در دوره جدید پیگیری و اقدام شده است.

,

رئیس شورای اسلامی سرخه گفت: یکی از مباحث مهمی که همواره مورد توجه جدی اعضای شورا بوده مباحث فرهنگی است به همین منظور درصدد هستیم دانشگاهی را در داخل شهر سرخه تأسیس شود تا موجبات توسعه علمی و فرهنگی سرخه و شهروندان آن فراهم شود.

,

عربی همچنین گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی سرخه نیز بر اساس قول مسئولان امر قرار است در تیرماه سال آینده به بهره برداری برسد که امیدواریم این مهم به سرانجام برسد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه