اخبار داغ

جاده پارک جنگلی یاسوج، چشم انتظار توجه بیشتر مسئولین+تصاویر

جاده پارک جنگلی یاسوج، چشم انتظار توجه بیشتر مسئولین+تصاویر
بزرگترین پارک جنگلی جنوب کشور در آستانه عید نوروز مسیر ارتباطی مناسبی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، در آستانه عید نوروز قرار داریم و این استان به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سایر استان ها و حتی خارج از کشور به این استان وارد می شوند و تعطیلات خود را در طبیعت این استان می گذرانند به گونه ای که سالانه 3 هزار گردشگر وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو, ،,

کهگیلویه و بویراحمد به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد و با توجه به اینکه در مسیر ارتباطی استان های جنوبی کشور قرار  دارد از نظر گردشگری بسیار مهم است و می تواند تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب کند.

,
, ,

شهرستان بویراحمد مناطق گردشگری زیادی دارد که هر ساله تعداد زیادی از آنها بازدید می کننند وجود آبشارهای بزرگی چون تنگ تامرادی، وجود جنگل های زاگرس و طبیعت بکر نشان می دهد این استان از نظر نعمت های خدادادی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

,

مسئولان استان به ویژه مسئولان اداره کل میراث فرهنگی استان باید تلاش کنند که زیر ساخت های گردشگری را در این استان و این شهر فراهم کنند چرا که با توجه به وضعیت بیکاری در استان توسعه گردشگری، نوعی ایجاد شغل محسوب می شود و می تواند در اشتغال زایی موثر باشد.

,

بنابراین برای ورود گردشگران به استان، زیر ساخت آن نیز باید فراهم باشد از جمله وجود مرکز اقامتی و تفریحی مناسب، راه های ارتباطی مناسب  و وضعیت مناسب واحدهای تاریخی و پذیرایی از مهمترین زیر ساخت های گردشگری است که در جذب گردشگر نیز تاثیر دارد.

,
, ,

 پارک جنگلی یاسوج یکی از بزرگترین پارک های جنگلی جنوب کشور است که هر ساله و در ایام نوروز تعداد زیادی گردشگر به آن وارد می شوند و به دلیل فضای مناسبی که دارد مسافران زیادی در آن اسکان می کنند و چند ساعتی را در آن می گذراند.

,

 متاسفانه این پارک به وجود موقیعت خوبی که در بخش گردشگری برای شهرستان بویراحمد دارد اما مسیر ارتباطی بسیار نامناسبی دارد که ممکن است از همان بدو ورود گردشگران را از ادامه مسیر باز دارد چرا که ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

,

جاده این پارک چند  سالی است که حاشیه های را ایجاد کرده است، فروردین ماه سال 96 بعد از پیگیری های رسانه های مختلف آن کنده کاری های این مسیر آسفالت شد اما اکنون بعد از گذشت 11 ماه گویا آن آسفالت تنها برای رفع تکلیف بود چرا که به گونه ای مناسب انجام نشده است.

,

انتظار می رود رسیدگی به این جاده مهم تنها در ریختن چند متر آسفالت نامناسب خلاصه نشود و شاهد بهبود وضعیت این مسیر باشیم، چیزی که تا کنون بررسی نشده است و توجهی نمی شود که این پارک میزبان تعداد زیادی گرشگر در ایام نوروز است.

,

جاده ارتباطی پارک جنگلی یاسوج وضعیت مناسبی ندارد انتظار می رود مسئولان برای حفظ آبروی استان هم که شده به این مسیر رسیدگی کنند که گردشگران با خاطره ای خوب این استان را ترک کنند کمبود و نبود تابلوهای هشدار دهنده نیز یکی دیگر از مشکلات این مسیر است و با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم این مسیر هموار تر شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه