اخبار داغ

تخلف دانشگاه آزاد قزوین در قطع درختان حاشیه آزادراه

تخلف دانشگاه آزاد قزوین در قطع درختان حاشیه آزادراه
رییس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با قطع شبانه درختان حاشیه آزادراه قزوین-کرج تخلف آشکار کرده و باید این موضوع مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جمعه گذشته کانال خبری صبح قزوین با انتشار فیلم و گزارشی از قطع درختان در حاشیه دانشگاه آزاد قزوین خبر داده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,  صبح قزوین,


این فیلم و خبر که توسط خبرنگار سایت خبری صبح قزوین تهیه شده بود نشان از قطع درختان زیادی در حاشیه آزادراه قزوین داشت.

به گفته یکی از شاهدان این رخداد تاسف انگیز عصر جمعه گذشته تعدادی از کارمندان خدماتی به همراه ماشین آلات دانشگاه...... اقدام به قطع درختان و فضای سبز کنار دانشگاه آزاد (حدفاصل اتوبان قزوین زنجان تا دیواره جانبی دانشگاه در کنار اتوبان) کرده اند؛ درصورتی که این محوطه حریم اتوبان و فضای سبز هست. 

این موضوع و فعالیت شبانه ای که تا ساعتی پیش ادامه داشت، نیازمند پاسخگویی از سوی مسوولان شورا و شهرداری قزوین است. 

با توجه به شرایط زیست محیطی استان قزوین که شاهد خشکسالی و بحران کمبود آب و افزایش گردوغبار است قطع درختان در این ساعات شب و به صورت مخفیانه چه معنایی دارد؟؟ 

مهدی عبدالرزاقی رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورا در نشست پارلمان محلی قزوین در این خصوص اظهار کرد: این درختان متعلق به فضای سبز شهری بوده و باید سوال کرد دانشگاه آزاد به چه حقی این درختان را قطع کرده است؟ 

وی اضافه کرد: حتی اگر براساس ادعای این دانشگاه، این اقدام به منظور جابه جایی درختان بوده باشد باز هم چنین حقی برای دانشگاه آزاد وجود نداشته است. 

عبدالرزاقی ادامه داد: از شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری انتظار داریم این موضوع را با جدیت در مراجع قضایی پیگیری کنند؛ نباید به هیچ بهانه ای به فضای سبز شهر خود آسیب وارد کنیم. 

وی اذعان کرد: طی روزهای گذشته تصاویر و فیلم‌هایی در شبکه مجازی منتشر شد که نشان می‌داد عده ای با ماشین آلات سنگین در حال قطع درختان حاشیه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هستند؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین پس از این اتفاق از پیگیری این موضوع خبر داده است.
انتهای پیام/

,
,  صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه