اخبار داغ

عضو شورای شهر قزوین:

احداث پل امام رضا(ع) به باغستان سنتی آسیب زده است

احداث پل امام رضا(ع) به باغستان سنتی آسیب زده است
عضو شورای شهر قزوین گفت: مشاورانی که در احداث این پل نقش داشته اند بر اشتباه بودن این پل واقف بودند؛ اما چون شهرداری خواستار احداث این پل بود این پل را طراحی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سیده منیره قوامی، عضو شورای شهر قزوین صبح امروز در هشتمین نشست بررسی لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری در خصوص احداث پل امام رضا (ع) اظهار کرد: شرایط پل امام رضا (ع) کاملا مشخص و طرح نهایی آن نیز دیده شده است؛ پس می‌توان در رابطه با آن تصمیم درست گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: مشاورانی که در احداث این پل نقش داشته اند بر اشتباه بودن این پل واقف بودند؛ اما چون شهرداری خواستار احداث این پل بود این پل را طراحی کرده اند. 

این عضو شورای شهر اذعان کرد: یکی از توجیهات احداث پل امام رضا (ع) این است که برای جلوگیری از تخریب باغان سنتی مجبور بوده اند که در این محل پل احداث کنند که نقش کمربندی را ایفا کند؛ اما هم اکنون هم با ادامه طرح، مقدار زیادی از باغات تخریب می‌شود. 

وی ابراز کرد: یک راه عملی برای احداث این پل این بوده است که کمربندی را در پشت باغات ایجاد کنند که در این صورت شاید هزینه به یک دهم کاهش می‌یافت و یک کمربندی به معنای واقعی را شاهد بودیم. 

قوامی در خصوص بودجه پیشنهادی مرکز علمی کاربردی شهرداری گفت: باتوجه به اینکه اکثر دانشگاه‌ها با کمبود دانشجو مواجه هستند و در آستانه تعطیلی به سر می‌برند، دانشگاه علمی کاربردی شهرداری رشد داشته است و شهرداری باید از این دانشگاه حمایت کند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه