اخبار داغ

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی خبرداد

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی روشنا با محوریت کتاب "حیفا" در خراسان جنوبی

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی روشنا با محوریت کتاب "حیفا" در خراسان جنوبی
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه کتابخوانی روشنا با محوریت کتاب "حیفا" در خراسان جنوبی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خاورستان،حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری مسابقه کتابخوانی روشنا با محوریت کتاب "حیفا"  در خراسان جنوبی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: بعضی از کتاب‌ها در بین سایر کتاب‌ها از نظر محتوای سیاسی خیلی مهم و تاثیر گذرار بوده و لازم است که مردم نیز از این کتاب‌ها استفاده کرده و بهره‌برداری کنند.

,

 

,

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: با برپایی نمایشگاه پاتوق کتاب در بیرجند و بازدید آیت‌الله عبادی از این نمایشگاه و وجود کتاب‌های بسیار خوب در این نمایشگاه پیشنهاد برگزاری مسابقه کتابخوانی و استفاده عموم مردم از کتاب‌های این نمایشگاه داده شد که در نهایت تصمیم گرفتیم که با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مسابقه کتابخوانی برگزار کنیم.

,

 

,

جعفری گفت: از بین کتاب‌های موجود در نمایشگاه کتاب "حیفا" برای مطالعه مردم و برگزاری مسابقه انتخاب شد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: این کتاب در قالب داستان و به صورت مستند نوشته شده است که به بسیاری از مسائل پنهان سیاسی می‌توان با مطالعه این کتاب آشنا شد.

,

 

,

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی گفت: دلایلی برای انتخاب این کتاب وجود داشته که مهم‌ترین آن بیان چگونگی شکل‌گیری داعش توسط موساد، استفاده حزب‌الله از قوه اطلاعاتی موساد و معرفی نقش و چهره استکبار در انحراف انقلاب‌ها و انقلابیون است.

,

 

,

جعفری عنوان کرد: با توجه به مسائل اخیر کشور به این نتیجه رسیدیم که اگر این کتاب معرفی شود مردم اطلاعات و شناخت در مورد داعش و از شیطنت‌‌های استکبار در منطقه آگاه خواهند شد و در نتیجه مطالعه این کتاب می‌تواند نسل را در جهت مسیر صحیح هدایت کند.

,

 

,

وی اظهار کرد: حضور و مشارکت عموم در این مسابقه آزاد است.

,

 

,

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به این‌که مسابقه در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند کتاب را تهیه کرده و سریالی که روی جلد کتاب است را به آدرس تلگرامی @patogketabbirjand ارسال کنند، ارسال سریال کتاب به آدرس ربات تلگرامی به منزله شرکت در مسابقه است.

,

 

,

جعفری ادامه داد: پس از شرکت در مسابقه با مطالعه کتاب هر فرد احساسات و برداشتی که از کتاب داشته را در فضای مجازی منعکس خواهد کرد؛ بیان احساسات و برداشت هر فرد از کتاب توسط داوران داوری خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی به 40 نفر به قید قرعه هدیه داده خواهد شد، بیان کرد: چنان‌چه افرادی کتاب را در فضای مجازی نیز تبلیغ کنند و ارسال لینک فیلم یا عکس به آدرس تلگرامی @patogketabbirjand را داشته باشند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

,

 

,

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 40 هدیه در قالب هدایای نقدی و فرهنگی خواهد بود و هدایا نیز در 4 بخش در نظر گرفته شده است.

,

 

,

جعفری یادآور شد: مدت زمان این مسابقه از 16 بهمن تا 26 اسفند و مختص خراسان جنوبی است اسامی برندگان در تاریخ 14 فروردین سال آینده از طریق کانال تلگرامی پاتوق کتاب بیرجند اعلام خواهد شد.

,

 

,

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به پاتوق کتاب واقع در خیابان مدرس- بین مدرس 25 و فلکه سوم مدرس مراجعه کنند و هر نفر با تهیه یک کتاب می‌تواند در مسابقه شرکت کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه