اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان از مردم عقب نمانند/ رسانه‌ها مطالبه‌گری و نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کنند

مسئولان از مردم عقب نمانند/ رسانه‌ها مطالبه‌گری و نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کنند
معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات فارغ از وابستگی به هرگونه جناح سیاسی، در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مطالبه‌گری و نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش خاورستان، علی اسماعیلی معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در کارگروه فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: مسائل اجتماعی جزو اولویت‌های نظام و دولت تدبیر و امید بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان این‌که آسیب‌های اجتماعی به قدری مهم و ضروری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه فرمان تشکیل کارگروه اجتماعی کشور را داده‌اند، یادآور شد: تاکنون نیز 6 جلسه با حضور معظم‌له در این زمینه در کشور برگزار شده است.

,

 

,

معاون سیاسی خراسان جنوبی ادامه داد: تمام هم و غم دولت تدبیر و امید، کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و در راه رسیدن به این مهم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

,

 

,

اسماعیلی از مردم، به عنوان صاحبان اصلی نظام یاد کرد و افزود: مسئولان بایستی به گونه‌ای رفتار کنند که از مردم عقب نمانند.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که در شاخص‌های اجتماعی، خراسان جنوبی در وضعیت خوبی قرار دارد، عنوان کرد: البته این بدان معنی نیست که بیکار بنشینیم و فکر کنیم که رسالت و وظیفه ما تمام شده است.

,

 

,

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تک تک آحاد جامعه را از آن خود و از جنس خویش بدانیم که اگر این نگاه تقویت شود، قطعا حس مسئولیت‌پذیری ما نیز تقویت خواهد شد.

,

 

,

اسماعیلی اضافه کرد: بایستی تلاش کنیم که این گفتمان را در خراسان جنوبی تقویت کنیم و باید مشارکت اجتماعی هم در این زمینه وجود داشته باشد و مجموعه استانداری نیز از فعالیت سمن‌ها در این زمینه حمایت خواهد کرد.

,

 

,

وی خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی که در جلسه حضور داشت، گفت: در راستای افزایش نشاط در جامعه، پیگیر تیم‌های باشگاهی در سطح ملی باشید و مجموعه استانداری نیز حمایت‌های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

,

 

,

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از همراهی همیشگی رسانه‌ها در امورات مختلف جامعه، مطرح کرد: رسانه‌ها و مطبوعات فارغ از وابستگی به هرگونه جناح سیاسی، در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مطالبه‌گری و نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کنند.

,

 

,

اسماعیلی با اشاره به این مهم که خراسان جنوبی مهد فرهنگ بوده و هست و قابل کتمان نیست، ابراز کرد: بایستی هم به تقویت این فرهنگ بپردازیم و هم از آن صیانت کنیم.

,

 

,

وی با بیان این‌که دنیای امروزه مواجه با پیشرفت تکنولوژی است و دهکده جهانی به معنی واقعی در جامعه رخ داده است، اظهار کرد: همیشه بایستی در زمینه کاری که انجام می‌دهیم اولین ارزیابی را از خودمان شروع کنیم.

,

 

,

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ما نباید بگذاریم که در هیچ عرصه‌ای در جامعه این تصور پیش آید که بی‌عدالتی وجود دارد و این تمام تلاش دولت و همچنین استانداری است.

,

 

,

اسماعیلی تصریح کرد: مسئولان و رسانه‌ها بایستی در بحث جذب اعتبارات و همچنین فعالیت‌های فرهنگی که انجام می‌شود به استان‌های دیگر کشور ورود داشته باشند و یک آمار مقایسه‌ای در این خصوص بین وضعیت خراسان جنوبی و سایر استان‌ها صورت پذیرد.

,

 

,

وی با بیان این مطلب که در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هیچ چاره‌ای جز ایجاد نشاط اجتماعی نداریم، متذکر شد: اولین کانون نشاط جامعه مربوط به خانواده است که نباید از اهمیت آن غفلت شود.

,

 

,

اسماعیلی با اشاره به بحث طلاق و همچنین کاهش آمار آن در سال‌جاری در خراسان جنوبی، گفت: بیشتر مشکلات حوزه طلاق، مربوط به وجود افراط و تفریط‌ها در جامعه است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه